Palautusjuoma vähän harjoitelleelle?

Elikkä haluisin kuulla mielipiteitä, miten hyvin jokin palautumisjuoma sopii noi. 3kk salilla käyneelle 19v. tyypille? Ja mitä tuotteita suosittelisitte, mielellään mahdollisimman edullisia? Minulla on tapana treenata yksi lihasryhmä viikossa melko kovaa, niin että seuraavana päivänä lihakset ovat joskus aivan jumissa. Venyttelen heti treenauksen jälkeen, ja vielä myöhemmin illalla perusteellisesti kaikki lihakset läpi, joten venyttelystä se ei ainakaan ole kiinni...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hera ja malto, pussin ohjeitten mukaisesti niin hyvin pitäis pärjätä. Mitä yrität tuossa lopussa selitellä että mikä ei ole venyttelystä kiinni?:D Ja tuosta lihassärystä vielä, aivan normaalia mikäli vain kerran viikkoon tulee lihas kuritettua.

Hera ja malto, pussin ohjeitten mukaisesti niin hyvin pitäis pärjätä. Mitä yrität tuossa lopussa selitellä että mikä ei ole venyttelystä kiinni?:D Ja tuosta lihassärystä vielä, aivan normaalia mikäli vain kerran viikkoon tulee lihas kuritettua.

Joo, tarkotin siis ettei se lihassärky ainakaan siitä johdu, ettenkö venyttelis tarpeeksi. Osaisko joku suositella vielä jotain tiettyä tuotetta?

Ufsin malto ja hera ja itse palkkariin sekaan ruokalusikallinen kaakaota niin sen saa alaskin.
Uskoisin että halvin ratkaisu, eli kipin kapin P-storeen

Evolution Recovery, "Yksi annos (100 g)" ja yksi pussi on 800 grammaa, eli 8 käyttökertaa. Kesto riippuu siis siitä monta kertaa käyt salilla.

Itse kyllä suosittelen enemmän UFS maltoa ja heraa, niistä sitten sekoittelee itse.

Fastin muscle+ on helppo ja hyvä. Säkissä neuvotaan ottamaan sitä myös ennen treeniä, mutta itse olen ottanut vain treenin jälkeen.

Evolution Phase3 on hintalaatu suhteeltaan parempi vaihtoehto kuin Recovery. Hera+Malto 1/1 ja mukaan tulee myös glutaa ja kreatiinia.

Moi. Ajattelin hiukka lainata tätä triidiä. onkos tuo spirit power recovery millainen palautusjuoma? kannattaisko 1 "pikku" säkki ostaa sitä ja kokeilla?

jees, on aika tullu päivitellä vähän palkkariboksia, kun edellinen ja ensimmäinen pussi(reco2) alkaa olla lopussa.

ja porukka suosittelee tuota hera/malto settiä.

Eli onko ne nämä tuotteet ? UFS Whey , UFS Malto ?

jees, on aika tullu päivitellä vähän palkkariboksia, kun edellinen ja ensimmäinen pussi(reco2) alkaa olla lopussa.

ja porukka suosittelee tuota hera/malto settiä.

Eli onko ne nämä tuotteet ? UFS Whey , UFS Malto ?
Joo, noilla pääset hyvin alkuun. Jos haluat lähteä hifistelemään myöhemmin niin siitä vaan, mutta noista on hyvä lähteä liikkeelle.

Ite käytän SF-protein:in Massanrakentaja 2:sta palauttavana ja välipalajuomana. sitä saa vähän päälle parillakympillä 1.5kg eli hinta ei oo kovin paha. ja on hyvän makuista. Plussana mainittakoon monipuolinen proteiini koostumus - hera, maito ja soija,myös hydrolysoitua mukana(!) pikkasen mukana kreaa. Tota ku ottaa ja lisää viel vähän maltoo niin on hyvä setti tällai miehenalulle.

Suosittelen!

Onkohan joku laskenut mikä palautusjuoma tulee edullisimmaksi käyttää, jos ei itse sekoitettua lasketa mukaan? Itse käyttänyt tähän asti Leaderin Afteria.

Onkohan joku laskenut mikä palautusjuoma tulee edullisimmaksi käyttää, jos ei itse sekoitettua lasketa mukaan? Itse käyttänyt tähän asti Leaderin Afteria.

Leaderin G-mass on halvimmasta päästä,tänään tuli pari pönttöö taas ostettua kun entinen 6kg ämpäri loppumassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom