SUPERCARB 1kg -40%

Parhaat housut maastavetoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ariella
  • Aloitettu Aloitettu
Mitkä olis parhaat housut tehdessä mavea? Ettei olis heti pilalla kun tanko raastaa säären kohdat. Nyt oon käyttänyt pitkiä mustia bia brazileita. Ihanat jalassa kun ei näy läpi eikä tarvii kiskoo ylöspäin, mutta... Säären kohdat onkin jo aikalailla kuluneet valkoisiksi.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulla ei kyl oo mennyt Bian trikoot mikskään, vaikka aika monet vedot on niillä tullut tehtyä. Toisaalta kun vetotreneissäkin kierrättää ehkä kolmia-neljiä trikoita, niin eipä ne heti kulu puhki... :D 2XUt on kestäneet muuten hyvin, mutta pikkaisen on nyt yksi sauma edestä alkanut rispaantua. Myös paksut Brasil Sulit on olleet kestäviä.

Mulla on Body Actionilta ostetut niiden oman merkin paksuhkot trikoot, on hiton hyvät eikä oo kulunu juuri miksikään. Ehkä vähän nukkaantunu mutta värit on säilyny. Hintaansa nähden (19,90 €) erittäin laadukkaat pökät!

Maastavedon tulee milteen aina hipoa sääriä. Itsellä vanhat futissukat käytössä vetosukkina. Samaa tavaraa, eri valmistaja. Saa vain halvemmalla ja vaikka lähimmästä prismasta.

Suositut

Back
Ylös Bottom