Ei tähän oo tarvinnut mitään kolvata. Akku on ruuveilla kiinni. Tosin en vielä ehtinyt(viittinyt) tilata akkua, mutta teen sen heti kun jaksan.
Sehän olis vittu hirveetä jos atk-laitetta tarvis jotenkin kasata. Pitää toimia niin, että kantaa laatikko sisälle, avaa ja alkaa käyttämään.
Käsittääkseni nykyään voi kävellä vaikka verkkokauppaan ja sanoa, että budjetti 3ke ja tehkää kone tähän ja tähän. Viikko ja voi paketin hakea käyttövalmiina.
Siis mitä vitun vittua? Pitääkö verkkokaupassa luetella jotain komponentteja että tälläsiä laita ja sitten viikon päästä ne on laitettu? Ehän mä tiedä mitä komponentteja on koneessa. Varmaan oppisin viikossa enemmän mitä datanomi kymmenessä vuodessa, mutta ei kiinnosta. Eikä sekään kiinnosta paljon on megahertsiä muistia tai ramia kellotaajuutta tai onko MOD-piiriä.
Riittää, että on kone, joka pyörittää ohjelmia joita tarvitsen, riittävällä nopeudella ja akku kestää tietyn aikaa. Ja apple tekee sen mun käyttöön paremmin mitä pc.
...
Se viisastelusta. Se mitä
@Mike tossa sano että: konftattu pienelle laitekannalle ja kaikintavoin suljettu ekosysteemi on hurjan hyvä idea jotka sitä merkkiä käyttää.
Toimii itelle, mulla ei ole angstia ja auktoriteettikammoa sille että "pakko" käyttää saman firman tuotteita. Vaikka haukuttaisiin uskovaiseksi. Tuotteet on hyviä, yksinkertaisia ja toimivia ja aivan saatanan kiva että synkkaa automaattisesti keskenään kun ei oo kiinnostusta minkään valtakunnan säätämiseen.
Paljon käytetään tietojen jakamista vaimon iphonen/ maccien välillä. Kaik toimii kuin rasvattu ilman mitään ohjelmia. Watch toimii automaattisesti puhelimen kanssa ilman mitään asenteluita ja on laitteena hyvä.