Pelle salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leenam
  • Aloitettu Aloitettu
Olen tähän mennessä vain lukenut tyypeistä, joilla ei ole hallussaan salietiketin alkeitakaan, mutta vasta eilen sattui tuollainen kohdalle: Mies joka oli ensiksikin pukeutunut jääkiekkopuseroon (siis paaaaljon tyhjää tilaa olkapäille, mutta niin jäykkä kangas, että tyhjät olkapäät seisoivat itsestään). Painot hän rymäytti kovalla kolinalla aina lattiaan ja nostojaan hän kannusti kovalla mylvinnällä. Levätessään kaveri puuttui ensinnäkin flirttailumielessä nuorten tyttyöjen treeneihin tyyliin "ei se määrä, mutta se laatu, neiti" ja "fokusoi, fokusoi!!" Minulle hän tuli kertomaan peukaloiden oikeasta asennosta ranskalaisessa punnerruksessa - pyytämättä (pöh). Tässä vaiheessa mietin kovasti, minkä repliikin olisin oppinut Mistress Kristalta: "Oi, varothan, etten vahingossa pudota tätä tankoa varpaillesi (tollo)!" Näin sanoinkin. Vastaus: "Onko se niin painava?" En viitsinyt jäädä jatkamaan keskustelua, pukuhuoneessa oli sitten kyllä muiden naisten kanssa hauskaa. Toinen iäkäs punttimimmi olikin mennyt hieromaan tyypin ennestäänkin ylisuurta egoa pyytämällä vähän neuvoja...

Huhhuh, multa olisi kyllä äijänkekkula saanut kylmää kyytiä, nääs vihaan jos mua neuvotaan silloin kun en ole sitä pyytänyt (juu, huonompi puoli luonteessani, olisihan neuvot joskus ihan tarpeenkin)! Murinaa ja ärinää olisi tainnut multa - vähintään - lohjeta arvon herralle vastaukseksi...:mad2:

Hyvä kuitenkin, että teillä naisilla hauskaa riitti tyypin kustannuksella :D

Näitähän riittää... Usein tällaiset tapaukset ovat keski-ikäisiä (noin 40 v.) miehiä. Tyypit käyvät salilla jakamassa lähinnä "hyviä" neuvojaan ja heidän oma reeni jää sen suun soiton varjoon. He eivät varmaan edes tajua häiritsevänsä muiden treenejä... Onneksi itse olen saanut riehua aika rauhassa.

Originally posted by leenam
Vastaus: "Onko se niin painava?"

Aivan uskomatonta! Toivottavasti se kundi jonain päivänä ymmärtää, mitä oikeastaan sanoit. :lol1: Hih, ei kerta kaikkiaan ... ei voi olla ...:lol2:

Tuosta tulee kyllä mieleen entisen salin omistaja. Hänellä vaimo ja kai muutama muksukin..ja onpa pari kertaa ollut turhan lähellä useampaakin nuorta tyttöstä. Annoin tosin äijän kuulla kunniansa..nuorta verta kun on niin vaikea hillitä,kun se oikein kuohahtaa (näin huokasi entinen rehtorini eräässä puhuttelussa..) :D

Minäkin olen saanut olla viime aikoina rauhassa näiltä liian viisailta äijiltä. Välillä kuitenkin väsyn meidän salilla käyviin "ah, aina niin hauskoihin ja vitsikäisiin" setiin, joilta irtoaa lystikäs kommentti aina nähdessän minut.:mad:

Suosikkejani ovat: "Eikös sitä olisi mukavampi juoksennella ulkona" kun teen aerobista. (Kävelen koiramme kanssa joka aamu tunnin..) Tämän kommentin voi heittää kelistä riippumatta, etenkin sateella se on osuva...
Hyvänä kakkosena aina niin ajankohtainen "Käytkös sinä täällä ihan JOKA päivä" (Esitetään paheksuvaan sävyyn...)
Pari muuta suosikkiani ovat myös: "Jaa, onkos teillä joku pariharjoitus menossa?" (Esitetään vihjailevaan sävyyn silmää iskien. Treenikaverini on mies, mutta ei siis aviomieheni)
sekä "Etkös sinä jo lopettanut sitä kilpailemista?" (En ole ikinä sanonut lopettavani...)

Oikeastihan nämä jutut ovat ihan harmittomia, mutta viidennen kerran jälkeen ne alkavat ärsyttää. Jotenkin sellainen setämäinen imelä flirtti ei oikein uppoa salilla, etenkin kun yritän keskittyä treenaamaan mahd. kovaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom