Pakkiksen olympialaiset? (leikkimielinen)

Joo.. oon ootellu jos tähän ois enemmän porukkaa innostunu, mut vedetään seukki kokoontumisajossa vissiin jonkinlainen ohjelma mikä passaa kaikille.. :) Tai no ehdotuksia otetaan vastaan edelleen!

Joo.. oon ootellu jos tähän ois enemmän porukkaa innostunu, mut vedetään seukki kokoontumisajossa vissiin jonkinlainen ohjelma mikä passaa kaikille.. :) Tai no ehdotuksia otetaan vastaan edelleen!
Kiinnostuneita varmaankin on vaikkei kaikki ilmottaudukaan. Hyviä ideoita vaan kehiin ja joku aikaansaava ihmininen sitten järjestää.

Ikä
34
En mie tulossa ole, mutta multa löytyypi 600g keehäs, oliko 8kg kuula ja joku "oikea" kiekko. Kaikki ihan "pelivehkeitä". Tosin nämä on semmosia, että keihään mukana lentää olkavarsi, kuulan mukana korva ja kiekon mukana kaverin leuka.

Tarkotan siis, että illanistujaisten aluksi näitten tempominen voi olla melko raakaa.

Btw hieno idea. :)

No voihan niitä lajeja ehdotella kukainenkin jos esim. välineitä löytyy? Kahvakuulaheittoa yms.
Ehdotuksia: Pienet pakkismimmit sikiöasentoon, ja sitte niitä työnnetään kuulana (vaikka järveen, ettei tuu ylimääräsiä mustelmia). Sitte kuviokellunta, koska veet lämpimiä. Sitte joku umpikännissä-tukinheitto hammastikuilla loppuillasta skottityyliin hameet korvissa. Lopuksi orgiat, ekana luovuttava juoksee 10 kertaa saunan ympäri!

JS88

VIP
Kaupunki
Pks
Järkätkäähän nyt joku tämä, Daiina on parit kekkerit pistäny pystyyn viime aikoina ja mä viimeksi niin joku uus innokas nyt vaan järkkäämään?

Heinäpäässä siellä nurmella vedetään halukkaiden kans yu:a kilpailuhengessä ja meikä voi järjestää illan päätteeksi tikanheiton mm-kisat ja pokeriturnauksen.. Pittääkö mun sitte ite alakaa kikkaileen tätä, jos ei kovempaa tyyppiä muka löydy...(?) :)

En mie tulossa ole, mutta multa löytyypi 600g keehäs, oliko 8kg kuula ja joku "oikea" kiekko. Kaikki ihan "pelivehkeitä". Tosin nämä on semmosia, että keihään mukana lentää olkavarsi, kuulan mukana korva ja kiekon mukana kaverin leuka.

Tarkotan siis, että illanistujaisten aluksi näitten tempominen voi olla melko raakaa.

Btw hieno idea. :)
Saako nuita "pelivehkeitä" lainaksi, jos innostuu vaikka kokeileen tuota kepin heittoa? :) Kiekolla tosin ihan saletisti joku tulee kuolemaan siellä, jos ei oo "suojaverkkoa", mut mun mielestä siellä heinäpäässä pitäis olla...

Ikä
30
Kaupunki
Oulu
Saako nuita "pelivehkeitä" lainaksi, jos innostuu vaikka kokeileen tuota kepin heittoa? :) Kiekolla tosin ihan saletisti joku tulee kuolemaan siellä, jos ei oo "suojaverkkoa", mut mun mielestä siellä heinäpäässä pitäis olla...
Kyllä sieltä Heinäpäästä löytyy verkot moukari/kiekkopaikalta. Kuularinki ja keihäspaikka on myös tietenkin. Iha hyvässä kunnossakin.

Meikällä on ens viikon vkl ihan auki, sinne vois jotaki kehitellä jos muille passaa:)
Lyhyehkö valmistautuminen olympialaisiin. Aattelin semmosta parin vuoden valmistautumista, nii sais sen kepin lentään sen 30 metriä. Mut mulle passaa jos muille passaa. Ainaki pokeria ja tikanheittoa ja hot doggien mässäysskaba ja...

Ketä kiinnostaa nuo "oikeet" olympialaiset? Ja ketä pääsee noin lyhyellä aikamääreellä? Parempia aikatauluehotuksia? Nimeä kehiin!