SUPERCARB 1kg -40%

Palatusjuomista

Palataanpas taas iänikuisen vanhaan aiheeseen. Oon yrittänyt etsiä kohtuuhintaista ja toimivaa palautusjuomaa. Kertokaas nyt vielä kerran mitä te vedätte huiviin treenin jälkeen?
Aina kun kysyy joltain jostain palautustuotteesta niin löytyy jos jonkinmoista vikaa joten olen pikkuhiljaa tullut tulokseen että mikään ei ole hyvä!?!
UF:n Recovery Drinkiä on kehuttu mutta se on niin saatanan kallista ettei mun palkalla sitä osteta.,
Tuolla miehet oli laittaneet kaikenmaailman sekoituksia, mutta enhän mä niistä mitään tajua. Tarttis vissiin perehtyä vähän paremmin asiaan ;)

[mod]
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/index.php?cPath=30
[/mod]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Itse otan salitreenin jälkeen Fastin Reco2:sta, se on kohtuuhintaista ja toimii! Halvimmaksi tosiaan tulisi itse sekoittaa palautumisjuoma, mutta vielä en ainakaan ole jaksanut moiseen perehtyä..:)

Mä oon niin laiska etten jaksa itse sekoittaa tai kantaa mukana sekoitinta koko päivää. Joten ostan näitä uusia lasipullossa myytäviä juomia (AllStars tai Nature's Best). Yhdestä pullosta tulee 2 juomaa, joten sen voi jakaa kaverin kanssa tai säilyttää jääkaapissa seuraavaan päivään. Eikä hintakaan siksi nouse mahdottomaksi. Ainoa huono puoli on vaan se ruskea lasipullo - viimeksi kun ryystin siitä onnellisena niin pieni poika sanoi äitilleen: "tossa on taas sellanen kauhee juoppo"!

Originally posted by Amy
Ainoa huono puoli on vaan se ruskea lasipullo - viimeksi kun ryystin siitä onnellisena niin pieni poika sanoi äitilleen: "tossa on taas sellanen kauhee juoppo"!

:D :D

Minä ostin tuossa taannoin 1,5 kg purkin SF-proteinin Massanrakentaja 2:sta. Purkin kyljestä olin lukevinani, että nimestään huolimatta se sisältää samat aineet ja samassa suhteessa kuin ns. varsinaiset palautusjuomat. Sitä olen sitten naukkaillut treenin jälkeen. Hinta on ainakin kohdallaan, purkki maksoi muistaakseni alle 150 vanhaa rahaa, ja riittää ja riittää ja riittää...

Fast Reco2. Toiset tykkää- toiset ei.
Itse olen makuun niin tottunut etten yhtään irvistele sitä juodessa; parempi tuollainen neutraali maustamaton maku kuin jotkut epäonnistuneet maustamisyritykset... hyi yök!!
Rahallahan varmasti saisi jotain oikein nam nam juomia :p

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulla oli just tota Fastin Reco 2 ja ihan hyvin se meni alas. Täytynee jatkaa samalla linjalla.
Saahan niitä ite maustettua jos haluaa, mutta kun ei turhia maistele niin menee alas ku vettä vaan :p

palautusjuoma

yhdestä en luovu,ja se on spiritin gainer!
olen kokeillut useampia palautus-ja protskujuomia,ja tää kyseinen tuote on sopinut mulle parhaiten.maku erittäin hyvä,ja hyvä tuote myös dietillä!

Mä ostin joku aika sitten United Feelingsin Recovery Boosteria ja olihan se ihan hyvää. Mutta kuten Muskelimimmi totesikin aikaisemmin, se on kallista :( 12 pussia 27,50... siis riittää noin kolmeksi viikoksi...Pitää seuraavax kokeilla tuota Reco 2.

Ja UF:n Recovery Drink 63.50 EUR / 20 pss. Äkkiä menis konkurssiin kun noita nautiskelis joka treenin jälkeen.

Jos (ja kun) tykkää valmiista palautusjuomasta, mun mielestä hyvän makuinen on ollut Optimumin Aftermax. Hinnaltaan huomattavasti halvempi kuin Recovery booster, maultaan yhtä hyvää. Koostumus melkolailla sama (paitsi hiilareita vähemmän, mutta maltoa voi lisätä joukkoon maun mukaan lisää).

Reco2:een erona lähinnä se (paitsi että maistuu paremmalta), että kreatiinia ja glutamiinia on lisätty valmiiksi.

www.jrfitness.net ainakin myy tota, enkä edes saa rahaa kun kerron :)

Nyt minullakin on tuota Reco 2. Pakko sanoa että eihän se mitään hyvää ole!! Mutta toisaalta "paremman" makuista kuin oletin. Ja maku parani heti ainakin 50% kun lisäsin siihen banaanin :)

Mä sekoitan palautusjuoman itse. Treenin jälkeen sekoittelen palautusjuomaan 40 g heraprotskua ja 50 g maltoa. Dieetillä pistän mukaan vielä kreatiinia 10 g ja glutamiinia 5 g. Maistuu pahalta, mutta toimii hyvin eikä maksa paljoa :)

Originally posted by Muskelimimmi

Tuolla miehet oli laittaneet kaikenmaailman sekoituksia, mutta enhän mä niistä mitään tajua. Tarttis vissiin perehtyä vähän paremmin asiaan ;)

Älä tee hommasta mitään tähtitiedettä! Kävele johonkin hyvin varustettuun luontaistuotekauppaan ja osta yksi pussi Maltodextriiniä ja toinen pussi jotain heraproteiinia ja sekoitat kyseiset aineet suhteessa 2:1. Siinä se!

Esimerkki hyvänmakuisesta, toimivasta ja suht edullisesta palautusjuomasta:

-1½-2dl Maltodextriiniä (mikä tahansa merkki kelpaa)
-n.1dl Fast 3 (suklaa) proteiiniä
-vajaa litra vettä

satsi sheikkeriin, ravistus ja ääntä kohti hitaasti nautiskellen. Jos maku ei vielä kelpaa, niin makeuttaa voit kaakaolla, fruktoosilla tai vaikka taloussokerilla.

[edit]

Sorry tytöt kun ryntäilin näin teidän pukuhuoneeseen. Luin nimittäin nuo pelisäännöt vähän liian myöhään...

Viimeksi muokattu:
Tällä hetkellä on käytössä malto+heraproteiini sekoitus johon laitan sitten mehua makua antamaan. Kaikki suklaanmakuinen olisi ihanaa, mutta jostain syystä kun lukeekin sanan suklaa niin naama alkaa kukkia =) Onneksi kaikki proteiinipatukat ei ole päällystetty suklaalla niin niitä voi nauttia huoletta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom