SUPERCARB 1kg -40%

Pakollinen vappuavaus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Leona
  • Aloitettu Aloitettu
Hulvatonta vappua kaikille punttimimmeille ja myös miespuolisille roinaforumin käyttäjille (tiedän, että tekin luette näitä juttuja ;) )

Mites meinasitte vietellä vappua? Minulla on vielä suunnitelmat auki, mutta vähän varmaan tulee alkoholia nautiskeltua tässä kotona hyvässä seurassa. Melko rauhallisesti siis. Voi tosin olla, että tuo alkoholin nauttiminen jää kokonaan ja pidän itseni siinä kunnossa, että jaksan lähteä huomenna vaikka rullaluistelemaan :) Ei oikein ole viime aikoina innostanut tuo ryypiskely, yhtenä syynä varmaan se, että tulee aina otettua vähän liikaa kun oikein innostuu juhlimaan.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Originally posted by Tiukkis
Hulvatonta vappua kaikille punttimimmeille ja myös miespuolisille roinaforumin käyttäjille (tiedän, että tekin luette näitä juttuja ;) )
.
.

Epätosi väittämä! Minä en ainaskaan lue! Nojoo. Selvinpäin oon, niinkuin ne 364 muutakin päivää vuodessa. Jotain herkkuja vois mättää naamariin ja ihan vaan chillailla kavereiden kanssa tuossa meren äärellä. Sitten keskiviikkona salille :)

WAPPU JEE WAPPU JEE WAPPU JEEJEE!!

Vietän wappuaaton ja -päivän rehellisissä rahanansaintahommissa, mutta illat ja yöt menevät ryypätessä. Viimeinen opiskelijawappuni menee siis hieman epätavallisissa merkeissä - normaalisti kaikki vuorokaudenajat ovat kuluneet viinamäellä.

Mutta ihan aluksi kevyt olkapäätreeni :rolleyes:

Jahas, onneksi en ole ainut "jeesustelija" joka viettää vapun selvinpäin ja vielä kotona! En hilaa itteeni yhtään mihinkään vaan nautin illasta ilman miestäni rauhassa kotosalla. On meinaan harvassa nää hetket ihan yksin niin kun tilaisuus tarjoutuu niin sehän on käytettävä hyväksi.

Mutta rattoisaa vappua vaan kaikille! :p

Jäinkö mäkin nyt rysän päältä kiinni lukemasta Punttimimmi-palstaa? :D

Mites meinasitte vietellä vappua? Minulla on vielä suunnitelmat auki, mutta vähän varmaan tulee alkoholia nautiskeltua tässä kotona hyvässä seurassa. Melko rauhallisesti siis.
Me too! Duunin jälkeen selkätreeni ja sitten kotiin katsomaan lätkämatsia Suomi-Slovakia muutaman oluen ja hyvän sapuskan kera. Eli kotosalla pysyttelen minäkin. Jaksaa sitten huomenna hääriä telakalla veneen kevätkunnostuksessa. Vanhemmiten tuo wappu on alkanut tuntumaan hieman sellaiselta "pakkojuhlinnalta", mutta siitä huolimatta toivotan kaikillle palstalaisille HYWÄÄ WAPPUA!!!!

-Ozzy-

ei tod. pidä paikkaansa,se on mun tyttökaveri joka täällä käy lukemassa teidän juttuja...:D
ps.hyvät vaput kaikille roinafoorumin hameväellekin..

Vapunvietto teekkarina Otaniemessä muutama vuosikymmen ja risat sitten johti avioliittoon ulkomaalaisen opiskelijavieraan kanssa ja muuttoon ulkomaille - tätä kivaa tosiseikkaa tulee aina vapunseuduilla muistelluksi. Maassa, jossa asun, on vappu vain työväen juhla, kun taas kevättä juhlitaan kansallispäivänä 17. toukokuuta. Vapunpäivänä menen salille, onhan se sentään vapaapäivä.

Täällä Atlantin toisella puolellakaan ei vappua tunneta. :(
Työkaverit kuitenkin on oppineet, että Vappu Day (!!) on Suomessa hulinapäivä, ja illalla mennäänkin juhlistamaan suomalaista vappua ja alkavaa kesää.

No, tänään oli varmasti ensimmäinen kerta kun olen ollut juoksemassa vappupäivän aamuna!

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom