Paras sali Lohjalla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Estro
  • Aloitettu Aloitettu
Lohjalaiset salitietäjät. Mikä on paras sali Lohjalla. Harjulle on tullut ainakin vähänaikaa sitten Olefit, Liikku ja Gogo express. Onko jollain kunnon kokemusta näistä saleista? Toki jos tietää, että Lohjalla on parempia saleja niin tietenkin saa kertoa.:puntti: Mieluiten semmoinen sali mikä ei olisi kokoajan aivan täynnä (Neidonkeidas).

Oma suositus jos hakee kuntosalia missä liikutellaan painoja ja kasvatetaan lihasta niin Lohjan Bodaus aivan ehdoton ykkönen. Mutta jos tykkää moderneista isoista halleista ja arvostaa vaikka pukkareiden esteettisyyttä niin mikä vaan, kaikki mainitsemasi on ihan hyviä. Tosin ruuhka aikansa myös bodauksessa, itse välttelen klo 15-18 väliä jos mahdollista. Kyllä siel sillonkin treenata pystyy mut mä olen niin ohjelmani orja että asiat tehdään aina samassa laitteessa niin sillon voi olla vähän hankalaa =)

Oma suositus jos hakee kuntosalia missä liikutellaan painoja ja kasvatetaan lihasta niin Lohjan Bodaus aivan ehdoton ykkönen. Mutta jos tykkää moderneista isoista halleista ja arvostaa vaikka pukkareiden esteettisyyttä niin mikä vaan, kaikki mainitsemasi on ihan hyviä. Tosin ruuhka aikansa myös bodauksessa, itse välttelen klo 15-18 väliä jos mahdollista. Kyllä siel sillonkin treenata pystyy mut mä olen niin ohjelmani orja että asiat tehdään aina samassa laitteessa niin sillon voi olla vähän hankalaa =)
Lohjan Bodaus on kyllä hyvä sali kun kävin siellä tän vuoden puolella, mutta on vaan vähän liian kaukana. Ehkä sitten kun hankin ajokortin niin silloin uskon, että alan käymään siellä.

Itellä on vielä 6kk jäljellä mun salijäsenyyttä niin sitten harkitsen ehkä vaihtoa sinne bodaukseen. Matka on vaan ainoa miinus.

Back
Ylös Bottom