• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Paras jouluolut?

Huppe

Iso Kingi H.
Mode
Ikä
43
DVDplazalla kehuvat mm. tuota Nokian IV Jouluolutta parhaaksi. Mitä arvon raati on mieltä, täältähän ne kovimmat deekut löytyvät, mitä ostan? :kippis1:

Ikä
38
Yleisesti ottaen kaikki jouluoluet on parempia ku vastaavien panimoiden normaalit kolosen plitkut. Täytynee tutustua tässä välipäivinä :)

Itselle maistuisi tumman velkon lisäksi Saku Tume mainiosti !

Huppe

Iso Kingi H.
Mode
Ikä
43
Ale Coq porter on aivan loistavaa, just muistin, saatavana vain alkosta sekä virosta.

Huppe sanoi:
DVDplazalla kehuvat mm. tuota Nokian IV Jouluolutta parhaaksi. Mitä arvon raati on mieltä, täältähän ne kovimmat deekut löytyvät, mitä ostan? :kippis1:
Itse olen keppana mies ja pidin kovasti Nokian III-joulukaljasta

Neuvostoliitto

Pertti
VIP
Ikä
41
Huppe sanoi:
Jos meinaat Huppe tätä niin olit niin kännissä meidän pikkujoulussa ettet muista juoneesi tuota. Ihqua ainetta ainakin mun mielestä..

Huppe

Iso Kingi H.
Mode
Ikä
43
Neuvostoliitto sanoi:
Jos meinaat Huppe tätä niin olit niin kännissä meidän pikkujoulussa ettet muista juoneesi tuota. Ihqua ainetta ainakin mun mielestä..
EIHÄ!? Oikeesti? Noh, tuota menin eilen ostamaan.... :D

Huppe

Iso Kingi H.
Mode
Ikä
43
Huppe sanoi:
Hyi saatana! 6pulloa ostin ja puolikkaan join....

Tänä vuonna on Alkon jouluolutvalikoima ollut ala-arvoisen huono, joten hirveästi ei ole tullut maisteltua. Ravintolossa onneksi on valikoimaa ja tämän joulun suosikiksi nousee Gouden Carolus Noël. Toinen suosikki on Youngs'in Christmas Pudding Ale. Ja kyllähän portterit sopivat mainiosti joulukauden oluiksi.

Ikä
36
Tampereen Wanhassa postissa join elämäni parhaimman jouluoluen. Merkki oli muistaakseni st peters.
hintaakin tuolla oli 12-packin verran mutta silti oli sen arvoinen

Huppe

Iso Kingi H.
Mode
Ikä
43
Itse maistelin Olvin Jouluolutta nyt. Olipas herkullista, tuota joutuu ostamaan useastikin jo ennen joulua!

Lapin Kullan Talvi 6,5%, aivan loistava, maltainen, hieman makea, katkeruuttakin löytyy yllättävän paljon suomalaiseksi olueksi. Paras kotimainen talvi/jouluolut vuosiin.