Palkkarista vatsaoireita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minzku
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Otin viime viikosta alkaen käyttöön Fastin Reco2:n palkkarina ja sen myötä mulle on ilmaantunut ikävää vatsan turvotusta ja kovettumista. Masu ei toisin sanoen toimi juuri laisinkaan ja muistuttaa nykyisin lähinnä ilmapalloa. Muita muutoksia en ole ruokavaliooni tehnyt ja kuidun saannin pitäisi olla kohdallaan, joten herää epäilys ton Reco2:n osuudesta asiaan... Mulla on tosi herkkä vatsa, mutta esimerkiksi Fastin Dietmix, joka ilmeisesti monelle aiheuttaa vaivoja, ei (ainakaan muistaakseni) mun vatsaani aikoinaan hetkauttanut.

Kysymys siis kuuluu, onko Reco2:ssa jokin ainesosa, joka pistää pakin jumiin? Pitäisikö pistää palkkari vaihtoon ja jos, niin mitä suosittelisitte tilalle?

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vertailin noita Dietmixin ja Reco2:n sisältöjä, eikä mulla ainakaan kyllä tullut mitään semmoista oleellista eroa mieleen, mistä noi vatsavaivat voisivat johtua. Herkkävatsaisuus on monesti pieni mysteeri, eikä asia varmaan selviä muutoin, kun lopettamalla vähäksi aikaa Reco2:n käyttö ja kuulostelemalla miten vatsa reagoi. Ja kenties vähän ajan kuluttua taas kokeilla uudestaan, ja jos vaivat palaavat, niin sitten toinen tuote käyttöön. Samalla merkillä on esimerkiksi tuote nimeltä Muscle+ tai sitten sekoittelet palkkarin itse.

Joo, ajattelin tänään jättää palkkarin väliin ja katsoa miten käy. Tosin kun sunnuntaina en ottanut Reco2:sta (lepopäivä), niin maanantaina vatsa oli ihan kunnossa... Eli eiköhän se valitettavasti tosta johdu. Tietysti voi olla niinkin, että kun en reiluun vuoteen ole palkkaria/muitakaan ravinnelisiä käyttänyt, niin vatsa nyt joutuu uudelleen totuttelemaan niihin.

Minulle ainakin suurin osa palkkareista aiheuttaa vatsavaivoja, lähinnä turvottelua ja ripulia. Tähän mennessä olen löytänyt yhden merkin, joka minulle sopii (ja siinä pysyn) ja vaihtoehtoja on kyllä kokeiltu. Esimerkiksi juuri tuo Muscle+ on minulle ihan hirvitys.

Mulla teki muutamalla ekalla kerralla Reco2 aivan saman jutun, mutta muutaman käyttökerran jälkeen vatsa rauhottui :)

Latest posts

Back
Ylös Bottom