Parhaat juomalaulut!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tähän threadiin porukka voi kirjailla parhaita juomalauluja! Siis lauluja joiden tahtiin on hauska maistella mallasta tai kaataa miestä väkevämpää maksansa tuhoksi!

Mielestäni ehdottomasti paras tunnelman kohottaja on Die Toten Hosenin -Zehn Kleine Jägermeister- :kippis1: Hyvä biisi laulaa kaveri porukalla kuorossa ja antaa hiipivän hölmöyden virrata tajuntaansa...

ps. ihan selvinpäin aloitin tän threadin... :D

Hassisen kone - rappiolla
Hector - juodaan viinaa
Iron Maiden - Blood brothers
Boredomi - Mitähän mä ottaisin
Boredomi - Vittu, viinaa

Boredomi = ex- Children of Boredom, löytyy mikseri.netistä.

Freud, Marx, Engels & Jung - Särkynytsydämiset (Viekää minut baariin) ja Juomalaulu, oikeestaan eihän noiden biisit muusta kerro ku viinasta.

Jo mainittu Eppujen Baarikärpänen on hyvä, parempana Epuilta pitäisin kuitenkin biisejä Valkoinen Kupla ja Elämän Tarkoitus

Kaikki laulut mitkä koko porukka osaa edes vähän sinne päin. Kerran yhdeltä baarireissulta naapuripitäjästä tullessa hoilattiin kaveriporukalla varmaan koko "sekalaista" cd läpi. Mutta toisaalta mitä suomirockinpaa, sitä paremmin se käy juomalauluksi. Kerran pussikaljaikäisenä kun kavereiden kanssa käveltiin perjantaireissulla jotain koivukujaa pitkin, niin kohta koko sonnilauma ölisi: "alla koivupuun, sormuksen mulle lahjoitit..."

Martti Vainaa & Sallitut Aineet - Pelimies

NatuSan sanoi:
Kaikki laulut mitkä koko porukka osaa edes vähän sinne päin. Kerran yhdeltä baarireissulta naapuripitäjästä tullessa hoilattiin kaveriporukalla varmaan koko "sekalaista" cd läpi. Mutta toisaalta mitä suomirockinpaa, sitä paremmin se käy juomalauluksi. Kerran pussikaljaikäisenä kun kavereiden kanssa käveltiin perjantaireissulla jotain koivukujaa pitkin, niin kohta koko sonnilauma ölisi: "alla koivupuun, sormuksen mulle lahjoitit..."

Kyllä suomirock toimii juomingeissa! Mutta etsin myös ulkomaalaisia juomalauluja joissa on tietynlainen rempseä tunnelma. Biisejä joiden soinnuista voidaan jo päätellä oluen virtaavan reippaasti, vaikka sanoista ei tajuaisi mitään... :D

"Mä juon kaljaa ainiaan" :D

Tai no siis. Eihän toi mikään kunnon virallinen juomalaulu ole, mutta naurattaa kuitenkin, selvinkin päin.

En tiedä kappaleen nimeä, enkä oikeastaan muuta kuin pienen pätkän biisistä... mutta tässä tulee:

"Sakkeus oli pieni mies, oli helvetin pieni mies. Hän kiipesi pienenä viikunapuuhun jotta jeesuksen näkisi."

Tota rallatusta laulettiin yhteen aikaan joka vitun kerta kun mentiin kännissä baariin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksinkertaisilla sanotuksilla jotain,
pointtihan on siinä että volymit on kaakossa joka jätkällä. :kippis1:

Huutolauluna Leevi and the Leavingsin tuotanto saa aina kaikki kynnelle kykenevät yhtymään laulantaan :D

Popeda - Ukkometso
Popeda - Jos pillua saan

Teekkaripiireissä olen joskut kuullut juomalaulun, jonka sanat menee lyhyessä yksinkertaisudessaan: "NYT"

sd- sanoi:
irish drinking songs ;)

Heh... Jos noi ei toimi niin ei sitten mikään! :lol2:

Mikäs se sellainen laulu on kun lauletaan aina saunassa biisonia juoden ja kertosäkeen lopuksi heitetään kuupallinen vettä kiukaalle? Menee jotenkin, että "Ooooooolga vanha kolhoosivaimo, Siperian aroilla lunta lapioi.....Olgalla kävi vitun huono tuuri, uusi tuuli uutta lunta toi, HEI!" ja HEI-sanan kohdalla heitetään kuupallinen vettä kiukaalle. Touhua jatketaan niin kauan kunnes enää yksi mies istuu lauteilla. Muitakin säkeitä lauluun on mutta omalla kohdalla filmi pätkii noina iltoina pahasti joten ei muista...

Back
Ylös Bottom