Parhaat urheiluliivit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonssu
  • Aloitettu Aloitettu
Heippa! Oon ajatellut hommata ensimmäiset urheiluliivit, mitä suosittelette? Hakusessa sellaiset, joista ei nännit näy.. :D

mulla näkyy melkeen kaikista, en sit tiiä oonko kokeillu vaan huonoja vaihtoehtoja vai onko mulla jotenki poikkeuksellisen terävät nännit :D mutta parhaat ja tukevimmat on shock absorberit, tosin kovin näyttävinä niitä ei löydy. Harmittaa et kaikki kivat ja värikkäät on yleensä tosi ohutta kangasta joka ei sitte tuekkaan yhtään. Oon kans kuullu et jotku pitää kahtia liivejä päällekkäin että ois parempi, ite en oo kokeillu. Kannattaa varmaan mennä ihan urheiluliikkeeseen sovittelemaan mikä itelle on hyvä, jos löydät jotain tosi hyvää ni jaa täällä että mäki osaan käydä hakee :D

Shock Absorberilta löytyy topattu malli, siinä ei nännit näy, ihan kivoissa väreissäkin on löytyny mm. liilana.

Panache Sportit todettu aivan ykkösiksi. Tukevat niin hyvin että voi vaikka kuinka hytkyä ja hyppiä ja rinnat pysyy aloillaan.

Mulla on kahet Glamorisen liivit ja on mielestäni tosi hyvät. Toimii ainakin puntilla ja lenkillä, juoksua en ole vielä hirveesti koittanut.

Miulla on ihan perus niken liivit. Oon ite tykänny kovasti. Käytän noita niin juostessa kuin salillakin. Kannatti muuten käydä oikeesti liikkeestä ostamassa, jos oisin vaan netistä tilannu niin olis tullu väärä koko. Sit löytyy joitakin b-luookan liivejä muilta joita käytän vaan salilla, ei tue tarpeeks muuhun.

Nyt löyty sellaiset joista ei nännit näy! :dance2: USA Pro Pro Sports Bra Top Ladies, näissä on sisällä "kupit". Hyvän malliset, mutta en suosittele isompi rintaisille, voi olla liian löysät?? Mutta itelle just hyvät. :) Ostin myös Niken perustopin, niin sekin on hyvä ja oikeen tukeva :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom