Pakkis-spämmiä

Tällänen meili pamahti tänään:

Greetings from pakkotoisto.com

Greetings to you.
I am happy to write to you as i saw your profile today at pakkotoisto.com and like it, however am Florence by name, i hope you are fine, i will like you to just send me a mail on my email address so i will know if you get my mail so i can tell you about me and a picture of me, i believe distance and colour will not be a barrier for us, i hope to read from you as i wait for your mail, thanks and best regard,
Florence .

Terveisiä teille.
Olen iloinen voidessani kirjoittaa sinulle i näki profiilisi tänään pakkotoisto.com ja pidän siitä kuitenkin olen Florence nimen, toivon olet hyvin, minä haluan sinun vain lähettää minulle postia sähköpostiosoitteeni niin aion tietää, jos saan postia, niin voin kertoa minulle ja kuva minulle, uskon etäisyys ja väri ei este meille, toivon lukea sinulta odotan postisi, kiitos ja parhaat osalta,
Florence.

Empäs ollut tajunnutkaan että profiilin yksityisasetuksien everyone tarkoittaa todellakin ihan kaikkia, eikä vain kaikkia pakkikselle rekisteröitynetä. Että tsekatkaapa asetuksenne...

Mulla näkyi myös tulleen tuommoinen tuonne vierasviesteihin. En tosin ole jaksanut mitään yksityisyysasetuksia edes tarkistaa...

Siis tuliko toi sähköpostiin? Mulla tuli vierasviesteihin kanssa tollanen ja kyseinen spammibotti on kyllä täältä jo bannattu IP-osoitteineen.

Jatketaan samaa selkeää linjaa. Tää on kyllä tullut jo elokuussa ja meinasin silloin tehdä ketjun aiheesta. Tännehän tää passaa.

Hei rakas ystävä,
Nimeni on Linda etsii mies ymmärrä rakkauden luottamus ja usko toisiimme, eikä joka näkee rakkaus vain tapa hauska, mutta kypsä ihminen on nice visio siitä, mitä maailmassa on kaikki minun rakas lukemisen jälkeen profiilisi tänään (http://www.pakkotoisto.com) Otin kiinnostunut sinusta, niin ole hyvä minä kuin voit ottaa minuun yhteyttä minun yksityinen sähköpostiosoite (linda_jones1986@yahoo.co.uk) voi helposti ja tuntevat toisensa hyvin. Aion odottaa kuulla sinusta, jotta ehdin kertoa teille lisää itsestäni.
Toivotan teille hieno päivä.
Linda.

Hello My Dear,
my name is Linda in search of man who understand the meaning of love as trust and faith in each other, rather than one who sees love only a way of fun, but a mature man with nice vision of what the world is all about my dear after reading your profile today at(http://www.pakkotoisto.com) i took interest in you, so please i will like you to contact me with my private email address at (linda_jones1986@yahoo.co.uk) for easy communication and to know each other well. I will be waiting to hear from you to enable me tell you more about me.
I wish you nice day.
Linda.

Back
Ylös Bottom