• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Panettaa...

Eikös olisikin sopiva aihe?
Jos vaan nyt tuntuu tältä niin purkaa sitten tänne tuntonsa? Ties vaikka joku joskus löytäisi täältä toisensa :pano:

Aloitan itse, kyllä vaan.. nyt jos yhden uroon tohon eteeni saisin niin kaikkeni tekisin..

henki

VIP
Kaupunki
Helsinki
Joo, panettaa myös. Oikeastaan panettaa aina. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Tällä hetkellä aika vitusti. Onneksi tein pelimiespäätöksen ja jäin yksin kotiin juomaan kaljaa.

Joo, panettaa myös. Oikeastaan panettaa aina. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Tällä hetkellä aika vitusti. Onneksi tein pelimiespäätöksen ja jäin yksin kotiin juomaan kaljaa.
No mutta aina voi ottaa taksin suuntaan tai toiseen ;) vitsi vitsi... jahas, mihis se kaveri hävisi??

henki

VIP
Kaupunki
Helsinki
No mutta aina voi ottaa taksin suuntaan tai toiseen ;) vitsi vitsi... jahas, mihis se kaveri hävisi??
Se lähti kotiin (naisen painostuksesta). Onneksi mulla ei ole naista. Se kuitenkin vaan käskisi lopettamaan kaljan juonnin. Pärjään hyvin ilmankin. Kalsarit on kyllä aina päälliköt.

no-body

huuhaa
VIP
Ikä
40
Kaupunki
Porvoo
Hahaa.. ei tän pitänyt olla mikään seuranhakuilmoitus :)
No periaatteessa mä en ymmärrä, mikä naisella voi olla ongelma, jos vain ja puhtaasti panettaa. Mene kadulle kysymään ekalta minimikriteerit täyttävältä tyypiltä ja se luultavasti lähtee, 2-3 poka viimeistään irtoaa tai siten on maailmankirjat sekaisin. Ja jollei kotoa jaksa edes ulos astua, niin täältä tai suolikaksnelosesta tai mistä vaan löytyy varmasti sekunnissa kolonna vapaaehtoisia.

henki

VIP
Kaupunki
Helsinki
No periaatteessa mä en ymmärrä, mikä naisella voi olla ongelma, jos vain ja puhtaasti panettaa. Mene kadulle kysymään ekalta minimikriteerit täyttävältä tyypiltä ja se luultavasti lähtee, 2-3 poka viimeistään irtoaa tai siten on maailmankirjat sekaisin. Ja jollei kotoa jaksa edes ulos astua, niin täältä tai suolikaksnelosesta tai mistä vaan löytyy varmasti sekunnissa kolonna vapaaehtoisia.
Mutta kun tähän threadiin kerrotaan kun panettaa. Ei haeta panoseuraa. Ei sitä aina tarvi panna kun panettaa. Sillai isot pojat on kertoneet. :)

Mutta jos ei vaan osaa? On vaikeeta? Ihan tosi, ei tän ollut tarkoitus olla seuranhakuilmoitus vaan jotain muuta..

henki

VIP
Kaupunki
Helsinki
Nii onko se niinku kakkahätä... tuntuu paremmalta jos vähän piättelee eikä heti mee kun tekee mieli...
Lainaten Vaihtoehdon sanoja:

Hyvä hampaanpoisto on parempi kuin huono seksi. Ja huono paskominen on parempi kuin hyvä hampaanpoisto. Do the math.