Pakkis takoo kävijämääriä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Annie on horotellut ulkomailla hyvää vauhtia tehden saittia tunnetuksi.

i:haart: Annie too...

... Mä oon ainakin kaikille tutuille markkinoinu....Puskaradio :rock:

Loistavaa! Oma "koti" kasvaa :)

Ei sinänsä mikään ihme, Pakkishan on kaiken tiedon alkulähde, täältä löytyy niin ravinto&treeni yms. fakta, päivänpolttavat uutiset, juorut ja offtopickin. Ja vielä moderoituna. Itse olen täysin koukussa - ilman uutisosiota en edes tietäisi mitä maailmalla tapahtuu. Kiitos siitä kuuluu Pakkiksen aktiivisille käyttäjille - jotka linkittävät tärkeimmät aiheet tänne. :worship:

Uusille tulokkaille:
Tervetuloa vaan vierailijat, jäisittekö asumaan?

Löytyy kotoisaan nurkkausta niin ravintohifistelijöille, punttimimmeille, treenihulluille, aerobista tahkoaville, douppaaville ja douppaamista vastustaville, Wanhuksille (yli 30v.), kuin myös Super Tärkeille VIP-henkilöille. ;)

Ja IRC-gallerian suosion takana olevat teinitytöthän peittoaa aina: punttimimmien & punttipenojen kuvat & Miken galleria. Siinä riittää lihaisaa katseltavaa itse kullekin... :kuola:

Itse ainakin huomannut että nykyään kun Googlesta hakee lähes mitä tahansa, ensimmäisten hakutulosten joukossa on aina Pakkis. Eihän se mikään ihme ole jos kävijöitä on, kun sisältöä on niin maan pirusti.

Katselin tuossa vähän vaivihkaa meidän työkoneiden cookie-listoja, aika yllättävän monelta koneelta löytyi Pakkiksen keksejä..

Ja IRC-gallerian suosion takana olevat teinitytöthän peittoaa aina: punttimimmien & punttipenojen kuvat & Miken galleria. Siinä riittää lihaisaa katseltavaa itse kullekin... :kuola:

Ja noista teinitytöistäkin taitaa parhaa löytyä tosta yhestä pakkiksen ketjusta. ;)

Tässä foorumissa on se hiton hyvä puoli, että täällä saa tiedon vähän kaikesta. Ei mua ainakaan huvita alkaa tutustumaan johonkin uuteen foorumiin jos vaikka on auton korjaamisesta asiaa. Täällä alkaa oleen niinpaljon väkeä, että vastaus löytyy asiaan kuin asiaan.

Pakkiksella on sitten VAIN puolet ircgallerian kävijämäärästä. Se meni 20 miljoonalla paljolla pakkis lähtee?:D
Muistaakseni pari vuotta sitten Mike leikitteli ajatuksella ja miljoonasta puhuttiin... eikös näin ollut? Mutta siitä hetkestä onkin menty eteenpäin isoin loikin.

Muistaakseni pari vuotta sitten Mike leikitteli ajatuksella ja miljoonasta puhuttiin... eikös näin ollut? Mutta siitä hetkestä onkin menty eteenpäin isoin loikin.
Miljoonalla nyt ei saa kuin ruven peukaloon. :) Jos IRC-galleria meni 20 miljoonalla ja sen asiasisältö on suunnilleen tasan nolla, Pakkiksen hinta voisi olla vaikka vaikka vähintään tuplasti tuon.

Jos IRC-galleria meni 20 miljoonalla ja sen asiasisältö on suunnilleen tasan nolla, Pakkiksen hinta voisi olla vaikka vaikka vähintään tuplasti tuon.
Tämä saattaa tulla joillekin yllätyksenä, mutta raha ei aina pyöri asiasisällön ympärillä ;)

IRC-Galleriahan on sitäpaitsi täynnä (tai siis suunnilleen puolillaan) asiasisältöä :nolo:

Jostain virallisesta lähteestä luin joskus, että tämmöisten yhteisöjen hinta lasketaan 10-70 kertaa liikevaihto. Samassa jutussa puhuttiin juuri Irc gallerian hinnasta.

Ja eihän irc galleriaa voi verrata Pakkotoistoon millä tavalla, sen toimintaperiaate on täysin erilainen. Se on laajentunut useaan maahan. Sen liikevaihto oli viime vuonna about miljoona euroa, josta voittoa 700 tuhatta euroa kulujen jälkeen. Se on rahasampo niille kolmelle nörtille ja se on yksi menestystarina, joita netti puskee Suomessakin aika-ajoin.

Ultimaalisin tuuri on käynyt You tuben jätkillä. Perseaukisista multimiljonääreiksi vuodessa ja vain netin ansiosta.

Nyt siis puhutaan miljoonista, ei liity Pakkotoistoon tämän tasoinen keskustelu. Tämä on pieni kärpäsen paska jo irc galleriaankin verrattuna, siellä käy kuitenkin jotain 1/5 suomalaisista kuukausittain. Meillä on miljoona vierailua kohta, irc gallerialla miljoona eri kävijää.

täällä pohjosen suunnallakin on tullut mainosteltua näitä sivuja.

Kieltämättä viime aikoina käyny niin että jos tarvii jotain netistä hakea niin pakkikselle ensin...

Aikoinaan tiede.fi lueskelin. Ihmettelin kun siellä pyörii kaikenmaailma "hörhöjä" ja kuten arvata saattaa tasokin on juuri sellainen.

Täällä pystyy puhumaan ihan mistä vaan ja aina löytyy joku joka pystyy auttamaan asioissa.

MIKE jatka samaan malliin!!

ps. minun mielestä WEB:n paras sivu. Itsellä aloitussivuna. :rock:

Mikehän vois tehdä sellaisen bannerin mitä vois mainostaa vaikka omasta tahdosta eri sivuilla jne. Vähä niinku tulikettu?

Back
Ylös Bottom