Pasasen lehtihaastattelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu

mxm

Oli tämän päivän Suur-Jyväskylän lehdessä tällanen juttu Pasasesta.
Äijä näyttää olevan pirunmoisessa kuosissa!

Liitteet

• pasanen.webp
    pasanen.webp
    142,2 KB · Katsottu: 4 066
Pasanen :rock:

Hän on yksi minun suomalaisista bodyidoleista. Kun näin hänet viime vuoden line-upissa niin sen jälkeen ei ole tarvinnut miettiä, ketä ihailla.

Erittäin asiallinen juttu kaiken kaikkiaan. Antoi mielestäni hyvän kuvan kehonrakennuksesta ja otti hyvin esille oleellisia seikkoja. Pisteet Suur-Jyväskylän lehdelle ja luonnollisesti Pasaselle. :thumbs:

Maskotti sanoi:
Erittäin asiallinen juttu kaiken kaikkiaan. Antoi mielestäni hyvän kuvan kehonrakennuksesta ja otti hyvin esille oleellisia seikkoja. Pisteet Suur-Jyväskylän lehdelle ja luonnollisesti Pasaselle. :thumbs:
Samaa mieltä.

Toi Pasasen reeni filosofia on vaan jotenki niin kovis :) Melkeimpä pelkästään tankoliikkeitä ja isoimma romuilla...

Eiks Paha-setä oo ottanu päälle 200kg penasta?

number_one sanoi:

No ei ole kyllä kehonrakennnuspiireissä(kään) mikään poikkeus, sanoisin mieluummin, että aika ihmeellistä, jos kilpaileva massiivinen bodari ei kahta markkaa penkistä saisi. Toki poikkeuksiakin on, mutta harva vähänkään isompi äijä ei olisi samalla myös vahva, tai ainakin vahvahko.

Mike sanoi:
Pasanen on just tarpeeksi vaatimaton ja edustava ukko bodauksen kultamitalistiksi. Ite arvostan helvetisti kun iäkkäämmät ukot pötkii lavalta mitalit kourassa.
Ja missä kunnossa Pasanen on offillakin :eek: Junnuna tippu aina leuka lattiaan kun setä-Pasanen tuli pumppailemaan jvk:lle "omaksi ilokseen", ehkä noin +5kg kisakunnosta. :hyper: :worship:

Kakku sanoi:
Ja missä kunnossa Pasanen on offillakin :eek: Junnuna tippu aina leuka lattiaan kun setä-Pasanen tuli pumppailemaan jvk:lle "omaksi ilokseen", ehkä noin +5kg kisakunnosta. :hyper: :worship:

Juu, on aivan käsittämätöntä, kuinka timmissä kunnossa Pasanen on kilpailukauden ulkopuolella.

number_one sanoi:
Toi Pasasen reeni filosofia on vaan jotenki niin kovis :) Melkeimpä pelkästään tankoliikkeitä ja isoimma romuilla...

Harvoinpa Pasanen reenaa isoilla romuilla yleensä pienillä pumppaillen !

Hyvä juttu oli kyllä. Antoi positiivisen kuvan lajista ja onneksi toimittaja ei laittanut mitää sivuhuomautusjuttua dopingista :worship:

Treenaa erittäin yksinkertaisen oloisesti, eikä turhia vatvo salilla. Älytön kunto jatkuvasti - ikääkin kun alkaa olla. ja ei tuo parin sadan pena nyt niin huonakaan ole, jos kaveri painaa puolet vähemmän, eikä se ole varmasti ollut itsetarkoitus, niinkuin monella muulla (= esim. vaikkapa itsellä)

Suoraa Puhetta

Jukka86 sanoi:
Mä en kyllä tajua että mitä helvetin varten niitten aineitten käyttöä pitää salailla ja niistä ei voida puhua avoimesti. Siitähän se vasta huonon kuvan saakin kun sanotaan että jollain "rahkalla" saa isot lihakset. Niitä kavereita arvostan jotka uskaltaa suoraan sanoa aineitten käytöstä esim. Dorian Yates

Onhan suurella yleisöllä ja huippu-urheilijoilla jonkunmoinen gappi siinä "aineiden ottamisen" -asenteessa...

Pasanen on ollut kovassa kunnossa ja kilpaillut menestyksekkäästi monta vuotta, korjaan - vuosikymmentä! Eihän miehen kehitys ole ollut mitään komeettamaista nousua vaan hitaasti nousukierteisen jatkuvaa. Tämä tarkoittaa 1-1,5 kiloa lihaa lisää vuodessa, jos sitäkään. Lopputulos on laadukkaampaa lihaa kuin monilla ylibulkkaavilla testopojilla.

Jotain Hän tekee oikein! Treeni-Lepo-Ruoka ja sitten vasta kaikki muu...

Joo tarkoitinkin tässä lähinnä kaikkeja urheilulajeja. Se oli hieno juttu se juoksija Kelli White:n kertominen aineitten käytöstä ja mitä siitä seurasi. Ja Reijo Pasasta en arvosta yhtään koska tiedän millä konstilla ne lihakset on hankittu. Joo joo kyllä siihen tarvitaan ruokaa ja lepoa, mutta kuitenkin.

Jukka86 sanoi:
Joo tarkoitinkin tässä lähinnä kaikkeja urheilulajeja. Se oli hieno juttu se juoksija Kelli White:n kertominen aineitten käytöstä ja mitä siitä seurasi. Ja Reijo Pasasta en arvosta yhtään koska tiedän millä konstilla ne lihakset on hankittu. Joo joo kyllä siihen tarvitaan ruokaa ja lepoa, mutta kuitenkin.

Voi sinua poika rukkaa... :nolo: Tunnen lievää myötähäpeää puolestasi. Sinun asenteellasi et tule koskaan saamaan mitään aikaiseksi ja muutenkin teet itsestäsi pellen. Joka paikassa jaksat vääntää tuosta aiheesta... Menisit itseesi ja vaihda vaikka salibandyyn. Ai niin, doupataan kai sielläkin :(

Minulle tulokset ratkaisevat. Kun katson esim. painonnostoa tai pikajuoksua niin ihailen hyviä tuloksia ja koskaan en vaivaudu miettimään sitä millä "keinoilla" ne on saavutettu... se on minulle yhdentekevää. Kovalla työllä ja treenillä tahtoo tulla ne kovimmat saavutukset, mitään ei saa ilmaiseksi!

Jos et itse kehity, niin mieti mitä teet itse väärin. Älä tuhlaa aikaasi muiden mollaamiseen. Ehkä sinusta vaan ei ole tähänkään lajiin... :rolleyes:

Joo palautetta saa antaa ja pitää antaa koska siitä on yleensä hyötyä.

RANKAISIJALLE: "Sinun asenteellasi et tule koskaan saamaan mitään aikaiseksi" Omasta mielestäni asenteeni on aika realistinen ja sen verran että yhdestä toisesta lajista on palkinto kaapissa on kaksi sm- mitalia, joten olen saavuttanut jotakin ja tulen vielä saavuttamaankin.

"Menisit itseesi ja vaihda vaikka salibandyyn" Siitä en tykkää että muita lajeja haukutaan. Salibandy on mukava kuntoa ja taitoa kasvattava harrastus, vaikka itse en siitä erityisemmin pidäkkään.

"Minulle tulokset ratkaisevat. Kun katson esim. painonnostoa tai pikajuoksua niin ihailen hyviä tuloksia ja koskaan en vaivaudu miettimään sitä millä "keinoilla" ne on saavutettu... se on minulle yhdentekevää. Kovalla työllä ja treenillä tahtoo tulla ne kovimmat saavutukset, mitään ei saa ilmaiseksi!"
Joo kyllähän ne tulokset ratkaisevat, mutta on se ikävää että ihmiset kuten eräs ystävänikin halusi tuloksia niin kovaa ja nopeasti että joutui sairaalaan ja oli lähellä kuolla. Siinä kohdassa kannattaa miettiä että onko ne tulokset niin arvokkaita.

"Ehkä sinusta vaan ei ole tähänkään lajiin" Ei varmasti olekkaan koska tiedostan terveysriskit mitkä tulisivat jos haluaisi menestyä. Muuten uskoisin että minulla olisi hyvät mahdollisuudet.

Back
Ylös Bottom