parisuhteellista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pohjomi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moikka Mimmit,

nyt kaivattaisiin ideoita ja uusia virikkeitä parisuhdearjen piristämiseksi. Allekirjoitan kokemuksen syvällä rintaäänellä väitteen "hyväkin suhde kuihtuu, jos sitä ei hoideta" ja virheistä viisastuneena uusi yritys saman kumppanin kanssa ei tule ainakaan minun aloitteettomuuteeni kaatumaan :thumbs: Miten te muut punttimimmit rikotte parisuhteittenne arkirutiineja ja pidätte "sähköä" ilmassa? Meillä on aina ollut keskenämme hyvä olla, mutta sitten yhdessäolo puuroutui kotisohvalla nyhjäämiseksi ja piti ottaa aikalisä - nyt molemmat on valmiita näkemään vaivaa "liekin" uudelleen sytyttämiseksi :haart:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Suunnittele (salaa) muutamia aktiviteetteja tuleville kuukausille. Voitte sitten toteuttaa ne fiiliksen mukaan. Keskustele aiheista puolihuolimattomasti miehen kanssa ja luotaa samalla miten tämä suhtautuisi erilaisiin juttuihin. Hotsittaisiko miestäsi esim. ajatus siitä, että sinä olet ilman pikkuhousuja kesämekkosi alla. Haluaisiko hän nähdä muiden miesten himoitsevan supersexyä vaimoaan (vahvistaa "ostopäätöstä" kun muutkin miehet haluaisivat saman "tuotteen"). Nauttisiko hän hemmottelusta, hieronnasta, jalkahoidosta tms. Haluaisiko hän kenties kokeilla jotain roolileikkejä - sisäkkö, orja/orjatar jne. Vai kenties ihan perinteisiä korsetteja ja hörhelöitä?

Helposti toteutettavia ideoita:

Lähtekää reippailukävelylle lähimetsään/luonnonsuojelualueelle tms. Ehdota extempore kuhinaa jossain sopivan rauhallisessa, mutta silti "kiinnijäämisen riskillä" varustetussa paikassa, mies innostuu taatusti. Suunnitelmallisena naisena olet toki ottanut mukaan muutamia tarveaineita esim. vesipullon (kävellessä tulee hiki ja janottaa...) sekä nenäliinan ja ehkä jonkun ison paidan tms. jota voi tarvittaessa käyttää alustana. Tavarat ovat siis mukana kävelyreissuun liittyen, ettei mies arvaa etukäteen mitä tuleman pitää. Voit ehdottaa kuhinaa ajoissa (kun olette jo kävelleet metsässä jonkun aikaa) ja sen jälkeen voitte yhdessä etsiä sopivan paikan - paikan ei tarvitse olla etukäteen valittu. Etsintä lisää jännitystä. Teette jotain salaista ja tuhmaa...

Menkää yhdessä johonkin kesäjuhliin esim. juhannusfestareille tms. Pukeudu superlyhyeen mekkoon ja laita stay-upit tms. päälle niin että välillä sukan yläpuolella oleva paljas reisi vilahtaa. Tai ole ilman pikkuhousuja... kotona saat kyytiä!

Suunnittele pikapako arjesta. Tämä toimii sekä kesällä että talvella. Menkää ajankohdasta riippuen joko järvenrantaan, mökille, kylpylään tms. Hemmottele miestäsi jalkahoidolla ja/tai kokovartalokuorinnalla saunan yhteydessä. Järven rannalla voitte sitten pulahtaa uimaan ja jatkaa leikkimistä. Levitä hunajaa miehesi vartalolle (tekee hyvää iholle) ja nuole strategisista paikoista pois...
Jatka omien viehtymyksiesi mukaan.

Pidä silmät ja korvat auki - miehet saattavat innostua mitä ihmeellisimmistä asioista. Omani RAKASTAA nähdä vaimon vetävän leukoja, punnertavan tai tekevän jotain muuta "fyysistä". Siitä ei ole pitkä matka ilonpitoon...

Meillä on tehty 3-4 kertaa vuodessa joku virkistäytymisreissu, varataan hotelli jostain vieraalta paikkakunnalta, käydään yhdessä ostoksilla, kävellään ja tutustutaan kaupunkiin.
Illalla ollaan menty syömään ja ehkä jonnekkin tanssimaan/oluelle.

Tekemisen ei tarvitse olla kovinkaan kummoista tärkeintä on yhdessä olo ja siitä nauttiminen.

Ironbutt sanoi:
Hemmottele miestäsi jalkahoidolla ja/tai kokovartalokuorinnalla saunan yhteydessä. Järven rannalla voitte sitten pulahtaa uimaan ja jatkaa leikkimistä. Levitä hunajaa miehesi vartalolle (tekee hyvää iholle) ja nuole strategisista paikoista pois...
Jatka omien viehtymyksiesi mukaan.

Tuo hemmottelu muuten toimii - minun sydänkäpyseni tykkää kovasti kasvohoidoista ja myös kulmakarvojen nypinnästä sekä tietenkin hieronnasta. Kahta ensiksi mainittua ei toki sovi kavereille paljastaa, koska tosimieshän ei mitään kauneudenhoitorutiineja harrasta :lol2:

Toinen sohvaperunoitumista ehkäisevä ja potentiaalisesti kiihottava juttu on niinkin kliseinen kuin yhteinen tanssikurssi. Ja jotenkin se salilla käyntikin yhdessä toimii meillä jatkuvasti peiton heilumista edesauttavana puuhana.

Yksi hyvä juttu on kiireen poistaminen. Varatkaa aikaa johonkin yhteiseen:) Voitte vaikka makoilla vierekkäin ja hieroa toisianne.

Suunnitelkaa jotain kivaa yhdessä..vaikkapa jokin pieni reissu.

Suudelkaa joka päivä ja pitkään:love:

Tehkää ruokaa romanttiselle illalliselle yhdessä... tai yllätä mussukkasi suunnittelemalla itse hänelle romanttinen illallinen.

Zone-sarja -42%
Tässä pari vinkkiä jotka omassa nykyisessä parisuhteessa pitää liekkiä yllä. Nää ei itse asiassa ole mitään yhdessä tekemistä tai olemista, pikemminkin päinvastoin: Absence makes the heart grow fonder!

Toisen ikävöiminen ei parisuhteessa tee koskaa pahaa. Lähde siis tyttöjen kanssa viikon-parin kesälomareissulle hyvillä mielin tuulettumaan, tai vastaavasti päästä mies reissaamaan. Oma avokki reissaa työmatkoillansa suhteellisen usein, ja täytyy sanoa että jälleennäkemiset on aina yhtä ihania :haart:

Toinen vinkki on, että lähdettekin yhdessä bailaamisen sijaan viettämään iltaa omissa ystäväpiireissänne. Meillä toimii ainakin hyvin se, että kummallakin yleensä löytyy vientiä tanssilattialla ja sen ulkopuolellakin, ja bileillan jälkeen kerrotaan toisillemme ne parhaat isku- ja lähentely-yritykset joita ollaan koettu. Sitten kumpikin saa olla vähän mustasukkainen :evil: Tämä toimii aikaisemmin esitetyn efektin mukaisesti, eli tieto, että kelpaa muillekin nostaa kurssia oman kumppanin silmissä, ja tieto että me kuitenkin tykätään eniten toisistamme pitää homman turvallisena :)

Meillä toimii ihan hyvin sellainen, että välillä tehdään rauhassa jotain hyvää ruokaa kaksin, ostetaan jotain viintä ja olutta, tehdään sitä ruokaa kaksin ja syödään rauhassa keskustellen.

Toinen toimiva on piiiiiiiitkät kävelylenkit, joita harrastelemme nyt kesäaikana.

Jos tykkää musiikista, niin livemusiikkia on mukava mennä katsomaan yhdessä. Paljon intensiivisempää kuin elokuvat.

Sitten ihan perusjutut: kaikkea aikaa ei vietetä yhdessä, mutta välillä tehdään toisen kanssa sellaisia asioita, joita ei tekisi ikinä muuten. Tyyliin autetaan auton moottorin kiristelyssä.

Ja Frank Pappa sen sanoi jo 80-luvulla: Kosketelkaa toisianne! Frank Pappa unohti lisätä, että kosketelkaa paljon, harrastakaa seksiä, mutta kosketelkaa myös muuten. Halia ei voi liikaa! :love:

Meillä on vähän hukassa kahdenkeskinen aika nykyään... Ei tuota meidän apinalaumaa esim. yön yli saa kelleen hupsulle hoitoon. Yritetään kyllä syksyllä...

Meillä piristysjuttuja on sit kun lapset nukkuu esim. peliturnaus (mä voitan miehen melkein aina Trivial Pursuitissa ja sekös piristää mua ainakin :D ), tehdään herkkunaposteltavaa, oliiveja, juustoja, kuohuviiniä... Kerran ollaan oltu kahdestaan hotellireissulla, se oli niin ihana reissu, että haaveilen vaan josko joskus päästäis uudestaan. No viimeistään kun lapset on tarpeeksi isoja olemaan yksin, eihän siihen mene kuin reilu kymmenen vuotta...

Siihen asti se romantiikka revitään arjessa vaikka just lasten nukkuessa kahdenkeskisellä ajalla, ja pari kertaa vuodessa ollaan käyty leffassa, syömässä tms. kahdestaan.

Se vaan on kolmen lapsen perheessä (vähän vaille 1v, 2v ja 5v) sellaista, että mä en ainakaan ole kauhean romanttisella mielellä usein, kunhan töistä ja perheenhoidosta selviää, sit mieltä painaa likaiset lattiat ym. ja hempeät ajatukset on kaukana.

Mut kyl mä tänään ajattelin piristää miestä. Tosin koti on ihan p**kainen ja pitäis siivota, mutta en jaksa... tai sit kaadun tolkku pois illalla sohvalle tai sänkyyn. Sen sijaan laittelen täs hyvää ruokaa, kun mies tulee treeneistä lähden itse salille, laitellaan lapset nukkumaan ja sit katsotaan onko mun jalkapalloaiheinen viritys kiinnostavampaa kuin peli telkkarissa. Ostin nimittäin Lidlistä Italian fanihuivin. Ajattelin pukeutua siihen.

Pelkästään.

meiän parisuhteessa on liekki pysyny kohtalaisen ylhäällä koko ajan ei aina tietenkään sehän ei kai ole edes mahdollista:) ainoat nyrkkisäännöt on ollu antaa toiselle tarpeeksi tilaa kaikissa elämän osa-alueissa, vihassa ei erota hetkeksikään vaikka seinät kaatuis huudon voimasta, salaisuuksia ei ole ei pieniäkään ellei ne oo lahjasalaisuuksia( mustasukkaisuus ollu ongelmana miehen taholta) ja kaikesta voi jutella .. siis aivan kaikesta:evil: se siis toimii meillä, on toiminu ainakin vimeset miltei kaheksan vuotta (:eek: niin kauan!)
privaattipuolella ne virikkeet on löytynyt milloin mielikuvituksesta, toisen kehon opettelusta;) milloin seksikaupoista/ filmeistä joista molemmat pitää
eli mieli avoimeksi ja kaikkea kokeilemaan molempien ehdoilla siitä se lähtee! :lol2: ja jos tuntuu ettei kehtaa nin sitten rohkeasti ensin vähän :kippis1: ja sit kokeilemaan..:lol2:

ja toiseen tutustumista keskustelemalla :) tai siis mun mielestä parisuhtees on tärkee jutella asioista ja ite varsinki kovasti rakastan pähkäillä asioita ja ilmiöitä :) miekkonen ei aina oo ehkä yhtä kliimakseissa keskusteluissa,mut kyl sekin usein on sanonu et tunteet vaan vahvistuu ja kokee sellasta yhteisymmärrystä ja sidettä meijän välillä..

täs on jotain esimerkkejä mil oon vaik lämpänny keskusteluun :
siis kysymyksii...

-jos saisit pitää vaan yhen tavaran mikä se ois?
-mihin hetkeen lapsuudessas haluisit/et haluis palata?
-jos saisit olla päivän nainen mitä tekisit?
-mitä tekisit jos kuulet kuolevas huomenna?
yms yms.. tollasil kysymyksil selvii helposti paljon ihmisestä, onko materialisti, vai enemmän järjen vai tunteen miehiä sun muita asioita arvomailmasta...
eikä tolasten keskustelujen haudanvakavia tarvi olla, lähinnä tosissaan mutta pilke silmäkulmassa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itse näen asian niin, että sen ns. aktiivisen suhteen hoitamisen lisäksi tarvitaan sitä jatkuvaa "siinä ohessa" tapahtuvaa toisen huomiointia ja suhteenhoitoa. Tätä voi olla vaikkapa tuo Mäyriksen mainitsema koskettelu ja halailu. Meillä on myös tapana makoilla aina ennen nukkumaanmenoa hetkinen sylikkäin ja jutustella - ei mitään suuria syvällisyyksiä kylläkään, vaan siinä voidaan puida vaikka juuri päättynyttä futismatsia, jos niikseen tulee :D Yhteinen huumori ja hassuttelu on myös suhteenhoitoa parhaimmillaan! (Meillä ainakin jutut ovat välillä niin hölmöjä, ettei mitään rajaa, mutta so not kunhan hauskaa on :D)

Se "aktiivinen" hoitaminen voi sitten olla vaikka jo muutamaan kertaan mainittua hyvää ruokaa ja juomaa ja/tai hyvää musiikkia, mahdollisesti tosiaan livenä, tai jokin pieni reissu jonnekin tms.

lisättävää vielä aikaisempaan..:D eli suhteen perustahan on tärkein eli meillä ainakin me ollaan puolisot, vanhemmat, rakastavaiset ja parhaat ystävät
ei meilläkään ihan arkeen mitään ihmeempiä kuuluu joka iltaiset jutustelut ne on meilläkin ja lempiharrastuksemme onkin asioiden läpikäyminen yhdessä, milloin juorut:evil: milloin uutiset :D ku ollaan molemmat samassa paikassa töissä, niin tuntee aikalailla samat ihmiset, mut erikanteilta - molemmat viisastuu.. huonon työpäivän jälkeen voi yhessä haukkua kaikki maanrakoon ilman et tarttis julkisesti tuulettaa omia tunteitaan :D :evil: se on yllättävän tärkeetä ku on samas paikas töissä. Ilman keskustelua meillä luultavasti ei ois mitään.Ei himo minnekään yksinään johda, ei ainakaa sit ku on muksui eikä oo mahollista käyttäytyä ku kiimaset kanit koko ajan:lol2:
ei siis pahalla sanottu:nolo: itteni ilmasu vaan on aika kökköä vielä ku ei oo tottunu vieraisiin ihmisiin enää ollu sama tiivis kaveriporukka niin kauan eikä oo tutustunu kehenkään uuteen joten ei enää muista miten pehmentää niin et ei käsitetä ihan väärin koko ajan... kaverit ku on niin tottuneita mun tokaisuihin joissa puhutaan ensin ja ajatellaan sitten..:evil:

Pitääpä munkin skriivata tänne, ku on hyvä threadi;)
Mä olen sellaista tyyppiä, että kyllästyn herkästi parisuhteessa siihen arkiseen elämään "lauantaisauna, tv ja sitä rataa"- juttuun. Kaipaan vaihtelua ja jotain erilaista arkeen. Ukkeli taas pitää just tosta "arkielämästä" ja harvemmin purnaa, ettei käydä missään tai tehdä mitään. Ehkä se, että meillä on iso ikäero (11-v) vaikuttaa tähän, et itse haluis vielä mennä ja reissata jne. ja ukkeli nyssöttää kotona:zzzz: Mut toisaalta, onhan se kiva olla kotonakin, niin sit ku jonnekin pääsee, tuntuu se aina kivemmalta.
Itse meen tyttöjen kans ja omissa harrastuksissa aika paljon, joten se laimentaa noita menohaluja jonkin verran..mut eihän se korvaa oman :haart: kans vietettyä aikaa.

Mäkin sanoisin että fyysinen läheisyys on tärkeetä, siis halailu ja suukottelu, mutta vähintään yhtä tärkeetä on toisen huomioonottaminen ja kunnioittaminen joka päivä, arjessa. Kun suhde alkaa saada ikää, meinaa toisen huomioiminen välillä unohtua. Sitä jotenkin alkaa pitää yhdessäoloa itsestään selvänä ja toisen seuraa ihan defaulttina...

Oman kokemuksen mukaan jo se, että kun siippa kertoo jostain (vaikka sitten työpäivästään tai harrastuksistaan, jostain mikä ei välttämättä itseä aina ihan _kamalasti_ kiinnosta) oikeesti kuuntelee mitä se sanoo, kysyy, osoittaa että toisen asiat kiinnostaa. Oman siipan kanssa sitä välillä unohtuu tavalliset käyttäytymissäännöt, sitä esim. keskeyttää toisen, pajattaa vaan omia asioitaan kuuntelematta toista, tai näyttää väsymykseltään välinpitämättömältä kun toinen kertoo jotain. Mun mielestä just tollainen vastavuoroisen arvostuksen puute laimentaa monia suhteita. Tulee ehkä alitajuisestikin fiilis, että mitä mä tolle selitän, kun sitä ei kiinnosta mun jutut.

Läheisyys syntyy jakamisesta, pientenkin asioiden. Sitä oppii kummasti vaikka mitä, kun kuuntelee aktivisesti toisen juttuja vaikka autoista tai tietokoneista. :thumbs: Ja vastavuoroisesti voi puhua toisen kanssa omista asiostaan ja saada oikeesti vastauksiakin!

Asioita voi tehdä erillään ja on tärkeetä että molemmilla on omia kavereita ja harrastuksia, ja on ihanaa kun toisen kanssa voi puhua niistä omista jutuistaan , missä toinen ei ole mukana - se piristää ja tuo uutta suhteeseenkin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom