Pakkiksen junnuosasto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J..
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

J..

Olen jo vähän aikaa miettinyt, kuinka moni pakkiksen nuorista käyttäjistä - miehistä tai naisista - on oikeasti kilpailemassa tässä tulevaisuudessa? Nyt en tarkoita mitään sellaista "joo no mä vähän kattelen, et miten menee ja ehkä mä sit joskus voin jotain yrittää" vaan on ihan tosissaan motivoitunut kilpailemaan, jossain body-lajissa vielä juniorina. IFBB:n sivuilta tässä tarkistin vielä ja näin menee junnujen säännöt:

"Juniorit
Urheilija, mies tai nainen, voi kilpailla juniorisarjassa sen vuoden loppuun saakka (31.12), jona hän täyttää 23 vuotta. Juniorien on todistettava punnituksessa ikänsä virallisista papereista (passi, ajokortti, henkilöllisyystodistus). Päätuomari tarkistaa kilpailijoiden iät virallisista papereista.
Junioreille järjestetään myös kilpailuja 16-18-vuotiaille. Kilpailijan pitää olla 16-vuotias kilpailupäivänä tai 18-vuotias saman vuoden aikana, jolloin kilpailu pidetään."

Eli odotan vastauksia kaikilta tuossa ikähaarukassa olevilta. Ja tietysti jo kilpailleetkin olisi mukava tietää ja jos he pystyvät jakamaan jotain kisakokemuksiaan ja kertomaan ovatko vielä kilpailemassa vai oliko niin kamalaa, ettei enää koskaan.

Itse ilmottaudun ainakin tähän alkuun. Intti nyt tulee ensi vuonna häiritsemään vähän treenausta ja sen takia olen laittanut tavoitteeksi vasta 2015 kavuta lavalle. Silti sinne ollaan menossa eikä motivaatio ole loppumassa. Ja nyt se kilpaileminen on täälläkin julistettu niin turha on alkaa vetäytymään :D Olenko yksin?

Itseä kiinnostaisi kyllä kilpailu ja tavoitteena on vielä junnuna kilpailla. Toisaalta taas sanon sen mitä tuolla ylhäällä lukee, että jos ei kunto ole sen näköinen, että kehtaa lavoille mennä niin siirtyy kunnes kehtaa. :)

Tavoitteena lavalle mitä luultavimmin 2014. :)

Missä lajissa inkku meinaat? :) Ja oliko Jay kanssa Classic miehiä vai suoraa bodybuildingii?

:thumbs: Hyvä, hyvä, jos intistä selviän niin voin tulla kannustamaan (jos muistan)...

Haha! :D Kyllä mie muistutan sitte kun/jos sinne päädyn.. ;)

Haha! :D Kyllä mie muistutan sitte kun sinne päädyn.. ;)

Korjattu ja sama Jay Jaylle, ei mitään jossitteluja ;) Täytyy pitää Suomen bodauksen tulevaisuutta yllä. Ja toivottavasti täältä pakkikselta pari muutakin löytyy kuin vain me 3...

Missä lajissa inkku meinaat? :) Ja oliko Jay kanssa Classic miehiä vai suoraa bodybuildingii?

Tarkotus olis kyllä siirtyä suoraan tuonne kunnon potypiltinkiin, mutta katsellaan :)

Mites työ poijjaat, treenaatteko itekseen vai valmentajan kanssa? :)

Kyllä suunnitelmissa on käydä onneansa kokeilemassa, niin Raw-penkki kisoissa kun lavallakin, lavalle varmaan 2014-15, ja alle 70 kg mennään! :)

Poseja pitäisi harjoitella enemmän.

- - - Updated - - -

Ihan itsekseen, kaverien ja veljen kannustuksella mennään :) Lava poseja varten voisi jonkun palkata tai pyytää, jos opettaisi :)

- - - Updated - - -

J, mihin sarjaan sä oot menossa? Ja ootko mitä painoluokkaa miettinyt? :)

Yksinään tulee treenattua joku 99% treeneistä loput kaverin kanssa. Mulla on on-line valmennus, mutta ei mitään perässä kulkevaa personal traineria. Täältä kokkolasta tuskin edes löytyisi sopivaa ja vaikka löytyisi niin hinta olisi varmasti melkoinen. :) Mites itse?

Yksinään tulee treenattua joku 99% treeneistä loput kaverin kanssa. Mulla on on-line valmennus, mutta ei mitään perässä kulkevaa personal traineria. Täältä kokkolasta tuskin edes löytyisi sopivaa ja vaikka löytyisi niin hinta olisi varmasti melkoinen. :) Mites itse?

Miulla on viimosen reilu puol vuotta ollu valmentaja/PT. Ravinto- sekä treeniohjelmat tulee häneltä, päivitykset viikoittain. PT-treenejä n. 2 kuukaudessa ja tarpeen mukaan. :) Yhteyksissä ollaan "koko ajan".

Edit. Siis Koutajoen Samulin treenattava olen. :)

Kyllä suunnitelmissa on käydä onneansa kokeilemassa, niin Raw-penkki kisoissa kun lavallakin, lavalle varmaan 2014-15, ja alle 70 kg mennään! :)

Poseja pitäisi harjoitella enemmän.

- - - Updated - - -

Ihan itsekseen, kaverien ja veljen kannustuksella mennään :) Lava poseja varten voisi jonkun palkata tai pyytää, jos opettaisi :)

- - - Updated - - -

J, mihin sarjaan sä oot menossa? Ja ootko mitä painoluokkaa miettinyt? :)

CBB:ssä on noi pituusluokat niin tohon alle ja tasan 190cm luokkaan mennään ellen sitten 3 senttiä pääse venymään ennen sitä :D Paino saa olla maksimissaan 91kg punnituksessa... Ja noit poseja tosiaan pitäis harjotella, koska ei siitä muuta kuin hyötyä ole, kun ei tartte ihan alusta saakka alkaa opettelemaan just ennen kisoja.

Vielä on viikko Markku Tikan valmennusta jäljellä ja sitten taas itekseen, kunnes kisat lähempänä. Ihan kokeiluksi otin ton 3kk valmennuksen ja hyvältähän se tuntus, mutta kyllä sitä massaa saa itekseenkin keräiltyä. Salilta saa kannustusta ja samassa lukiossa on yks 2 vuotta nuorempi jannu, joka on myös innostunut treenauksesta ihan tosissaan joten hänen kanssaan vedetään aina välillä yhteisiä treenejä.

E: Kuka on inkun valmentaja, jos saa kysyä? :)

Editoinkin jo tuonne, mutta Koutajoen Samuli. :)

Piti googlettaa ja aika mörökölli sieltä löytys. Lahdesta taidat olla, kun noita yhteisiä treenejäkin coachin kanssa väännät :)

Piti googlettaa ja aika mörökölli sieltä löytys. Lahdesta taidat olla, kun noita yhteisiä treenejäkin coachin kanssa väännät :)

Juu siitä Lahden kupeelta. :) Aiemmin tosiaan kisasi Samulikin. Nyt valmentaa ja pyörittää salia.

Muuttakaapa tännepäi nii voidaan vetää reenejä yhessä! :D

Kaikki tänne junnuosastolle kirjotelleet on sitten ihan tervetulleita tänne Paimioon (Turun lähellä) ottamaan treeniä, jos muuten täällä liikutte. On nimittäin hyvistä treenikavereista pulaa :D

E: Mites ois treenit Jyväskylässä? Se on kaikille aika saman matkan päässä :D

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom