Paras ennen harjoittelua- valmiste

Mietin, että mitkä valmisteet/aineet valmisteissa vaikuttavat positiivisesti "hetkellisen" maksimaalisen suorituskyvyn saavuttamiseksi? Esim. cooper, koulun lihaskunto/punnerrukset. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan jokaisella on omat suosikki-kombinaatiot hiilareista, aminoista ja ties mistä. BCAA on varmaan yleisin ja toimivaksi huomattu valmiste. Tuloksia tulee parhaiten isohkoilla annoksilla ja ainehan on melko tyyristä. Kokeile eri vaihtoehtoja ja tee kuten itse parhaaksesi tunnet.

kofeiini , lyhyt ketjuista hiilari ja bcaa on aika toimiva perus ratkasu. huomattavan tärkeää on myös se mitä oot päivän aikana syöny ja treenin jälkeenki pitäs jotai vetää. ja noilla lisäravinteilla ei nyt varmaan saa mitään huippu tuloksia aikaan jos ei sitten kunnol treenaa. turha niitä syyä jos käy kerran viikossa vähän painoja nostelee....

Tällä varmaan nauretaan mut... hunaja+mehu+hieman suolaa. Ainakin ite otan tollasen paukun noin 1-0.5h ennen treeniä ja sillon yleensä jaksaa kovemmankin treenin vetää hyvin!

Tällä varmaan nauretaan mut... hunaja+mehu+hieman suolaa. Ainakin ite otan tollasen paukun noin 1-0.5h ennen treeniä ja sillon yleensä jaksaa kovemmankin treenin vetää hyvin!

Itse käytän pitkissä aerobisissa treeneissä (fillarointi lähinnä) lähes vastaavaa komboa, eli hunajaa, suolaa ja vettä. Toimii hyvänä juomana joka antaa aavistuksen lisäpotkua ja auttaa nestetasapainossa pysymistä paremmin kuin pelkkä vesi.

Itse käytän pitkissä aerobisissa treeneissä (fillarointi lähinnä) lähes vastaavaa komboa, eli hunajaa, suolaa ja vettä. Toimii hyvänä juomana joka antaa aavistuksen lisäpotkua ja auttaa nestetasapainossa pysymistä paremmin kuin pelkkä vesi.
Mikä tossa hunajassa on niin ihmeellistä, vai makua ja hiilaria vaan?

Mausta tuskin kovin moni kylmänä juomana piittaa ... lähinnä siinä on etuna tuo hiilaripiristys matalahkon GI:n saattelemana. Huomattavasti fiksumpi vaihtoehto kuin sokeripohjainen ratkaisu ja paljon edullisempi kuin ns. oikeat energiajuomat. Niksipirkkaa siis :)

Saaks ton millä tyylillä sekottumaan näpsäkästi ton hunaja+vesi kombon? Itselläni ois kaapissa tuota "kovaa" hunajaa. Kotimaisena kuomuna tietty :).

Siis tota hunajan kuumentamista yritän just välttää, kuumentaminen kun kuulemma tuhoaa hunajan hyvät ominaisuudet. Mikäli tämä on totta, se nyt on sama vaikka pöytäsokeria laittaisi.

Siis tota hunajan kuumentamista yritän just välttää, kuumentaminen kun kuulemma tuhoaa hunajan hyvät ominaisuudet. Mikäli tämä on totta, se nyt on sama vaikka pöytäsokeria laittaisi.

Tämä hunajan entsyymien denaturoituminen tapahtuu oletettavasti vasta yli +37'C asteen lämpötiloissa (itse veikkaisin sen olevan vielä korkeampi) joten kädenlämpöiseksi sen voi hyvinkin kuumentaa ilman pelkoa terveysvaikutuksen tuhoamisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom