- Liittynyt
- 21.10.2005
- Viestejä
- 10 950
Taas tuli todistettua miten hankalia on jopa omien tilien väliset operaatiot puhelimen kautta hoidettuina. Eikä tehnyt kuitenkaan edes vastasoittoa, kuten mun mielestä kuuluu. Se mikä siitä tekee hankalan on se, että käyn konttorilla ehkä kerran vuodessa eikä varmaan kukaan edes tunnistaisi siellä, miten sitten puhelimessa. Miten voisi muistaa jonkun pankkitätsyn nimen, jonka kanssa on esimerkiksi tilin avannut.
Pitäisi varmaan joskus istua alas pankissa ja kysellä mitä kaikkea puhelimen kautta oikein pystyy hoitamaan jos on jo tili pankissa.
Pitäisi varmaan joskus istua alas pankissa ja kysellä mitä kaikkea puhelimen kautta oikein pystyy hoitamaan jos on jo tili pankissa.
mutta muuten on kyllä kehuttava Handelsbankenin asiakaspalvelua. Todella moni juttu onnistuu sähköpostitse tai puhelimitse, ja silloin harvoin kun tulee asiaa konttorille ei ole koskaan tarvinnut jonottaa, vaikken aikaa ole varannut etukäteen. Ja kaikki pankkipalvelut maksutta, otin sieltä ekan tilin jonkun kampanjan aikana.
ja :5: