Pelkkä rahka

Mä oon muutaman kerran kokeillu syödä tiukan ruokavalion mukaan, mutta huomannu joka kerta että mä en vaan pysty noudattamaan sitä. Sen takia ainoa ruokavalio mitä noudatan on että vedän 3 maitorahka purikkia päivässä normaalin ruuan lisäksi ja että paino nousee koko ajan tasasesti. Vedän myös palautus juomaa ennen ja jälkeen puntin. Mitä mieltä porukka on siitä jos vetää vaan sen 3 rahkaa päivässä eikä muuten seuraa syömistään? Saako siinä about ne tarvittavat ravinto määrät mitä lihasten kasvatus tarvitsee?
Paino on 77 kiloa ja pituutta on 183 centtiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei lihas todellakaan pelkällä protskulla kasva. Tarviit kaloreita ja kaikkea muutakin. Lue foorumia ja hanki tietoa, jos haluat lihasta.

Mitä mieltä porukka on siitä jos vetää vaan sen 3 rahkaa päivässä eikä muuten seuraa syömistään? Saako siinä about ne tarvittavat ravinto määrät mitä lihasten kasvatus tarvitsee?
Paino on 77 kiloa ja pituutta on 183 centtiä.
Sarjassa mahdottomia kysymyksiä vastata, kun kukaan ei voi tietää mitä sinne suuhun menee ja paljonko, joten listaa päivän ruokailut niin katsotaan.

Tuolla lisää:
FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä

Sarjassa mahdottomia kysymyksiä vastata, kun kukaan ei voi tietää mitä sinne suuhun menee ja paljonko, joten listaa päivän ruokailut niin katsotaan.

Tuolla lisää:
FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä

Kuten sanoin en seuraa mitään tarkkaa ruokavalitoa. Yleensä syön aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan. Näiden yhteydessä vedän ne kolme rahka purkkia siihen päälle. Punnitsen itseäni useasti ja katson aina onko paino noussu. Jos ei niin sitten syön lisää. Mitään tarkkaa koostumusta mun ruuista en voi kertoa koska en jaksa seurata sellasta. Voin vain sanoa että vedän ihan perus safkaa, en mitään pikaruokia tai sen sellasta.

Mulla on mittaa 164 cm, paino aamulla 54,9 kiloa ja syön päivässä keskimäärin 4 tai jopa 5 maitorahka purikkia tavallisen ruoan lisäksi - ja pysyn tuolla just ja just hengissä. Eli jos se riittää 21 v. naiselle painon säilyttämiseen, veikkaisin jonkun rotevan miehen tarvitsevan hieman enemmän lihaksen kasvattamiseen.. Muutama proteiinidrinkki siihen oheen tai rahkan sekaan, tonnikalaa öljyssä, etc. Parempi mun mielestä syödä liikaa kuin liian vähän.

Jos niitä lihaksia oikeasti kaipailee, olisiko niin suuri uhraus tarkastella hieman tarkemmin sitä ruokavalioa? Ruokapäiväkirjan tekemiseen menee muutama minuutti päivässä ja se kertoo aika selvästi kehityksen suunnan, jos sitä viitsii seurata. Onnea vaan kasvatusprojektille.

Maustatko niitä rahkoja millään? Mehutiivisteet on hyvä keino saada rahkaan makua, paljaaltaan ne maistuu kyllä vehkeelle...

Maustatko niitä rahkoja millään? Mehutiivisteet on hyvä keino saada rahkaan makua, paljaaltaan ne maistuu kyllä vehkeelle...

Mä vedän ne ihan raakana. Mun mielestä tosi hyvän makusia :)

Kun kirjotin ton äskösen en huomannu tota sun vehkeen makuun lopetusta. Toi mun vastaus ei saanu mua kuulostamaan hirveen hyvältä :)

Mulla on mittaa 164 cm, paino aamulla 54,9 kiloa ja syön päivässä keskimäärin 4 tai jopa 5 maitorahka purikkia tavallisen ruoan lisäksi - ja pysyn tuolla just ja just hengissä. Eli jos se riittää 21 v. naiselle painon säilyttämiseen, veikkaisin jonkun rotevan miehen tarvitsevan hieman enemmän lihaksen kasvattamiseen.. Muutama proteiinidrinkki siihen oheen tai rahkan sekaan, tonnikalaa öljyssä, etc. Parempi mun mielestä syödä liikaa kuin liian vähän.

Jos niitä lihaksia oikeasti kaipailee, olisiko niin suuri uhraus tarkastella hieman tarkemmin sitä ruokavalioa? Ruokapäiväkirjan tekemiseen menee muutama minuutti päivässä ja se kertoo aika selvästi kehityksen suunnan, jos sitä viitsii seurata. Onnea vaan kasvatusprojektille.

oon ite viime aikoina huomannu että paino ei oo nousenu odetetulla tavalla. Punnitsen itteni vielä pari kertaa ja varmaan lisään sitten sitä rahkapurkkien määrää 5. Ihan rehellisesti voin sanoa että mä olen yrittänyt syödä tarkan ruokavalion mukaan mutta mun pää ei vaan kestä sitä. Sen lisäksi oon opiskelija ja tykkään vetää sen opiskelija lounaan, ja aina kun mahdollista sen mitä mutsi tekee. En vaan jaksa alkaa laskea sitä ruuan koostumusta kun mulla se ruoka vaihtelee päivästä toiseen. Muutaman viikon se onnistuu ja sen jälkeen alkaa angsti ja sitten vaan lopetan sen.

Mä vedän ne ihan raakana. Mun mielestä tosi hyvän makusia :)

Kun kirjotin ton äskösen en huomannu tota sun vehkeen makuun lopetusta. Toi mun vastaus ei saanu mua kuulostamaan hirveen hyvältä :)
:lol2:
Testaa kuiteski joku kerta mehun kanssa jos tuntuu että alkaa raaka rahka tympiä, tulet yllättymään iloisesti :) Esim O´lightin mansikka-mustikka sekä Funlightin persikka-passionin olen todennut itse todella hyviksi :)

niikun tässä jo joku sanoikin että tonnikalaa , raejuustoa lisäks ettet tyysti kyllästy siihen rahkaan (onhan se aika kuivaa vetää sitä joka päivä 3 purkkia !!?)i. keksi siihen muutakin kuin pelkkää proteiini pitoista ruokaa. ei se paino nouse pelkällä proteiinilla. se tekee jo paljon jos syöt 6-7 kertaa päivässä siinä muokkaantuu perus määrät mitä syö joka ruualla kun oppii tuntemaan itseänsä paremmin ja ja niillä hiilareilla tekee todella paljon painon-nousussa.

:lol2:
Testaa kuiteski joku kerta mehun kanssa jos tuntuu että alkaa raaka rahka tympiä, tulet yllättymään iloisesti :) Esim O´lightin mansikka-mustikka sekä Funlightin persikka-passionin olen todennut itse todella hyviksi :)

Pyh, joskus kokeilin tolla ja ei kyllä toiminut mulla. Ananasta tulee rahkaan sekoitettua ja hyvvee on :).
Tällä hetkellä en jaksa kantaa kaupasta ananaspurkkeja, joten oon syönyt iltaisin rahkan veden kanssa, ihan hyvää niinkin, kun purskuttaa suussa sekaisin :D

Pyh, joskus kokeilin tolla ja ei kyllä toiminut mulla. Ananasta tulee rahkaan sekoitettua ja hyvvee on :).
Tällä hetkellä en jaksa kantaa kaupasta ananaspurkkeja, joten oon syönyt iltaisin rahkan veden kanssa, ihan hyvää niinkin, kun purskuttaa suussa sekaisin :D
Juu varmasti on herkkua noinkin, en käy kieltämään (siis ton ananaksen osalta) :)

niikun tässä jo joku sanoikin että tonnikalaa , raejuustoa lisäks ettet tyysti kyllästy siihen rahkaan (onhan se aika kuivaa vetää sitä joka päivä 3 purkkia !!?)i. keksi siihen muutakin kuin pelkkää proteiini pitoista ruokaa. ei se paino nouse pelkällä proteiinilla. se tekee jo paljon jos syöt 6-7 kertaa päivässä siinä muokkaantuu perus määrät mitä syö joka ruualla kun oppii tuntemaan itseänsä paremmin ja ja niillä hiilareilla tekee todella paljon painon-nousussa.
Ite oon vetänyt rahkaa jotain 6 vuotta ja voin sanoa että melkein joka päivä on tullu ainakin se yksi purkki syötyä jopa silloinkin kun treenissä on ollu taukoa, siitä on vaan tullu sellainen elämäntapa :D Muistan kun Oulussa asuessani kannoin Prismalta parhaillaan neljä lavaa rahkaa kerralla kotiin (48 purkkia)

Ite oon vetänyt rahkaa jotain 6 vuotta ja voin sanoa että melkein joka päivä on tullu ainakin se yksi purkki syötyä jopa silloinkin kun treenissä on ollu taukoa, siitä on vaan tullu sellainen elämäntapa :D Muistan kun Oulussa asuessani kannoin Prismalta parhaillaan neljä lavaa rahkaa kerralla kotiin (48 purkkia)

Sama homma. Jotkut töissä valittaa, ettei pysty viikkoa syömään jotain putkeen. Meikä paukuttanut rahkaa menee jotain 6 vuotta kans, parhaimmillaan 3-4 purkkia päivässä. Vieläkin niin hyvää, että kiitos vaan ehrman :)

Mmmmm, ehramia :kuola:

1kg syötynä tälle päivälle. Paljo enempää ei uskalla kun saattaa tulla jo jonkin sortin efektiä vatsan osalta :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom