Parhaat rahkareseptit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bonk
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
Ehrmannin, tai rahkan maku yleensäkin, on alkanut tökkiä oikein huolella ja nykyään se ei enää mene alas ilman mitään lisukkeita. Ehkäpä tähän saataisiin kerättyä parhaat reseptit, millä rahka saadaan maistumaan? Vaikka omat suosikit maistuvatkin NYT hyviltä, niin parin kuukauden päästä nekin alkavat varmaan tulemaan jo korvista ulos...

Omat TOP-2 Ehrmann-reseptit:

3 tl survottua puolukkahilloa (kevyesti sokeroitua...) ja purkissa sekoittaen. Itse kun käy puolukat poimimassa, niin ei kustannuskaan päätä huimaa ja nyt niitä on metsät pullollaan. Tätä voi tietty tehdä isomman satsin kerralla vaikka muutaman päivän tarpeisiin. On aivan superhyvää.

Rahka kuppiin ja päälle 0,5-1 dl Valion (<10 kcal) Mustikkasoppaa / Boysenmarjasoppaa. Siitä sitten vain lapioiden, ei kannata mielestäni sekoittaa. Taitaa olla vielä jotain muutakin makua noissa vähäkalorisissa sopissa, mutta noita olen itse käyttänyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos jaksaa maustaa niin:

15ml rypsärii sekaa ja sotkotus

o´light appelsiini/mango loraus ja sotkotus

1. Mustaherukoita, kourallinen pähkinöitä ja loraus mustaherukka mehukeittoa !
  2. Aamupalan runkona toimii rahka, herukat, banaani ja mehukeitto. Sauvasekottimel sileäks ja puuron niskaan ! !

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom