Paras meikinalusvoide

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meikkivoideyhreadin innoittamana; mikä on mielestänne paras kosteusvoide meikin alle? Semmoinen joka pitää voimakkaasti kiiltelevään taipuvaisen lärvin mattana eikä muodosta iholle sellaista "kalvoa" joka ikävästi hilseilee meikkivoidetta levittäessä pois? Itselläni on voide vähän hakusessa, nyt käytössä joku Chanelin geelivoide mutta ei ihan ole hintansa väärtti vaikkakin ihan ookoo. Kaverilta kokeilin Lancomen AquaFusionia ja yhden kokeilun perusteella ihan jees sekin, muttei kuitenkaan vieläkään ihan se mitä oon vailla. Yks aika ihana on kyllä Phytomerin voide jonka tarkempaa nimeä en muista, Hydra-jotain se tais olla... mutta vinkkejä otettais kiitollisuudella vastaan?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kasvovoiteena/ meikin alusvoiteena olen nyt käyttänyt pari kuukautta dermoshopin geelivoidetta joka on tarkoitettu rasvaiselle herkälle iholle. Toimii todella hyvin. Monta vuotta olen etsiny sellasta voidetta joka ei kuivattais liikaa, koska mulla on erittäin herkkä iho ja kuitenkin rasvainen. Eli akne-tuotteet ei käy, kuivattavat liikaa. Tämä kyseinen tuote on kuitenkin erittäin hyvä; imeytyy nopeasti, ei tunnu , vähentää kiiltoa ja huomaamaton meikin alla. Ja halpa. Olikohan 100ml jotain 6e. Mulle sopii täydellisesti.:rock:

Minulla toimii erittäin hyvin Dermalogican tuotteet. Tuossa sarjassa on tosi ohut ja ihana kosteusvoide, meikin alle täydellinen.

Humektan-perusvoide, Body Shopin Seaweed-sarjan daily shine moisture cream tai Biothermin Aquasource nonstop sopivat ainakin tällaiselle rasvalärvälle tai sekaihoiselle.

Itse asiassa mä en käytä mitään... pitäisköhän käyttää? En oikeestaan ikinä rasvaa itseäni mistään kohtaa, en koe että mun tarvisi rasvata. Tulee niljakas ja limainen tunne koska iho ei ole kuiva mistään kohtaa.

Joskus olen käyttänyt jotain Lumenen meikinpohjustusvoidetta, jota sitten levitin kasvoille mutta minusta ne on outoa tököttiä, ja tavalliset rasvat taas koen turhiksi. Lätkin meikkivoiteen aina suoraan puhtaalle iholle, pitäisiköhän mun alkaa jtn voidetta käyttämään...?

Suosituksia? Mulla on varmaankin sekaiho siinä määrin että otsa voi rasvoittua, nenä kiiltää, ja hieman leukakin. Muualta normaali eli poskilla ym tavallinen iho eikä koskaan näppyjä [finnit/mustapäät] muualla kuin tällä T-alueella.

Lumenen Lifting Magic Drops eli Taikatipat on oma suosikkini meikinalusvoiteeksi, ja se sopii oikein hyvin myös ihan pelkästään käytettäväksi. Voide on öljytön ja todellakin pikakaunistaja kuten lupaavatkin. Suosittelen. :)

ShowImageAction.do

Tämä ollu tähän mennes paras; Vichyn normaderm hoitovoide. Muutenki toi sarja aika jeppis rasvaselle iholle.
Hinta suolaset 19.50 euroa ja purkki pieni (mutta riittosa). @ Yliopiston apteekki.

Kasvovoiteena/ meikin alusvoiteena olen nyt käyttänyt pari kuukautta dermoshopin geelivoidetta joka on tarkoitettu rasvaiselle herkälle iholle. Toimii todella hyvin.

Oi perskuta, mullahan on kaapin perukoilla jossain tämmöinen... sain sen jostain mutta ei oo tullut käytettyä, kun on ollut muita voiteita joita oon käytellyt. Siis olettaen, että se on semmoinen valkonen tuubi, missä on jotain vihreetä ja sinistä tekstiä? Voi hitsi, toivottavasti en oo heittänyt menemään, pitääpä heti ottaa parempaan testikäyttöön. Mullakin on vähän herkkä iho, vaikka paikoitellen rasvoittuu reilusti.

Musta kyllä tuntuu, että _mikään_ rasva ei pidä mun ihoa kovin hyvin mattana :( Oon kokeillut aika montaa sorttia ja laajassa hintahaarukassa, mutta ei mitään yhtä-yli-muiden oo löytynyt. Kaikenlaisia mattatuotteitakin oon omistanut, siis niitä semmoisia voiteen päälle mutta meikin alle laitettavia juttuja, mutta tuntuvat olevan yhtä tyhjän kanssa. Parin tunnin päästä lärvi kiiltää joka tapauksessa. Tästä ongelmasta ei näköjään pääse ees iän myötä eroon..... nimim. kolmenkympin kriisiä pukkaa

Zone-sarja -42%
Täällä kans "kärsitään" t-alueen kiiltelystä. Pelkkä meikkivoide ei mulla ainakaan riitä ja mooontaa merkkiä oon kokeillut. Yks parhaista meikinalusvoiteista (todella toimiva) on ollut Biothermilla, mut sitä ei näköjään enää valmisteta. Oon myös kokeillut Lumenen meikinalusvoidetta, mutta se on mun mielestä aika turha. Kävin Stockalla joku päivä ja mulle suositeltiin Lancomelta jotain t-alueen voidetta, mut se oli rasvaiselle iholle (mulla on sekaiho), joten en oo varma onko se mulle liian "voimakas".

Apteekeissa on myynnissä uudehko Aco Time sarja, jossa on yhtenä tuotteena T-zone-voide. Toimiva ja suht kohtuuhintainen. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Back
Ylös Bottom