Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by harde20
eihän haju tai maku merkkaa mitään semmosille jotka tosissaan tahtoo saada tuloksia ja käyttää tehokkaita protskuja.Vaikka maku ois pahempi kuin opaskoiran paska ja haju vielä hirveempi niin kurkusta se kyllä alas menee jos on vaan tehokasta ainetta!
Originally posted by Tomi
Fastin lippulaivaprotsku Whey+ (vaaleanvioletti teksti), jonka maku on täysin neutraali.
Originally posted by harde20
sanoin että JOS on tehokasta ainetta niin maulla tai hajulla ei oo mitään valiä.Muutenkin nuo mansikan ja suklaan makuset mömmöt on minusta naurettavia.Nämä maustetut tuotteen sisältävät myös hieman vähemmän sitä vaikuttavaa ainetta kuin neutraalin makuiset
Originally posted by Ogrsh
Kröhöm.. Anteeksi keskeytys, mutta jos joku voisi nopsaa käydä katsomassa heraproteiinipussukan kyljestä ne annosteluohjeet ja näpyttelis tänne niin olisin kovasti kiitollinen..
Originally posted by Slowmo21
Mitä mieltä olette ProPower wheystä? Taitaa olla melkeinpä halvinta herakonsentraattia, mitä löytyy. Laatu kuitenkin arveluttaa.
Originally posted by baarikello
Itse olen kohta vetänyt yhden pöntön tuota Propoweria. Kävin hakeen sen oululaisesta uskovaisten marketista hintaan 25 egee/1800 grammaa. Maku on todella mukavan neutraali ja perusprotskuksi oikeinkin hyvä, sanon mä.
Originally posted by Hammerhead
Valion perus hera