Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siihen pitäisi aina pyrkiä, että kiinteestä terveellisestä lähteestä makrot. Jos taas tulee päiviä tai aikoja ettei proteiinia helpolla saa täyteen, silloin heraproteiini on hyvä idea.Kiitos vinkistä!
Proteiini siis pelkästään ruuasta eikä jauhemuodossa ollenkaan?
Juuri näin. Palkkaria ei tarvitse, mutta toisaalta siitä voi hankkia kiristelijälle tärkeät protskut ihan mitättömillä kaloreilla.Jos mahtuu päivään ja halaut fiilistellä niin vedä pelkät herat, ei tuu paljoa kaloriaa ja hyvät prodet!
30g prodea = 120kcal(hilut päälle jostain yksittäisistä prodeista ja hiilarista), jos ei mahdu niin sitten ei mahdu.
Itse menisin intrajuomalla (Hiilari+EAA) ja sitten treenin jälkeen kiinteää ruokaa.Vuoden vaihtumisen myötä on aika kiristellä koronan mukanaan tuoma ylimääräinen. Ruokavalioni uskon olevan kunnossa kuten myös treeninkin.
Mutta kysymykseni kuuluu: millainen palkkari treenin jälkeen sopii kun tarkoituksena polttaa fläsää?
Aiemmin olen ottanut anabolic overdrivea. Sopiiko tämä tarkoitukseeni kuinka hyvin vai osaatteko suositella jotain tarkoituksenmukaisempaa?
Mielenkiinnosta kysyn miten oot päätyny tohon hiilariin? Onko parempi vatsalle kuin malto tai vaikka osmo?Mä vedän intrana näitä aina 30/30
Highly Branched Cyclic Dextrin, 400g
Ultimate EAA Complex, 256g
Huomattavasti maltoa parempi. Esim Tommi Heinosella on se vatsaongelma ja dekstriini on sillä ainoa mikä toimii. Sen imeytyminen on vain melkoisen tehokasta.Mielenkiinnosta kysyn miten oot päätyny tohon hiilariin? Onko parempi vatsalle kuin malto tai vaikka osmo?