palutusjuoma & kevyt viikko?

onko mitään järkeä jättää kevyellä viikolla palautusjuoma ottamatta sen vuoksi, että siinä hieman säästäisi...Kuitenkin kun itsellä ei kevyt viikko tunnu juurikaan missään, reeni kestää korkeintaan 30 min ja jos kovalla viikolla ottaisin jossain liikkeessä 100 kilolla 6-8 niin kevyellä viikolla otan 70 kilolla 8-12, joten ittellä ainakin sellane olo, et ei toi voi niin paljo rasittaa, et sitä palkkaria tarttis ku on lähinnä sellasta jumppailua...?

Kyllä mä ottaisin kevyellä viikollakin sen palkkarin treenin jälkeen. Palkkarin määrää tosin pienentäisin tavallisesta..

Jos nyt välttämättä haluaa säästää palkkarissa, niin treenit kannattaa vetää "täydellä vatsalla", eli vaikka tunnin verran isommasta ateriasta. Tehon puolesta kun ei kuitenkaan mennä ylärajoilla.

Palkkari mukaan vaan. Itsellä on monesti ollut sillain että vaikka viikko on kevyt ja itse teen ....esim normaaliviikko prässi 10*400 niin otan 10*200 palauttavalla viikolla ja todella tunteella...lihakset on tullut todella kipeiksi...Ja uskon että kasvuakin tapahtuu---->>>PALKKARI MUKAAN... :rock:

Mulla ei ole kokemusta kevyestä viikosta, mutta kevyempien treenien jälkeen otan puolet siitä, mitä normaalin salitreenin jälkeen. Kun saliharjoittelun jälkeen otan 80-100g jauhoa, niin esim. pyörälenkin jälkeen tuosta puolet. Tai jos treenaan salilla vain pienen lihasryhmän ja aerobiset, niin tuo pienempi, 40-50g satsi riittää hyvin.

Palkkari mukaan ehdottomasti myös kevyellä viikolla! IMO ei oo järkeä myöskään vähentää kaloreita vaikka onkin kevyempi viikko.

Ite en kyllä koskaan stressaa ruoan määrästä ja palkkarista kevyellä viikolla... mutta ne mun kevyet onki tosi kevyitä :) ,ja mää oon vaan kynis...

Palkkari mukana ehdottomasti ja muutenkin kevyellä viikolla pitäisi syödä hyvin kun tarkoitus on palautella kroppaa. Säästäkää vaikka niistä viikonlopun ryyppyreissuista jos oikeasti elämä yhdestä palkkarista on kiinni.

Back
Ylös Bottom