Paramore - Brand new eyes

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Tulihan se vihdoin tuo uusi Paramoren lätty. Ja maittavaa matskua on, Haley on aina niin ehana.
  1. Careful
  2. Ignorance
  3. Playing God (vitun hyvä biisi, linkki alla)
  4. Brick By Boring Brick
  5. Turn It Off
  6. The only Eye
  7. Feeling Sorry
  8. Looking Up
  9. Where The Lines Overlap
  10. Misguided Ghosts
  11. All I Wanted
  12. Decode (Twilight soundtrack version)

http://www.youtube.com/watch?v=X-fe2XIKsZQ

http://www.paramore.net/

18689339-18689345-slarge.jpg

Hyvä levy. Nappasin heti Itunesista soittimeen. Yleensä nuo levyt warettelen ensin ja sitten teen ostopäätöksen, mutta nyt oli luotto tosi kova. Eikä mennyt rahat hukkaan. Suosittelen :4:

Ignorance ja Brick By Boring Brick löytyy myös akustisena deluxe versiosta (Itunes)

ihan kiva plätty, muutaman kerran nyt kuunnellu.
ignorance kolahtaa parhaitten..

muuten ihan kiva toi Haley mut noi hampaat vähäc häirittee..

Maukasta. Meitsi alko pari vuotta sit kuuntelee tätä ennenku ees olin nähny koko muijaa !!!!

Eiks nää nyt Suomeenki tuu? melkee vois liput hommaa ...

Maukasta. Meitsi alko pari vuotta sit kuuntelee tätä ennenku ees olin nähny koko muijaa !!!!

Eiks nää nyt Suomeenki tuu? melkee vois liput hommaa ...

Tulee 29.11 helsingin jäähalliin, liput jo hommattuna :) pääsee kirkumaan teinityttöjen kanssa.

Tosta levystä sen verran, että itelle ei putoo läheskään niin hyvin kun tuo edellinen levy Riot!
Vaikkei tää ny mitään punkkia oo ikinä ollukkaan niin mun mielestä uus kama on hieman liian poppia :(
Muutama ihan hyvä ralli tuolta uudelta lätyltäkin onneks löytyy, mutta kokonaisuutena en tykkää kauheesti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä yritän myös saada jonkun frendin mukaan keikalle. Tykkään kovasti näistä uuden levyn sinkuista (Ignorance ja Decode), levy on juuri kuuntelussa.

Hayley on kyllä söötti mimmi, eniten mua tuossa sen laulussa kiehtoo sen vahva r-kirjaimen ääntäminen. Kenties tulee sieltä deep south-puhetyylistä, mutta mun mielestä upea piirre.

Avausraita todella lupaava, mutta kokonaisuus vähän epätasainen. Careful ja Playing God iskevät saatanan lujaa. :D Edelliseen verrattuna levy tuntuu olevan enemmän rock kuin pop.

Ja Hayley näyttää ja kuullostaa mahtavalta ! Maukasta tavaraa ! :worship:

Levy putosi postiluukusta heti julkaisupäivänä ja hyvä on. Hieman rauhallisempaa matskua kuin edellisillä levyillä. Tykkään.

Liput myös hommattuna keikalle 29.11. Kentälle :dance:

Kentälle on liput hommattuna, kiitos Rojcordyn! :dance:

Voi tosin olla, että huomio kiinnittyy enemmän kirkuviin teinityttöihin :hyper:

Pakkislaiset voisivat sitten laittaa pakkispaidat päälle, että voidaan sitten porukalla laittaa mosh pitti pystyyn! :rock:

dVz älä sitten unohda laittaa pakkispaitaa päälle! Kohta se on menoa! :rock::hyper::dance2::dance::kippis1::lol2::kippis1::kippis1::urjo::haart:

Oli kyllä loistava keikka, joskin lämppäreiden ajan joutui viettämään anniskelualueella :D

Vähän jäin kaipaamaan Fences ja Born for this biisejä.

Oli kyllä loistava keikka, joskin lämppäreiden ajan joutui viettämään anniskelualueella :D

Vähän jäin kaipaamaan Fences ja Born for this biisejä.

Veit jalat suustani. Vikaa lämppäriä tuli 3 biisiä katottua ja muuten hengattua anniskelu-alueella. Samoja biisejä oisin itekki kyl toivonu, let the flames begin ois ollu kova kanssa! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom