Tällänen meili pamahti tänään:
Empäs ollut tajunnutkaan että profiilin yksityisasetuksien everyone tarkoittaa todellakin ihan kaikkia, eikä vain kaikkia pakkikselle rekisteröitynetä. Että tsekatkaapa asetuksenne...
Greetings from pakkotoisto.com
Greetings to you.
I am happy to write to you as i saw your profile today at pakkotoisto.com and like it, however am Florence by name, i hope you are fine, i will like you to just send me a mail on my email address so i will know if you get my mail so i can tell you about me and a picture of me, i believe distance and colour will not be a barrier for us, i hope to read from you as i wait for your mail, thanks and best regard,
Florence .
Terveisiä teille.
Olen iloinen voidessani kirjoittaa sinulle i näki profiilisi tänään pakkotoisto.com ja pidän siitä kuitenkin olen Florence nimen, toivon olet hyvin, minä haluan sinun vain lähettää minulle postia sähköpostiosoitteeni niin aion tietää, jos saan postia, niin voin kertoa minulle ja kuva minulle, uskon etäisyys ja väri ei este meille, toivon lukea sinulta odotan postisi, kiitos ja parhaat osalta,
Florence.
Empäs ollut tajunnutkaan että profiilin yksityisasetuksien everyone tarkoittaa todellakin ihan kaikkia, eikä vain kaikkia pakkikselle rekisteröitynetä. Että tsekatkaapa asetuksenne...