Parhaat VALMISruoat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sharona
  • Aloitettu Aloitettu
Mäkin suosin tota HK:n kalapaistosta reajuuston kera, mutta eilen bongasin ikävästi fisusta ruotoja. :jahas: Täytyy olla skarppina jatkossa.

Toinen, jota käytän silloin tällöin koska on melko kallista, on Stokkan valmisruokatiski. Siellä on ruokaa moneen lähtöön, mutta suosikkini pn juustoinen hedelmäsalaatti, jossa runsaasti hedelmää, juustoa ja lisänä cashew-pähkinöitä. :kuola: Mucho bueno.

Saarioisten spaghettilihavuoka on suosikkejani, ja sitä saa nykyään 350g:n lootassa. Perinteinen raejuusto kyytipojaksi, niin hyvä tulee.

Myös Pirkan herkkukeittiöllä on hyviä valmissafkoja, esim. hapanimelä(possua vai oliko broileria?!) ja Nasi Koreng.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Portin pita kebab 195g. Mukana kastikepussi ja grillitasku. Kyytipojaksi muutama lasi maitoa.

Ravintosisältö 100 g:
Energiaa/Energi 1000 kJ (240 kcal)
Proteiinia/Protein 15 g
Hiilihydraattia/Kolhydrat 28 g
- josta sokereita/varav socker 0,5 g
- josta laktoosia/varav laktos 0 g
Rasvaa/Fett 12 g

täs on dietille kunnon kevyt soppa valmisruoka..mut yllättävän hyvänmakunen!
eli näit apetitin pakaste keittoja:
ite oon maistanu napolin keittoo ja currykana keittoo.
nois on kaloreita tyyliin 45/100g (eli pirun vähän!) ja rasvaa joku vajaat 2prossaa.
eli tota ei sitten kukaan yksinään saa vetää,eli kyytipojaks kunnon ruisleipä täytteineen ja vaikka hedelmä ja maitoa.

Testasin eilen tämän threadin innoittamana kalkkunanakkeja. Oli ehkä kovin uutuus IKINÄ!!! Suosittelen kaikille! Mikrossa vaan kuumaks ja dipataan ketsuppi+mcdonaldspippuriseokseen!

Maistuuko vielä köttbullarit tämän jälkeen; Ystäväni faija on töissä muistaakseni Atrialla. Kun ne kokonaiset sikaraukat vedetään kattoon roikkumaan, niin ensimmäinen asia nylkemisen jälkeen on painepesurin käyttöönotto. Arvatkaapa vaan miksi?? Sillä pestään pois kaikki se ylimääräinen nahka, likaset roikkuvat mällit ja kaikki muu skeida siitä eläimen päältä. Siis hyi vittu! Ja kaikki se paskaa lentää suoraan johonkin pesuhuoneen nurkkaan, josta ne kerätään käsillä ja tadaa!! We have some delicious meatballs!!! :urjo: :urjo: :urjo:

Tähän on nyt pakko puuttua!!!!!!!!!!!!!!
Jos oikeasti joku uskoo tällaista paskaa niin on todella typerä, Suomessa elintarvikehygienia on sen verran tarkkaa ettei mitään ruoka-aineita heitellä näin isoissa taloissa nurkkaan lattialla...olen itse ollut töissä HK:lla ja nähnyt mistä raaka-aineista lihapullat tehdään. Lihapullien sekaan laitetaan sian nahkasta valmistettua kamaraa, mutta että pesuhuoneen lattialta:eek:
eiköhön ystäväsi faija ole yrittänyt nyt "vähän" värittää kertomustaan, mikä on aika yleistä lihatalon miehille..
ps. syön edelleen valmispullia, jos niitä tekee mieli vetää nassuun:rolleyes:

Lämmittää maksalaatikkoa ja heittää sekaan purkin tonnaria tai ananasta, on muuten hyvää.

HK:n puolen kilon kanaviillokki on ihan jees. Vielä jos heittää raejuustopurkin sekaan niin hyvää tulee.

Tähän on nyt pakko puuttua!!!!!!!!!!!!!!
Jos oikeasti joku uskoo tällaista paskaa niin on todella typerä, Suomessa elintarvikehygienia on sen verran tarkkaa ettei mitään ruoka-aineita heitellä näin isoissa taloissa nurkkaan lattialla...olen itse ollut töissä HK:lla ja nähnyt mistä raaka-aineista lihapullat tehdään. Lihapullien sekaan laitetaan sian nahkasta valmistettua kamaraa, mutta että pesuhuoneen lattialta:eek:
eiköhön ystäväsi faija ole yrittänyt nyt "vähän" värittää kertomustaan, mikä on aika yleistä lihatalon miehille..
ps. syön edelleen valmispullia, jos niitä tekee mieli vetää nassuun:rolleyes:

Joo oikeessa oot!! Ei tuo oo mahdollista kuin jossain kehitys maissa:)
Ja vaikka ne niin tehtäisiinkin niin hyviä ne on:D

Treenin jälkeen Finduksen 600g kermainen pyttipannu ja siihen purkki raejuustoa. On muuten hyvvee, ai että on hyvvee... Siis bulkillahan näitä :D

Lämmittää maksalaatikkoa ja heittää sekaan purkin tonnaria tai ananasta, on muuten hyvää.

Tonnikalan kanssa tulin ennen syötyä aika paljon ja täytyy myöntää että tämä yhdistelmä on hyvä. :thumbs:

Ei huh huh! Oksentaisin varmaan loppuelämäni, jos söisin maksalaatikkoa ja tonnikalaa sekaisin :D

mä tapaan laittaa purkin tonnaria ja raejuustoa sekasin. Vielä jos viittii pilkkoa sekaan kurkkua ja tomaattia...en tiä luetaanko enää valmisruuaksi, mutta helppo, nopee ja kevyt.

Hyvät ravintoarvot omaavia varsinaisia VALMISruokia tuntuu olevan kyllä todella nihkeesti..

mä tapaan laittaa purkin tonnaria ja raejuustoa sekasin. Vielä jos viittii pilkkoa sekaan kurkkua ja tomaattia...en tiä luetaanko enää valmisruuaksi, mutta helppo, nopee ja kevyt.

Jeah! Toimii! Vielä kun ottaa mexican mausteista tonnaria, niin on makukin kohdallaan. :kuola: Kurkku, tomaatti ja sipuli toimii lisähöysteenä hyvin...

HK:n kalapaistos on ollut suosikkini on jonkin aikaa. Toinen mitä tulee valmispöperöistä syötyä on Saarioisten spagettilihavuoka. Näille molemmille kaveriksi purkki raejuustoa.

suurkiitos sille, joka mainitsi täällä Kitchen Joyn Thai-ruokapakasteet! Juuri testasin Red Curry Chicken-aterian riisillä ja kyllä vei kielen mennessään!:hyper: Löytyi vaihtelua tonnikala-riisi eväille :D

Suositut

Back
Ylös Bottom