Pakkisretki tukholmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bfr
  • Aloitettu Aloitettu

bfr

Kuulen jo vihaisen Miken päässä katkeilevien verisuonten rutinan kun
hän hyökkää kohti "delete" nappia. "VÄÄRÄ OSIO, MULKKU!".

Mutta malttakaas, tässä on muutakin:

22.09 SWE Stockholm / Club 666
VADER / ROTTING CHRIST / ANOREXIA NERVOSA

Eli miltä kuulostaisi pienimuotoinen pakkometallimatka ruotsiin kesällä
kun tuo loistava kiertue ohittaa jälleen kerran kotimaamme?
Minun puolestani ei tarvita mitään "200e luksusristeily seisovalla pöydällä"
vaan mennään vaikka soutuveneellä jos se siitä on kiinni :)
Itseäni lähinnä RC kiinostaa, mutta
Vaderkin on toki loistava(sekä vader että RC on testattu jo livenä, toimii todellakin!).

Miten on, olisiko aivan vammainen idea?

bfr sanoi:
22.09 SWE Stockholm / Club 666
VADER / ROTTING CHRIST / ANOREXIA NERVOSA

Miten on, olisiko aivan vammainen idea?

Voisi kiinnostaakin mutta kun nuo bändit on meikäläiselle lähinnä "ihan kivoja", niin ei välttämättä jaksa noiden takia ruotsin maalle matkustaa. En tosin yhtään epäilisi etteikö hauskaa olisi :D.

TRENT sanoi:
Voisi kiinnostaakin mutta kun nuo bändit on meikäläiselle lähinnä "ihan kivoja", niin ei välttämättä jaksa noiden takia ruotsin maalle matkustaa. En tosin yhtään epäilisi etteikö hauskaa olisi :D.
Mä olen samoilla linjoilla TRENTin kanssa.. Imutin just Rotting Christin jonkin live-esityksen ja aika paskahan se IMHO oli. :(

NP sanoi:
Mä olen samoilla linjoilla TRENTin kanssa.. Imutin just Rotting Christin jonkin live-esityksen ja aika paskahan se IMHO oli. :(

No niinhän se tietenkin on, eli jos bändit eivät entuudestaan iske/ole tuttuja niin ei se keikka niin arvokas ole että ruotsiin jaksaisi lähteä.
Itse lähdin saksaan asti RC:ta katsomaan, enkä katunut sekuntiakaan(mitä
nyt uutta kamaa tuli liikaa, mutta niinhän se on aina). Saksassa oli tosin muutakin pikkukivaa, kuten nile, vader, slayer, gamma ray, twisted sister etc.

Back
Ylös Bottom