Peer Günt!! Viimeiset hetket...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Battle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
51
...nähdä bändi
pe 09.09.05 VALKEAKOSKI WALTIKKA
la 10.09.05 KAUSTINEN VIIHDERAV. KONSTA
pe 16.09.05 VANTAA GALAX NIGHT CLUB
la 17.09.05 HARJAVALTA NIGHT FACTORY
pe 23.09.05 RAUMA RAUMANLINNA
pe 30.09.05 KOUVOLA CLUB RIVIERA
la 01.10.05 ALAVUS PUUSTELLI
pe 07.10.05 UUSIKAUPUNKI AQUARIUS
la 08.10.05 PORI CLUB 19
pe 14.10.05 JYVÄSKYLÄ LUTAKKO
la 15.10.05 TAMPERE KLUBI <- Battle nähdään tuolla!
pe 21.10.05 KUOPIO PUIJONSARVI
la 22.10.05 LAHTI SIBELIUS-KLUBI
la 29.10.05 HELSINKI TAVASTIA KLUBI 

Näin bändin ekan kerran -88 ja sen jälkeen on tullut todistettua kymmeniä loistavia keikkoja. Ikävää että homma todellakin loppuu tähän. :itku:

Kesällä olin keikalla..ja täytyy sanoo vaikka ei se kauaa kestäny niin kyllä rokkas ja iski..aina saa kyllä tunnelman kattoon ku kuulee vaikka "back seat of transam"...niimpää viimeset hetket käsillä..pitää se lähtee varmaan kattomaan joku noista keikoista..

Niin, nuorena kloppina tuota tuli diggailtua joten ehkä vois vielä verestää muistoja vaikka enää boogiejuntta ei niin houkutakaan.

Kuopio puikkari 21.10 sinne siis. Ilmeisti viellä olen tuolla viikolla lomalla joten pakko käydä katsomassa.

Nitsku sanoi:
Näin bändin ekan kerran -88 ja sen jälkeen on tullut todistettua kymmeniä loistavia keikkoja. Ikävää että homma todellakin loppuu tähän. :itku:

Peer Gynt taitaa olla kaikkien aikojen loistavin suomalainen livebändi heti Hurriganesin jälkeen. Harmi että lopettavat. :worship:

En koskaa oo bändistä kuullutkaan, mutta jotenki tämä vastanneiden ikähaarukka taitaa selittää sen..

Turusta ajavat näköjään ohi heittämällä (ei heitä voi siitä kyllä syyttääkään) joten täytynee lähteä Aku Ankkaan kotikonnuille kuuntelemaan viimeiset rokit.

Kesällä tuli nähtyä bändi Aitoossa, rokkasi kuin hirvi konsanaan! :rock: Vähän kyllä kiinnostas toi 15.10. Klubilla...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Voi perse, tulee kiire katsomaan kyseistä orkkaa, että kerkee livenä vielä näkemään. Backseatin sain serkulta c-kasettina kun olin tokaluokalla ja sen jälkeen on rokannu aina. :rock: (asennekasvatusta ton ikäselle jampalle parhaimmillaan :D )

Hellion sanoi:
Pakkohan se on tulla 29.10. Tavalle.
Enpäs tulekaan, vaan perjantain 28.10. keikalle. Eilen hain liput itselleni ja broidille (Tupla-J), onkos muita Pakkiksen sikoja tulossa?

Emmah sanoi:
Kesällä tuli nähtyä bändi Aitoossa, rokkasi kuin hirvi konsanaan! :rock: Vähän kyllä kiinnostas toi 15.10. Klubilla...

Keikka oli odotetusti loppuunmyyty, mutta saitko liput?
Olin paikalla vaimoineni ja Günt rokkasi taas todella kovaa :rock: itse olin kyllä aikasmoisessa maistissa, mutta muisti pelaa onneksi.

Suositut

Back
Ylös Bottom