Penkkiin panostajien vaihtelu liikkeet.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Mites te äijät, jotka treenaatte penkki ihan tosissanne ja kun tulokset jämähtää paikoilleen niin mikä muuttuu?

Oon joskus aikasemminki kysynyt tätä ja noi Bodimiehet sanoo, että kannattaa vaihella liikkeitä tyyliin Normaali penkistä käsipaino penkkiin jne... Jotenkin musta vaan tuntuu, että ette te vaihtele hirveesti liikkeitä (paitsi west-sidessa) vaan teette eripituista sarjaa siinä samassa vanhassa perusliikkeessä. Vai? Eli kannattaako mun (tulokset jämähtäny) vaihdella liikkeitä vai pelkkää sarjapituutta. Ennen tullu tehtyä tolla "Miken" 2x6 reenillä. Ajattelin, että vois vähän aikaa tehä vaikka 2x3...

Ja vielä toinen kysymys, että kuinka lyhyttä sarjaa kannattaa kapeessa penkissä tehä jos tekee normi penkkissä vitosia?
KEnties pidempää?:wall:

Ja vielä toinen kysymys, että kuinka lyhyttä sarjaa kannattaa kapeessa penkissä tehä jos tekee normi penkkissä vitosia?
KEnties pidempää?:wall: [/B][/QUOTE]

Saman pituisia.

Originally posted by tommih
Mites te äijät, jotka treenaatte penkki ihan tosissanne ja kun tulokset jämähtää paikoilleen niin mikä muuttuu?

Voit muuttaa volyymia (tee vaikkapa 3x6 ja sen jälkeen 4x6) tai intensiteettiä (2x3 tai 2x2) tai sitten molempia. Ongelmahan sinulla lienee se, ettei tuossa ohjelmassa ole minkäänlaista periodisointia. Eli voisi olla kannattavaa ottaa iisimmin muutama viikko ja katsella kuinka se vaikuttaa siihen penkkiin.

Liikeen vaihtokin saattaa auttaa, mutta voi olla, että siitä uudesta liikkeestä ei olekkaan sitten hyötyä itse penkkipunnerrukseen. Eli vaikka se vinopenatulos nousee, niin penkkipunnerrus pysyykin samassa. Kokeilemallahan se selviää.

Ai tämä kyssäri olikin suunnattu penkkiin panostajille........anteeksi.

Back
Ylös Bottom