Palautusjuomien makuerot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zed
  • Aloitettu Aloitettu

zed

Avasin tossa hetki sitten uuden pussin sf-proteinin amino powerdrink palautusjuomaa. Maku oli aika mielenkiintoinen, maistui lievästi p******:lle. Aikaisemmin tuo seos on ollut mielestäni aika hyvän makuista. Saman asian huomasin taannoin myös fastin reco2:ssa eli maku vaihteli pusseittain. Osa jauhoista piti nieleskellä nenästä kiinni pitäen...

Tästä on varmaan ollut juttua täällä aikaisemmin, mutta käyttääkö porukka Bull'sin recoveryä ja onko siinäkin huomattavissa makueroja? Taidan nimittäin siirtyä johonkin toiseen tuotemerkkiin...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mulla on tossa SFproteinin after training, joka maistuu vittu kiljulta. Treenin rankin osuus on toi palautus juoman juominen. Täytyy kyllä vaihtaa paremman makuseen...

mul o jotain fast 85 tai jotain.. maistuu iha vehkeelt mut kaikkeen tottuu. Mut ryynimakkaraa pahempaa ei löydy!:urjo:

Mitä te noita valmiita sekoituksia juotte? Heraa(esim.Cross90), maltoo, kreatiini, glutamiini, O´boy kaakao...siinä raaka-aineet loistavaan palautusjuomaan! :hmmm:

My humble opinion...

Originally posted by Jones
Mitä te noita valmiita sekoituksia juotte? Heraa(esim.Cross90), maltoo, kreatiini, glutamiini, O´boy kaakao...siinä raaka-aineet loistavaan palautusjuomaan!

No nyt on sekin päivä tullut, että joku on pöllinyt mun salaisen palautusjuomareseptin! Just ku ajattelin sen Twinlabsille myydä hyvillä masseilla. :lol1:

Mutta näinhän se on, minä en 30€ 90%dextroosisekoitteita osta :mad2: ;)

Mitä te noita valmiita sekoituksia juotte? Heraa(esim.Cross90), maltoo, kreatiini, glutamiini, O´boy kaakao...siinä raaka-aineet loistavaan palautusjuomaan! :hmmm:

No nuo valmiit sotkut on kiireiselle miehelle nopeampi ja kätevämpi vaihtoehto :)

Ja mistäs sen tietää mikä noista erillisistä raaka-aineksista on juuri se p:n makuinen... No, ehkä siinä menee pienempi satsi hukkaan jos sattuu olemaan joku aines syvältä suolesta puristettu...

Tuon sekoituksen tekoon kuluu aikaa noin 30 s.

Taidat tarkoittaa kiireisen ja RIKKAAN miehen parempi vaihtoehto...? Rahan säästöhän tossa on se suurin syy, jonka takia itse sekoittelen. ;)

Omat mömmöt

Ei tulisi mieleenkään vetää naamariin jotain valmispalautusta. Ei sitä lompsa kestä pidemmän päälle, vaikka Bull's Recovery onkin aivan jees.

Käytän Fastin Wheytä (tai Whey3, en huomaa eroa, sillä kestän laktoosia), kreatiinia, silloin tällöin glutamiinia, soijaisolaattia (puolet heraprotskun määrästä) ja vaikkapa kaakaota (saa muuten halvalla Lidlistä), hieman maltoa tai banaani sekaan.

Ei turvota, ei pieretä, ja olen huomannut palautumisjuoman aivan oikeasti auttavan. Muuten ei jaksaisi painaa neljästi viikossa.

Muuten olen samaa mieltä siitä, että halvat herakonsentraatit maistuvat omituiselta. Osta isolaattia.

Re: Omat mömmöt

Originally posted by Salidyykkari
Käytän Fastin Wheytä (tai Whey3, en huomaa eroa, sillä kestän laktoosia), kreatiinia, silloin tällöin glutamiinia, soijaisolaattia (puolet heraprotskun määrästä) ja vaikkapa kaakaota (saa muuten halvalla Lidlistä), hieman maltoa tai banaani sekaan.

Ei turvota, ei pieretä, ja olen huomannut palautumisjuoman aivan oikeasti auttavan. Muuten ei jaksaisi painaa neljästi viikossa.

Muuten olen samaa mieltä siitä, että halvat herakonsentraatit maistuvat omituiselta. Osta isolaattia.

Täytyypä kokeilla. Kieltämättä tulee nuo valmiit sotkut kalliiksi pitemmän päälle, varmaan saa rahoilleen parempaa vastinetta kun hankkii raaka-aineet erikseen.

Yksi makuisa sekoitus on AllStars:n Malto Energy & Whey 8100 ja Oboy kaakaoo, ihan hyvää..... Mulle on jäänyt vähän epäselväksi, miksi AllStars:ia mollataan, mutta ei se ainakaan hinnasta voi olla kiinni? Malto ja Hera- pussit maksoi yhteensä saman kuin Fast Reco 2 ja melkein 2 x enemmän annoksia saa.

Mulla whey3 suklaa+ vitargo+dextroosi+glutamiini ollut käytössä siitä lähtien kun nuo fastin maut ilmsty, mut nyt alkaa tökkii saatanasti. Maustamatonkin whey3 uppoo paljon paremmin.
Tuo vitargon malto ja glutamiini tekee siitä erityisen huonon.

Taidat tarkoittaa kiireisen ja RIKKAAN miehen parempi vaihtoehto...? Rahan säästöhän tossa on se suurin syy, jonka takia itse sekoittelen.

Itse panostan palautusjuoman "laatuun", eli mieluummin valmissekoitus (tietenkin gluta ja krea mukaan, joskus dextroosi).
Muuten kyllä tulee vedettyä omia sekoituksia, perus herasta ja maltosta, vaikka maistuisi laaman kuselle.

Se on vaan niin että rankan treenin jälkeen sitä on hyvä palkita itsensä. Varsinkin treenin loppupuolella se, että saa kohta heittää maukkaan palautusjuoman huiviin, antaa kummasti lisää potkua. Verrattuna johonkin epämääräiseen klimppipaskaan jota pitää juomalla juoda samalla varoen ettei vahingossakaan haistele minkämakuista/hajuista juoma on.

Sitä kun tulee kärsittyä ja kieltäydyttyä jo muuten ihan riittävästi tämän elämäntavan vuoksi, niin jos nyt edes tuo palautusjuoma sallittaisiin. *vuodattaa* :kippis1:

ps. jos joku laittaisi sen salaisen palautusjuoma-reseptin tänne ni voisi alkaa ite miksailemaan ja säästää monta markkaa (0.16819 eurorahaa). :hmmm:

Kyllähän kovan treenin jälkeen palautusjuoma uppoo kevyesti, vaikka maku ei olisikaan mikään loistava..
Mä oon tehnyt palautusjuoman viimeaikoina seuraavasti :
1 pussi Recoverry Booster (UF)
20 g Proteiinia
30 g maltoa
5 g kreatiinia

Eli yhteensä tulee n.40 g protskua, 60 g maltoa ja 8 g kreatiinia.

United Feelingsin Recovery Booster tuo hyvän pohjamaun palautusjuomalla, ja hyvin uppoaa alas.

Tulee sitä joskus sekoitettua palautusjuomat maustamattomista aineista, ja vedet silmissä vedetään alas. :p

Tunnustan käyttäväni FAST:in viikinki-jauhetta. Lisään joskus kreatiinia.
Parhaimman makuista, UF:n recovery boosterin ohella.
Joskus sekoittelin itse mutta ei jaksa enään.
On muuten lisäravinteet mennyt aimo harppauksen eteenpäin 80-luvun soija-isolaateista. Eihän niitä saanut alas mitenkään!

Originally posted by qqq
mulla on tossa SFproteinin after training, joka maistuu vittu kiljulta. Treenin rankin osuus on toi palautus juoman juominen. Täytyy kyllä vaihtaa paremman makuseen...
Itekkin oon tota yhen tötsän vetäny ja täytyy sanoo, et paskimman makusta palautumisjuomaa mihin oon tähän mennes törmänny... mut kyl se vissiin ihan toimivaa on ;)

Iivili's Power Drink:
n. 1,5 dl (kait jotain 40g protskua) heraa, just nyt Whey3:sta, yleensä mallia Halpa
n. 1dl panimosokeria
n. 1rkl Fast kreaa
n. 1rkl kaakaojauhoo, just nyt Valintaladon Hyvä Ostos brändiä ;) on halpaa ja ihan tarpeeksi hyvää
vettä päälle n. 5dl

Hyvin uppoo, ei maistu pahalta, ei niin hirveen hyvältäkään, ei väliä. Monesti panimosokeria on puolet vähemmän.

mitä sv...dun väliä sillä on miltä palautumisjuoma maistuu,kyllä mä ainakin haen nautinnot jostain muualta.Pääasia on että sekoittuu hyvin ja imeytyy nopeasti.

Originally posted by mikajava
mitä sv...dun väliä sillä on miltä palautumisjuoma maistuu,kyllä mä ainakin haen nautinnot jostain muualta.Pääasia on että sekoittuu hyvin ja imeytyy nopeasti.

Et ilmeisesti ole maistanut Tai-Kanen eggwhite proteinia.
Voi herranjumala! :urjo:
Onkos kellään muulla kokemuksia kyseisestä makunautinnosta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom