Palveluntarjoajia

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
65
Ajattelin alkaa sivubisneksenä ylläpitämään muutamia nettisivustoja ja nyt pitäisi löytää palvelintilaa ko. sivuille. Lisäksi tarvitsisin .com-päätteisen domain-nimen sivuille. Senhän voisi tietysti ottaa eri paikastakin.. Onko kenelläkään antaa vinkkiä luotettavista ja edullisista palveluntarjoajista? Googlellahan löytää tuhansia ISP:ejä, mutta kun ei ihan sikaa säkissä haluaisi ottaa kumminkaan.

Onko kenelläkään antaa vinkkiä luotettavista ja edullisista palveluntarjoajista?

Itse pidän devnull.fi:llä erään urheiluseuran sivuja. Tuli silloin perustamisvaiheessa vähän katseltua hintoja ja ominaisuuksia, tuo ainakin silloin oli varsin kilpailukykyinen. Sivuilla ei käytetä mitään himmeleitä tyyliin php & co, ne saa pientä lisämaksua vastaan.

Niin enkä ole huomannut, että katkoja olisi ollut, mutta esimerkiksi linjojen kapasiteetistä en tiedä, noi meitin sivut on sen verran vaatimattomat että niillä ainakin toimii ok.

Itse olen ajatellut ottaa webhotelli palvelut Daoukselta http://www.int2000.net/. Hinta on ihan kohtuullinen. Tosin kannattaa miettiä kuinka paljon sivuilla tulee olemaan liikennettä ym. koska hinnat määräytyy osittain myös liikennemäärän mukaan...

ps. ko. sivujen linkeistä löytyy myös roinaforum.net...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom