Pakkiksen kesädieetti threadi!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Golem
  • Aloitettu Aloitettu
Terveeks! Ajattelin tässä miinuskalorihorkassa laittaa kesädiettithreadin pystyhyn. Eli kaikki kesän dietillä viettäjät kirjoitelkaa vapaasti omista fiiliksistä unohtamatta kuitenkaan kysellä neuvoa ja uusia vippaskonsteja!

Hyviä treenejä kaikille kesädiettaajille!

Ps. kuka uskaltaa aloittaa:)

itse alottelin jo 2kk sit, mut 3kk viel jälellä, eli kesähän tässä tiputellaan.

Vituttaa kyllä välistä, grillijuhlissa tulee sit syötyy kanaa eikä bisseekää kehtaa kiskoo entiseen malliin. Saatika sit makkarat sun muut herkut:itku:... n. 10kg lähteny ja samanverran pitäs melkeepä viel tiputtaa. Helteessä kyllä se hyvä puoli ettei tee yhtään makeeta mieli, enemmänki sit suolasta tulee nappailtuu.

Huhtikuun alusta on dietattu ja paino on tippunut 87,1kg ---> 82,4kg eli 4,7 kiloa ja tarkotus olisi jatkaa vielä juhannukseen asti ja toivottavasti paino olisi tuolloin 80kg tai jopa alle.

Huhtikuun alussa aloitin. Aamupaino on tippunut 82-->76.5kg:hen ja on kyllä pysynyt siinä huolestuttavan pitkään. Voipi johtua muutamasta peräkkäisestä sunnuntaista, jolloin on tullut mätettyä ruokaa kunnolla :urjo:.

Alle 70kg:hen tavoite, ja laihdutus jatkuu kunnes peilikuva miellyttää omaa silmää. Mitään päättymispäivää en ole itselleni lupaillut, jos dieetti ei sujukkaan niin nopeasti kuin suunnittelin.

Varmaan tuossa kesäkuussa pari kiloa pudottelen. Sitten taas pari kolme kuukautta saa ahtaa ihan tosissaan.

Itsellä olis tavotteena tiputtaa mun paino 97kg->85kg Jouluksi, voimanostaja olen ja tarkoitus tällä siis Parantaa mahdollisuuksiani kisoissa.

Back
Ylös Bottom