Penkkipunnerruskisat (klassinen) toukokuussa!

Hei!

Ihan näin mielenkiinnosta, että keitä on lähössä 10.5.2014 ja 24.5.2014 penkkipunnerrus kisoihin (klassinen)? Tai vaikka pelkästään seuraamaan kisoja? :)

Tuossa linkki kilpailukalenteriin: Kalenteri | Suomen Voimanostoliitto
Valitkaa kalenterista kuukausi Toukokuu, niin näkyy. ;)

Itse olen lähdössä ainakin Kontulan kisoihin taas eli 10.5! :) Varmaan vielä tonne toiseenkin, pitää valkun kaa keskustella siitä.
Minulla on siis yhdet penkkikisat viime marraskuulta alla. :) Hyvin tuloksin. :)

Mitens muut? :)

Varmaan kontulaan tulee mentyä, kun on ihan tuossa nuapurissa.

Jos sm tulosrajan kävisi tekemässä, niin voi sitten rauhassa reenailla ja katsoa mikä on alku syksystä kunto.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Onko tuonne Etelä-Suomen mestaruuskisoihin jotain tulosrajaa, vai saako tulla ihan ensikertalaisena rimpuilemaan?
Koskahan on Länsi-Suomen mestaruuskisat?
Pitää ilmeisesti vaan valita seura sieltä alueelta missä haluaa kisata?

Onko tuonne Etelä-Suomen mestaruuskisoihin jotain tulosrajaa, vai saako tulla ihan ensikertalaisena rimpuilemaan?

Tarvitaan Suomen voimanostoliittoon kuuluvan seuran jäsenyys ja antidoping-sopimus.

Tulosrajoja ei ole. Ensikertalaisia jopa toivotaan mukaan kisaamaan. Tämäntapaisista pienemmistä karkeloista on nostelu hyvä aloittaa.
Mikäli osallistujia ei ole kohtuuttomasti, voivat mukaan tulla myös Etelä-Suomen ulkopuoliset nostajat.

Lisätietoja kisasta löytyy täältä.

Muiden alueiden kisoista löytyy infoa Voimanostoliiton kalenterista. On aika perusteltua liittyä sellaiseen seuraan, joka toimii oman asuinpaikan lähistöllä :)

Vieraissa kertoikin jo näköjään oleellisen. :) Itsekkin kisaamassa tuolloin toista kertaa, et yhdet kisat alla vaan.
Tottakai ensikertalaisetkin voi tulla. ;) Jostaahan se on aloitettava ja Kontula on hyvä paikka.

Onkos jollakin muuten tietoa, että jos edustaa seuraa joka toimii länsi-suomessa ja itse asuu nyt etelä-suomessa. Että otetaanko se oman seuran vai oman asuinpaikan mukaan min mestaruus kisoihin saa mennä nostamaan??

Onkos jollakin muuten tietoa, että jos edustaa seuraa joka toimii länsi-suomessa ja itse asuu nyt etelä-suomessa. Että otetaanko se oman seuran vai oman asuinpaikan mukaan min mestaruus kisoihin saa mennä nostamaan??

Voi osallistua jos asuu etelä-suomessa, se on nostajan päätettävissä. Kaksiin mestaruuskilpailuihin ei voi joten valinnan vaikeus on ainut ???

LVK team ja TNT toivottavat tervetulleeksi Lopelle !

Meidän kisoissa katsotaan mestaruuskisan osallistumisoikeus seuran sijainnin mukaan.

Pari päivää aikaa ilmoittautua, horioppia!

Meinasin perkele unohtaa ilmottautua :D Noh parempi vähän myöhässä kun ei ollenkaan.

Erittäin mainiota!

Niin ja vielä tuohon otsakkeen aiheeseen: penakisa on normaali kansallinen kisa ja osallistua saa, vaikka asuisi Puolangalla, kunhan muut edellytyket ovat kunnossa.

Voimanostokisa on Etelä-Suomen mestaruuskisa eli sijoituksista voivat taistella vain eteläsuomalaista seuraa edustavat. Ulkopuolisia kilpailijoita voidaan toki ottaa nostamaan, mikäli nostointoa on.

Back
Ylös Bottom