- Ikä
- 59
Vaimon puolesta/kanssa tätä kirjoittelen. Eli, kyse olis alle kolmikymppisestä kaunottaresta joka viimeiset 3 vuotta on ollut raskaana ja imettänyt. Tänä aikana myäs pyöräyttänyt kaksi täydellisyyttä hipovaa tenavaa. Toisin kuin monesti käy, lisäkiloja ei ole tullut. Pikemminkin päinvastoin (150cm/40Kg) Nyt tarttis saada lisää lihaa luitten päälle. Esteenä on aviomies joka tekee töitä liikaa ja yrittää sivussa reeenata, ja tietenkin nuo tenavat (2v ja 7kk) (seuraavaksi mies puhuu...) Itte olen hänelle ajatellut ohjelmaa jossa runkona perusliikkeet kuten kyykky (vain smitti mahdollisuus) tai sitten askelkyykky. maastaveto, penkki, kulmasoutu. Ja lisäksi hauista, ojentajaa, pohjetta, reiden koukistajaa jne.... Ongelma vain on se että, harjoittelu mahdollisuuksia on max 3 kertaa/vko, painottuen viikonloppuihin.
Toinen ongelma on joidenkin salinpitäjien hänelle iskostama ajatus, ettei pidä liikoja painoja käyttää..
Nyt nöyrästi pyydämme punttimimmejä apuun koska tunnetusti, naiset tietää AINA paremmin. Jos jollakin riittää sen verran mielenkiintoa että voisi jonkinlaisen kehyksen kyhätä, olisimme ikuisesti kiitolliset. (pakko pyytää kun muija ei mua usko)
Avaamma lähiaikoina myös tunnarin vaimolle että, pääsee leskustelemaan.....
Toinen ongelma on joidenkin salinpitäjien hänelle iskostama ajatus, ettei pidä liikoja painoja käyttää..
Nyt nöyrästi pyydämme punttimimmejä apuun koska tunnetusti, naiset tietää AINA paremmin. Jos jollakin riittää sen verran mielenkiintoa että voisi jonkinlaisen kehyksen kyhätä, olisimme ikuisesti kiitolliset. (pakko pyytää kun muija ei mua usko)
Avaamma lähiaikoina myös tunnarin vaimolle että, pääsee leskustelemaan.....