Palkkari haussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja khAib
  • Aloitettu Aloitettu
Eli palkkaria olis hakusessa, Muscle+:aa käytetty nyt n. vuosi ja ihan jees. Ajattelin kokeilla vähän vaihtelua.. Toimisiko Hera80? Vai oisko kenties muita hyviä vaihtoehtoja.. Mieluiten ihan prismasta saatavia.

Käyn salilla 4krt viikossa kaksijakoisen ohjelman mukaan.
Tarkoituksena saada lihasvoimaa/massaa.

Aamupuurot sun muut rahkat syön kyllä ettei sen puoleen ongelmia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pelkkä Hera80 ei toimi palautusjuomana, koska siinä ei ole hiilareita ollenkaan. Mutta sekoittamalla Hera80 ja Malto90 keskenään tulee loistava palkkari. Kuitenkin Reco2 on hieman kuin Muscle+ ilman kreatiinia. Nämä siis vain Fastin tuotteita, sillä ainakaan täällä Prismassa ei taida muita olla myynissä.

Hyviä palautusjuomia on täällä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=12115

Edit. Hidas ;(

Pelkkä Hera80 ei toimi palautusjuomana, koska siinä ei ole hiilareita ollenkaan. Mutta sekoittamalla Hera80 ja Malto90 keskenään tulee loistava palkkari. Kuitenkin Reco2 on hieman kuin Muscle+ ilman kreatiinia. Nämä siis vain Fastin tuotteita, sillä ainakaan täällä Prismassa ei taida muita olla myynissä.

Hyviä palautusjuomia on täällä: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=12115

Edit. Hidas ;(

Tuolla kaikilla on kaikkea sekasin, itellä rahat riittää vaan yhteen säkkiin.

Tuolla kaikilla on kaikkea sekasin, itellä rahat riittää vaan yhteen säkkiin.
Hera 13e ja malto 6e, ei pitäisi kaivaa kovinkaan suurta monttua lompakon kylkeen

Joo noi Muscle+ ja HT-R Fastilta on erittäin kalliita. Jos niitä haluat, niin HT-R:ää sai Itäkeskuksen prismasta "alennuksella" tasan 30e 1,3kg säkki. Mass Blastia saa prismoista 4kg pöntön 49,90e.

Mass Blast on ainakin hyvänmakuista ja suht halpaa! Se on tosin välipalajauhe, mutta toimii palkkarinakin, ainakin mitä täällä on ihmiset puhuneet. Itse oon sitä juonut.

Se on 4 kilon pönikässä ja oon itse lisännyt siihen vielä pussin maustamatonta hera80-jauhetta. Tällä sekoituksella oon laskenut, että pönikästä riittää 72 annosta, joissa on:

30 grammaa proteiinia
28 grammaa hiilihydraattia.

Mass Blast maksaa noin 50 euroa ja se Hera80-pussi noin 18 euroa. Yhden annoksen hinnaksi tulee noin 0,90 euroa ja yksi annos on 1,52 desiä jauhetta.

Pointtina siis, että tuo on ainakin paljon halvempaa kuin Muscle+, josta taitaa saada 13 annosta ja pussin hinta on noin 30 euroa, eli yhden annoksen hinta on 2,30 euroa.

Mistä tollasilla hinnoilla saat? :D tääl on prismassa hera 19.90
Täällä on Prismassa American Pro Whey ton 12,90e

Prismat myy myös American Pro Wheytä, joka on paljon halvempaa ku Fastin merkillä myytävät, ja viimeksi ainakin täälläpäin näkyi olevan jo maustettunakin tarjolla. Malto ei oo kallista, joten jos sulla on varaa ostaa sikakallista muscleplussaa niin varmana on varaa ostaa noi jauheet erikseenkin. Silmät aukaisemalla tosin löytyy jo sitten paljon halvempiakin merkkejä, jos vaan uskaltaa muualtakin ostaa ku paikallisesta marketista.

entä mikäs mulle sopii???!11

En tiedä miks, mutta hymyilin luettuani tämän.
Ehkäpä kuvaa hyvin ~100 muuta samanlaista threadia.

Kilpaileva suomalainen nettikauppa myy hiton hyvää jauhoa 5kg hintaan 49e, 100g sisaltää muistaakseni 40g proteiinia, 48g hiilaria ja 5g kreatiinia, ja maku on todella hyvä verrattuna mass blastiin.

ei saa mainostaa. tunnettu nettikauppa kuitenkin. Googleen "Lisäravinteet" niin löytyy. Kolmas linkki.

ehkä hieman :offtopic: mutta mitäs mieltä porukka on tollasesta MASS RECOVERY pönikästä? Kilohinta houkuttelisi ja vaikuttaisi ihan hyvältä, mutta kertokaas onko tosta mihinkään ? :)

E: Kirjoita googleen lisäravinteet ja ensimmäinen linkki siinä sivulla se on :)

Viimeksi muokattu:
Tonne toiseen threadiin jo laitoin tosta mass recoverystä... Joo hyvä palkkarina kyl, on itellä kokemusta. Tosin halvemmaksi sieltäki tulee ostaa hera ja malto erikseen ja sekotella. :) Nyt on itellä käytös just whey vaniljana.

edit. niin ja pirun hyvää on vanilja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom