Peer Guntin uusi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eipä ole näköjään kukaan aloittanut ketjua tästä aiheesta, eli lieneekö joku muukin ostanut kyseisen levyn kuin minä vai olenko ainoa...?

Motörheadin ohella yksi suosikkibändejäni. Uusi levy ei ehkä ole parhaimmistoa mutta ei missään tapauksessa huonokaan. Voisi sanoa kuluneesti että "taattua tavaraa".

Ihan ok levy. Hirvee kuva siinä oli. Melkeen pelästyin. Siis siinä sisäpuolella. Karmeen näkönen jätkä. Sitä se rymymusiikkki tekee ;) . No onhan jätkillä ikääkin. Basisti on muistaakseni jo 48 :rock:

Ostin myös ja tykkäsin kovasti. Paras suomalainen yhtye ikinä! :rock:

ONKOhan kukaan lähdössä Peer Gyntin keikalle Tapiola Gardeniin Pe. 15.4.?!!
Bändi kolisi lujaa jo ihan pikkulikkana ja nyt tässä ollaan onnesta soikeina kun ne taas käy keikoilla, viime kesänä jo festareilla nähty, mut lisää tahtoo :worship: , varsinki ku uusi levykin on vakuuttava. Harmi vaan, että useimmat kaverit pitää mun musiikkimakua pervona, joten keikkaseura kelpaisi!

Suorastaan loistava bändi, uusi levy ei hirveästi yllätä mut taattua tavaraa se on, twist twist naputtaa ku singeri konsanaan :rock: Loistava kasaraipäivitys 2000 luvulle on myös Judas Priestin uusin levy :worship:

Jääleidi sanoi:
ONKOhan kukaan lähdössä Peer Gyntin keikalle Tapiola Gardeniin Pe. 15.4.?!!
Bändi kolisi lujaa jo ihan pikkulikkana ja nyt tässä ollaan onnesta soikeina kun ne taas käy keikoilla, viime kesänä jo festareilla nähty, mut lisää tahtoo :worship: , varsinki ku uusi levykin on vakuuttava. Harmi vaan, että useimmat kaverit pitää mun musiikkimakua pervona, joten keikkaseura kelpaisi!

Kannattaa mennä vaikka yksin jos seuraa ei löydy, on se vaan niin loistava livebändi. Lutakon keikka 5.4. oli aivan käsittämättömän hyvä, jopa sen normaalin kahden päivän krapulan arvoinen (vanhana kun juo harvoin niin kankkunen kestää, pitkääään...).

paras uuden levyn biisi?

Musta avausraita "Comin' Back to You" toimii ainakin hienosti. Vaikka täytyy sanoa, että ei levyllä välttämättä mitään ehdottomia helmiä ole, esim. Fire Wire -levy on musta täynnä helmiä! TOSIN asiaan saattaa vaikuttaa se, että sitä Fire Wireä olen kuunnellut tähän ikään mennessä kymmeniä (sata?) kertoja ja tota uutta vasta muutaman kerran. Voihan se olla että uusikin siitä alkaa aukeemaan... :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nerokas bändi. Onhan AC/DC myös tehnyt samalla kaavalla parikymmentä levyä ja miksi muuttaa kaavaa kun homma toimii kuin junan vessa! Peer Guntissa on parasta että ne sekä jyrää että jammailee niillä riffeillä, on loistava sekoitus hard rokkia, etelän boogieta, heviä, perusrokkia ja jopa jatsia. Twist Twistin rummutus on aivan mahtavaa. :rock:

Huono homma vaan, että lopettavat tänä syksynä. Perkele!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom