Parhaat ryhmäliikuntatunnit ja ohjaajat, Hki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Menni86
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,

missä on Helsingin parhaat ohjaajat ja tuntivalikoimat? Tykkään ohjaajista, jotka miksailevat paljon, pitävät rankkoja tunteja ja osaavat luoda kunnon treenifiilistä! Siisti paikka haussa ja mielellään suht lähellä keskustaa.

Yritin löytää vastausta vanhoista ketjuista, mutta en onnistunut... Olen siis muuttamassa kevään aikana Helsinkiin ja toiveena olisi löytää uusi treenipaikka. Olen myös LesMills-tuntien suurkuluttaja eli toiveena olisi, että salilta löytyisi LesMills-tunneista ainakin pump, combat ja attack olisi myös plussaa. Jooga, core ja venyttelyt olisi myös jees. Lisäksi tykkään käydä myös kuntosalilla.

Kiitos!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Esport Fitnessillä käyn itse ja oon kyllä ollut todella tyytyväinen :thumbs: Kaikki LesMills-tunnit löytyvät, ja paikka sijaitsee siinä ihan Kiasman ja eduskuntatalon vierellä. Sali on siisti ja tilava. Joogaa ei valitettavasti löydy, mutta corea ja venyttelyä kyllä. Ohjaajistakin muutama on todella helmi, innostava ja kannustava, tunnilta jää aina hyvä fiilis.

Mä käyn Motivuksella. Ei pakkojäsenyyttä, Helsingissä käytössä useampia saleja samalla kortilla. Pilatesohjaaja Jukka Ruotsalainen on ainakin mun mielestä ihan huippu, muitakin hyviä on, kuten ic:tä vetävä Kristian Björk. Harmi vaan, ettei sillä oo montaakaan tuntia viikossa... Näistä ei taida sulle olla hirveesti hyötyy tosin :) muista opettajista ei oo hirveesti mielikuvia, ei ainakaan niin huonoja, että ois jääny mieleen sen takia :D

Motivukselta löytyy pumppi ja taitaa löytyä combatkin? Joogat löytyy, samoin pilates, venyttelyt, harmonyt jne. Niin ja sali aerobisine laitteineen toki.

Kannattanee käydä kokeilemassa eri paikkoja, ennen kuin sitoutuu pitkiin jäsenyyksiin! Helsingin keskustasta löytyy tosiaan Motivus ja Esport Fitness ja lisäksi ainakin Sats ja Elixia. Töölö Gymikään ei ole kaukana. :)

Esport Fitnessillä käyn itse ja oon kyllä ollut todella tyytyväinen :thumbs: Kaikki LesMills-tunnit löytyvät, ja paikka sijaitsee siinä ihan Kiasman ja eduskuntatalon vierellä. Sali on siisti ja tilava. Joogaa ei valitettavasti löydy, mutta corea ja venyttelyä kyllä. Ohjaajistakin muutama on todella helmi, innostava ja kannustava, tunnilta jää aina hyvä fiilis.

Minäkin suosin tätä paikkaa, varsinkin body step on mieleen. Joogan sijasta taisi löytyä pilatesta. Paikka on keskeinen ja ohjaajat loistavia!

Itse painojen nostelut hoidan kuitenkin Mayor'silla, tai Active Kuntoklubilla Ruoholahdessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom