Pauliina Talus: 'Elämäntapana fitness'

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja heather
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tästä aiheesta muistelen aikoinaan keskustelua palstalla lukeneeni, mutta otan kuitenkin aiheen esille :)

Mitä mieltä olette Pauliina Taluksen 'Elämäntapana fitness' -kirjasta? Oletteko siis soveltaneet kirjassa annettuja treeniohjeita omassa treenissänne, ja jos olette, niin minkälaisin tuloksin?

Itse vastikään kirjan ostin, paljon tuntuisi olevan tietoa, vaatinee tarkempaa syventymistä. Pauliina mainitsi pakkotoistojen tekemisen ja pudotussarjat eräinä suosittelemistaan erikoistekniikoista. Yksin treenaavana pakkotoistot jäävät tekemättä, ja pudotussarjojen toteuttaminenkin on mahdollista vain rajoitetusti.

Mielelläni kuulisin teidän muiden kommentteja kirjan annista :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla on kyseinen kirja ollut jo muutaman vuoden. Sain sen kun aloittelin saliharrastusta. Aika tietopläjäyshän se oli kun sitä ensimmäisen kerran aloin lukemaan ja kun en salihommista silloin tiennyt yhtään mitään. Musta siinä käsitellään ihan hyvin harjoittelun pääperiaatteita, ravintoa ja lisäravinteita. Esimerkit erilaisista lihasryhmäjaoista ja esimerkkiohjelmista on hyviä. Ja erikoistekniikat esitellään siinä selvästi.

Mä ostin omani jostain luontaistuotekaupasta, ja vasta pitkän ajan päästä kun aloin lukemaan sitä, huomasin et olin saanu sellaisen kirjan, jossa joiltain sivuilta puuttuu teksti. Vähän ärsyttää, kun kymmeniä sivuja asiaa puuttuu :angry: Kellään muulla tällasta kirjaa? Pitäs varmaan valittaa jonnekin, mut en jaksa ottaa selvää et minne...

Kyllä kirjasta sai muutamia hyviä ja hyödyllisiä treeni vinkkejä.
Nykyään kirjaa on todella vaikea saada mistään.Se on nimitääin kustantajalta loppu.

Kirjastosta lainasin ja oli tosi hyvä. :) Luin läpi ja opin paljon uutta.

Mut hyi helkkari se yks välipalaresepti mikä siel oli.

Onko tätä kirjaa tosiaan enää missään saatavilla? Haluaisin niin kovasti kyseisen kirjan. En tosin oon käyny kirjastossa kattoos, mutta mieluiten haluaisin sen kyllä itelleni...

Zone-sarja -42%
Kirja on aivan mahtava :rock:

apuja olen saanut siitä paljon mm. syömiseen ja tälläkin hetkellä treeniohjelmana on toinen 4-jakosista. Lainasin ensin kirjan joskus vuosi sitten kirjastosta ja totesin sen olevan hyvä (ja tiivis) tietopaketti. Tästä innostuneena ostin sen, eikä ole lainkaan kaduttanut :D sitä on tullut edelleen välillä selailtua, kun ei kaikkea mitenkään parilla lukukerralla ehdi sisäistämään. Todella harmi jos kirjaa ei enää saa mistään...

Kuvitukset liikkeiden tekotavasta ovat hyviä. Enemmänkin olisi kuvia saanut olla.
Kirja on etenkin vasta-alkajalle tärkee opus :thumbs:

Loistava kirja.Oon lukenut sen jo monta kertaa mutta tuntuu et joka kerta siitä oppii jotain uutta.Ja noista pakkotoistoista,et jos ei oo kaveria apuna niin sillon voi käyttää ns.hidastuksia mitkä on vähän sama ku pakkotoistot.Eli teet sarjan niin pitkälle ku jaksat ja viimeset 3-5 toistoo teet todella hitaasti.Toimii!!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä kirja, eikä ole hienosteltu termeillä liikaa, vaan sopii hyvin vasta-alkajallekin. Kirjan luettuani rupesin tekemään leveää kyykkyä, eli sen vinkin ainakin siitä sain :) .

Onneksi tuli ostettua, vaikken niin fitnesstyyppi olekaan. Onhan siinä yhtä jos toista treenaajalle.

En vain tiedä mikä se on kun tuppaa hiukan ärsyttämäänkin tuo opus, überpositiivinen amerikkalaisasenneko,tyyliin Et jos sä vaan haluut niin kyl sä sit sen saat kun sä vaan jaksat reenaa ja reenaa (tämä on ankaraa liiottelua tämä).

Saattaapa olla ettei tätä enää saa kuin kirjastosta (no ehkä suoraan kustantajalta voisi yrittää kysyä), ja sieltäkin vain lainaan, mistä Halokin sitten saa kopioitua puuttuvan sivun ellei kaupantäti suostu/pysty kirjanvaihtoon näin jälkeenpäin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom