Palautusjuomasta (?) aiheutuva toistuva vessahätä yöllä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rmst
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
38
Kysyn nyt tyttöystäväni puolesta eli onko muilla punttimimmeillä ollut palautusjuoman kanssa sellaisia ongelmia, että kun treenaa illalla siinä 6-9 välillä ja juo palautusjuoman niin sitten yöllä joutuu ramppaamaan vessassa esim 4 kertaa 20-30 min välein..? Palautusjuomana on go4fitin recovery ja se sekotetaan n 3 dl vettä.. Palkkarista noin tunti nin tyttöystävä syö yleensä rahkaa ja hedelmän, eikä juuri enää juo kummemmin.. ja salilla vettä menee reilu 0,5 dl eli ei luulis siitäkään johtuvan, etenkin kun vessassa joutuu käymään toistuvasti tietyin väliajoin..

Tuskin johtuu palkkarista, ennemmin veikkaisin syyksi treeniä. Itselläni ainakin punttitreeni pistää nesteet ilmeisesti liikkeelle ja vessassa saa käydä sen jälkeen tavallista tiheämmin. Ei nyt yöllä kylläkään enää, vaikka iltaisin yleensä salilla käynkin, mutta silloin myöhemmin iltasella kuitenkin.

Joo, ja itse ainakin juon treenin lomassa vettä. Olen aamutreenaaja, mutta ihan yhtälailla se aamupäivä menee vessassa ravatessa.

Aina pari tuntia menee vessajonoissa treenin jälkeen täälläkin.

Parhaiten huomaa, kun menee joskus suoraan leffaan salilta. Pakko käydä kesken vessassa, vaikka ikinä ei niin tarvi oikeasti tehdä (vaikka ois kuinka joku kolmen tunnin kuiva Avatar..).

vessassa ravataan myös täällä. Ei se kyllä palauttavasta johdu. Kyl se on se aineenvaihdunta mikä saa buustin treenistä mikä vessaan vie ;)

Tälläsiä muiden kokemuksia kaipailinkin, ku itte kans en oikein usko siihen palkkarin aiheuttamaan vessahätään.. Mut saa ny nähä saanko vielkän vakuutettua Satua näil tiedoil... :)

Mulla loppu toi vessassa ravaaminen kun lopetin kreatiinin syömisen :) eli kannattaa testata sitäkin mikä haluu nukku yöt rauhassa

joo mä olen saman todennut; iltatreenit ja yö menee vessassa juostessa. sama ongelma on, kun ottaa magnesiumia niinkuin kuuluis, eli ehtoolla. taas juostaan vessassa pissalla.

Nousen ja käyn vessassa ja jatkan unia. Joka yö. Oon vaan lakannu välittämästä tästä. Ainakin aineenvaihdunta skulaa.

Aloitin just käyttämään Fastin Hera80:stä ja voi herranjumala tätä vessassa ravaamisen määrää. Aiemmin ei tällaista ongelmaa ollut, mutta nyt iltatreenien jälkeen, ennen nukkumaan menoa käyn vessassa min. 4-5 kertaa ja yöllä mahdollisesti kerran vielä tähän päälle. Ja aamulla aivan tautinen hätä uudelleen.
En itse ole muuta syytä tähän keksinyt, kun just tuon heraproteiinin, koska mikään muu ei ole muuttunut ravintopuolella kun tuon heran aloitus.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom