palautumisjuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Orpheus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä oon käyttäny sellasta suhdetta että 30g protskua, 45 grammaa hiilaria. Tuohon vitargo hommaan en ota enää kantaa, olen tehnyt sitä jo yhden ihmiselämän tarpeiksi. :D Tuosta löytyy siitä väittelyä.

Mikä olis muuten paras palautumisjuoma? Itse olen vedellyt united feelingsin recovery boosteria. Nyt on salille tullut jotain FASTin ja Viking Power hommeleita? Toi FAST vaikuttaa ihan hyvältä, mutta entä Viikinki, rautavuori...jooo:D

Originally posted by Taisteluahven
Nyt on salille tullut jotain FASTin ja Viking Power hommeleita? Toi FAST vaikuttaa ihan hyvältä, mutta entä Viikinki, rautavuori...jooo:D

Taitaa tuo FASTin massa olla varmaan yksi suosituimmista,sisällä tavaraa ihan hyvin eikä pahan hintainenkaan.

Ai niin, puuttuu protskut ja hiilarit,heh,no joo totta,mutta tästä tulee uusi topikki(ja mut syödään elävältä) jos nyt sanon että ei ole hevonvitunhumpan merkitystä...imeytyyhän ne joo ainakin markkina-osastolla 500% nopeammin ja puhdasta lihasmassaa tulee 15kg kahdessa viikossa jne jne...Okei, voi noilla olla pientä merkitystä mutta mulla on tämä attitude problem noiden kaikkien todellisesta merkityksestä loppupeleissä...eli kaikki rahat viimosen päälle lisäravinteisiin,mutta edelleen suurempi kokonaismerkitys olisi syödä samalla tarkkuudella 24/7 oikein.

Ja sit kuitenkin mennään keskiviikona ulos ja sit perjantaina seuraavaksi ja Ville soitti lauantaina ja sit oltiin vielä lätkämatsissa sunnuntaina ja arvaa otettiinko monta kaljaa edellä mainituissa olosuhteissa,aivan :rolleyes:

Sit jäi treenitkin väliin joku kerta jne jne

Eli ainakin itselle tuo kelpaa hinnan/laadun/ravintosisällön puolesta.Täytynee liittyä Vipiksi jotta saan kuvan tohon laatikkoon ja vähän pontta sanoille ;)

Mutta jotta mua ei syödä elävältä,eikä tulisi uutta threadia jossa joku kertoo viimeiset nippelitiedot tai jotta pysyn bannilistalta pois niin sanotaan lopuksi että olette kaikki oikeasssa asian suhteen,oli mielipide ja tieto mikä tahansa.Piis brothers :)

Originally posted by Sputnik
Mutta jotta mua ei syödä elävältä,eikä tulisi uutta threadia jossa joku kertoo viimeiset nippelitiedot tai jotta pysyn bannilistalta pois niin sanotaan lopuksi että olette kaikki oikeasssa asian suhteen,oli mielipide ja tieto mikä tahansa.Piis brothers :)
Heh ja höpöhöpö. Kyllähän tällä palstalla saa mielipiteensä sanoa, kunhan siihen on järkevät perustelut. :)

No voi jumaliste. Ostan kyllä valmista palautumisjuomaa jos sitä haluan, mutta kun itse sekoitettuna se sattuu olemaan huomattavasti halvempaa + en sitä maun takia juo.

Joo on se halvempaa ostaa molemat erikseen, mutta noissa Massa yms. valmisjuomissa on kaikkia mineraaleja ja vitamiineja lisättynä.

Luin jostain lehdestä jotta ihmisen ravinnon saanti pitäis muodostua 30% rasvasta 30% proteiineista ja 40% hiilihydraateista. Kai noi palautusliemet sais olla samaa suhdetta?

Taitaa tuo 1:2- suhde olla aika paljon käytetty. Eli hiilareita 2x protskun määrä.

Originally posted by Heka
Luin jostain lehdestä jotta ihmisen ravinnon saanti pitäis muodostua 30% rasvasta 30% proteiineista ja 40% hiilihydraateista. Kai noi palautusliemet sais olla samaa suhdetta?
Kun tuohon palautumisjuomaan ei pitäis rasvaa sotkea kun se hidastaa imeytymistä.
Ja tuosta suhteesta vielä, mun mielestä 1:2 on aika paljon mut kai se on yksilöllistä.

Mä laitan aika lähelle 1:1, tai jopa protskua enemmän. Ja ite kannattaa pal.juomapölyt sekoitella. Laittaa vaan johonkin isompaan pönttöön tai pakasterasiaan, mistä sitten kauhoo useemmankin kerran, niin ei tartte koko aikaa jauhoja pölistellä.

Originally posted by Iivili
Mä laitan aika lähelle 1:1, tai jopa protskua enemmän.

Niin tästäpä tuli mieleeni, että tekeekö valmistajat pal. juomat siksi suhteeseen 1:2, että saadaan hinta alemmas? Vai onko tämä suhde ollut koe-eläimillä juuri se optimaalinen... :confused:

Tonza...

Varmaankin siksi että se hiilari on niille halvempaa ja valmis sekoituksessa ne voi pyytää siitä kovempaa hintaa!

Eli tekijälle jää enemmän viivan alle!

Eiköhän tää ole se viimenen tutkimustulos :)

Näin dieetillä laitan melkeinpä 50/50 protskun/hiilarit.
Normaalisti taas kasvatan hiilareiden määrää niin että suhteeksi tulee n. 40/60.

Protskua siis n. 0.5xoma paino

Molemmissa tapauksissa palautusjuomaa seuraa 1-max2h sisään hiilari- sekä protskurikas ateria.

EDIT: 0,5 grammaa/painokilo
:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom