Pavlik vs Taylor II

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Alec
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
mites tätä matsia ei ole vielä huomioitu pakkiksella?
matsihan käydään tulevana lauantaina Las Vegasissa.
painoluokkahan on sovittu keskisarjan painorajaa korkeammalle,joten vöistä ei nyt tapella,vaan kyse on enemmänkin kunniasta (taylorin osalta,siis).

mitä pakkisen raati arvioi,miten matsi päättyy?
itse ennustan Pavlikille tko-voittoa erissä 8-10

Countdown to Pavlik vs. Taylor II pt. 1
Countdown to Pavlik vs. Taylor II pt. 2
Countdown to Pavlik vs. Taylor II pt. 3

Joo mielestäni edellinen kohtaaminen oli FOTY nyrkkeilyssä ja tämä on kyllä yksi alkuvuoden odotetuimpia matseja Marquez vs. Vazquez III:n kanssa. Jos Taylor lähtee tykit laulaen sotaan niin ottelusta tulee hurja kamppailu joka päättyy siihen kun nukkumatti tulee Pavlikin toimesta koputtamaan ovelle. Sen sijaan jos sama Taylor ilmestyy kuka otteli esim. Winky Wrightiä vastaan niin ottelusta tulee tylsähköä katsottavaa ja vaikka Pavlikilla onkin 10 erää aikaa tyrmätä, niin se ei välttämättä riitä.

Katsotaan miten käy.

Suurella mielenkiinnolla odottelen matsia. Tosiaan ensimmäinen ottelu oli todella hyvä, toivottavasti tämä pääsee edes lähelle sitä. Pavlikkia kannustan, mies on nöyrä, kunniottaa vastustajiaan eikä turhaan soittele suutaan. :worship:

En oikein osaa sanoa, kumman toivon voittavani... Molemmat melko nöyriä ja asenne kohdillaan... Pavlikin ollessa se nöyrempi tietysti... En tiedä mitä muuta odotan, kuin hyvän matsin. Molemmat hakee tyrmäystä, molemmat on teknisesti loistavia ja molemmilla löytyy tahtoa.... Se riittää minulle

Mutta ennustan Pavlikin vievän 5 TKO...

Pavlikin voittoa toivotaan täällä:hyvä:...Haamu vetää monipuolisesti ylös ja alas ja vaikka ei ookkaan maailman kovaiskusin niin täytyy ihailla lyöntien rentoutta ja osumatarkkuutta:rock:....7.KO erässä takakäden suoralla pönttö sekasin ja sitten hieman rummutusta....

Minulla on sellainen tunne, että Taylor voittaa tälläkertaa.
Hän oli kuitenkin ensimmäisen matsin alussa niskanpäällä ja Pavlik käväisi kanveissa.

Minulla on sellainen tunne, että Taylor voittaa tälläkertaa.
Hän oli kuitenkin ensimmäisen matsin alussa niskanpäällä ja Pavlik käväisi kanveissa.

Taylor voittaa pisteillä jos voittaa.
Edellisessä matsissa kun Pavlik sai kovan tällin leukaan ja sit pikku pöpperös laski kädet ja hymyili taylorille joa ihan oikein jatkoin ja sai Pavlikin konttaamaan, mutta Pavlik edes ollu pahasti pihalla siinä kohtaa vaikka Taylor ny snagari heijarilla yritti työntää kellyä maahan.
Punnituksessa Pavlik näytti voimakkaammalta kuin alemmassa painossa.
Luulen että Taylorista tulee levy taas kerran.

Pavlik voitti,UD.todella tasainen matsi.taylor osui ehkä tarkemmin,kun taas pavlik painoi enemmän päälle.paljon tasaisia eriä,jotka tuomarit antoi pavlikille.pisteet 117-111, 115-113, 116-112

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom