90micetoo VIP Liittynyt 6.6.2006 Viestejä 219 6.9.2007 #1 heitelkää parhaita latino/sambabiisejä jne..
Rick James Liittynyt 16.12.2006 Viestejä 1 431 6.9.2007 #2 Buena Vista Social Clubilta löytyy paljon Control Machete - En El Camino (ei sambaa mutta latinoa)
Karjalainen Liittynyt 7.7.2007 Viestejä 202 6.9.2007 #3 Kai tämä sitten on latinoa! Cheb Mami - Nos Couleurs
Alicia VIP Liittynyt 25.5.2004 Viestejä 5 621 8.9.2007 #4 Don Omar Wisin Y Yandel (tsekkaa esim Pam Pam) Ivy Queen DLG Los Van Van Los Fabulosos Cadillacs Orishas Klassikko, Espana Cani Mahtava argentiinalainen tango Astor Piazzolla - Libertango Edellä mainittuun biisiin tehty koreografia Ja tästä lisää tanssimuuveja parketille, biisi What ever Lola wants Ala Dos Namorados - Solta se o beijo (Anna Abreukin on tehnyt oman versionsa) Santana Sergio Mendes
Don Omar Wisin Y Yandel (tsekkaa esim Pam Pam) Ivy Queen DLG Los Van Van Los Fabulosos Cadillacs Orishas Klassikko, Espana Cani Mahtava argentiinalainen tango Astor Piazzolla - Libertango Edellä mainittuun biisiin tehty koreografia Ja tästä lisää tanssimuuveja parketille, biisi What ever Lola wants Ala Dos Namorados - Solta se o beijo (Anna Abreukin on tehnyt oman versionsa) Santana Sergio Mendes
Foxey Liittynyt 26.4.2005 Viestejä 92 Ikä 36 18.9.2007 #5 Gipsy Kings.. ainaki on latino/flamenco musaa.. sikäli mikäli oon genren oikein käsittäny.. kuuntele itse, josko genre on se, mitä etsit.. ^^ E:linkki lisätty
Gipsy Kings.. ainaki on latino/flamenco musaa.. sikäli mikäli oon genren oikein käsittäny.. kuuntele itse, josko genre on se, mitä etsit.. ^^ E:linkki lisätty
Judit Liittynyt 8.1.2006 Viestejä 118 19.9.2007 #6 Pakko laittaa tähän väliin pari ihanaa kappaletta Almodovarin leffoista. Eka on Volver-elokuvasta, Penelope Cruz lienee laulaa itse nimikappaleen Toinen on Puhu hänelle -elokuvasta, Caetano Veloson Cuccurucucu Paloma
Pakko laittaa tähän väliin pari ihanaa kappaletta Almodovarin leffoista. Eka on Volver-elokuvasta, Penelope Cruz lienee laulaa itse nimikappaleen Toinen on Puhu hänelle -elokuvasta, Caetano Veloson Cuccurucucu Paloma
DirtyJ Liittynyt 25.3.2003 Viestejä 406 Kaupunki Swh in Germany 19.9.2007 #7 Alicia sanoi: Wisin Y Yandel (tsekkaa esim Pam Pam) [ Click to expand... Omasta mielestä toi "Rakata" on ihan menevä. Sit muutama lisää: Daddy Yankee - Lo Que Paso Paso Yo Soy Tu Gatita - La Factoría Edit: En sitten tiedä onko noi latinoa, mut soittivat Madridin Kapitalissa ainakin samalla osastolla ku tuota Wishin Y Yandelia, et kait se saman kategoriaan tipahtaa... Vaikka en fani olekkaa niin kyllähän se pisti jalan liikkeelle..
Alicia sanoi: Wisin Y Yandel (tsekkaa esim Pam Pam) [ Click to expand... Omasta mielestä toi "Rakata" on ihan menevä. Sit muutama lisää: Daddy Yankee - Lo Que Paso Paso Yo Soy Tu Gatita - La Factoría Edit: En sitten tiedä onko noi latinoa, mut soittivat Madridin Kapitalissa ainakin samalla osastolla ku tuota Wishin Y Yandelia, et kait se saman kategoriaan tipahtaa... Vaikka en fani olekkaa niin kyllähän se pisti jalan liikkeelle..