Paradise Lost - In Requiem

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Paradise Lost julkaisee uusimman In Requiem albuminsa toukokuussa.

Viimeksi muokattu:
Oh mama, että tuo vanha ParaLost-kitaratyyli kuulostaa taas hyvältä! Vokaaleista olen kyllä näiden samplyjen valossa hieman epävarma.

Paradise Lost oli tosiaan hyvä levy. Nämä sämplet tosiaan aika popahtavan melodikkaita, mutta tykkään tuosta vanhahtavasta kitaratyylistä. Mielestäni melodia on ihan ok, mutta mieluumin otan sen särisevältä kitaralta kuin syntikalta, mikä on ollut viime aikoina suuntaus.

Ilmestymispäivä Suomessa 23.5.

Kannet:
pl_inrequiem_prev.jpg

Kuva: paradiselost.co.uk

On kyllä ollut melkoisen tarttuvia veisuja kaikki mitä oon Metalliliitosta kuullut, toimivaa tunnelmointia tosiaan. Eniten tältä yhtyeeltä olen kuunnellut Icon-lättyä, mikä on aivan loistava mielestäni. Ehkä tämä uusinkin mukaan tarttuu jos lähimmistä levykaupoista löytyy ja sattuu paikallekin.

In Requiem albumi kuunneltavissa täällä.

Munkin mielestä vokaalit toimii paremmin nyt kuin aiemmin. Aika kevythän tämä albumi kuitenkin on.

Munkin mielestä vokaalit toimii paremmin nyt kuin aiemmin. Aika kevythän tämä albumi kuitenkin on.

Pro-Pain huolii vain lyijynraskasta :D. Täytyy sanoa, että Katatonia ois melkosen paska bändi jos Paradise Lostia ei olis, tai Katatoniaa ei olis laisinkaan...

Suosittelen, se menee ehdottomasti Lostin parhaisiin.

Jeps, täytyy ruveta kaivamaan kuvetta ja hankkimaan brittisynkistelyä MDB:n ja Paradise Lostin muodossa. On tuota ruotti-osastoa kuultu jo (lähes) tarpeeksi.

Onhan tuo pakko hankkia. Ikävän laahavilta kuulostaa biisit ajoittain. Hivenen enemmän rähinää ja säpinää niin ois hyvä! Taattua Paradise Lostia kuitenkin...

Back
Ylös Bottom