• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Pakkismiitti mökillä lokakuu 2014?

Kaupunki
HKI
Paljos tänne väkeä on lähdössä? Vieläkö mahtuu mukaan? Oliko tää nyt yhen yön reissu vaan?
Näköjään yks yö vaa, kerkiäähän siinäki tosin jos aamusta ajelee jo pitäjille. Meillä pitäis tuota autopuolta vähä funtsia, kellä on autoja ja haluais omaa vehjettään käytettävän?

Kaupunki
Oulu
No mun pitää vielä varmistaa että lapsella on hoitaja mutta ite voin lähteä autolla, jos tänne vielä mahtuu mukaan. Mulla on aika iso farmari että siihen nyt menee kolme mun lisäksi kamoineen helposti.

Varmistelenpa tänään että pääseekö.

Ikä
35
Kaupunki
Oulu
Kovastihan tuo houkuttelis, mutta samalle päivälle kisahommia tiedossa niin pittää nyt katella miten sitä sumplii. Ja jaksaako yleensäkkään sen jälkeen enää ajella mihinkään :D

Kaupunki
Oulun lääni
Elikkäs 2 autoa Oulusta tulossa ja Ampuhaukka kohteesta x?

1. Auto
toosmall dick
heke
x
x

2.auto
Mika
x
x
x
Minä meen tuonne omikseen kun asun tässä lähempänä, joten Heke ja muut pienimunaiset pääsee Ampuhaukan kyytissä?
Ampulla kannattaa kuitenkin ajaa jykylästä oulun kautta jos nopeus on prioriteetti.

Onko tuo varaus, lauantai viidestä alkaen ok, vai siirretäänkö aikaisemmaksi?

>MiKan< Autolle on varattu mökillä ensimmäinen parkkipaikka koska BMW.

Nimim. Ikävä mun ex 530:stä.

Kaupunki
HKI
Minä meen tuonne omikseen kun asun tässä lähempänä, joten Heke ja muut pienimunaiset pääsee Ampuhaukan kyytissä?
Ampulla kannattaa kuitenkin ajaa jykylästä oulun kautta jos nopeus on prioriteetti.

Onko tuo varaus, lauantai viidestä alkaen ok, vai siirretäänkö aikaisemmaksi?

>MiKan< Autolle on varattu mökillä ensimmäinen parkkipaikka koska BMW.

Nimim. Ikävä mun ex 530:stä.
No wtf dude :D No pitäis mun mielestä olla mahollisimman aikasin lauantaista. Muuten menee jo vähän kannattavuus reissulla ku yhestä yöstä vaan kyse. En tiijä monelta Mika vois ajella? Ampuhaukka ny tulee joskus 21 tienoilla paikalle kuitenki nii nou thanks:) Ois voinu suoraa varata 2 yötä nii ois ollu aikaa temmeltää.

AUTO:
Mika
Heke
x
x