SteveBerman
Sisältä kuollut
Missäköhän Huppe piileksii?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko se saanu sitte väliaikaset bannit jossain välissä?Saiko Vaginaattori pysyvät bannit vai missä lie?
Sai kenkää kun sotki kaikkia ketjuja.Saiko Vaginaattori pysyvät bannit vai missä lie?
Onkohan nimimerkki Archey elossa? Vuosia viime kirjautumisesta...
jsjarvn tai jotain? Tais saada myös bannit.En oo varma onko kadonnut nimimerkki, en vain itse muista nähneeni pitkään aikaan herraa joka treenaili omalla pihalla taivasalla kesät talvet, oliko peräti nortti huulessa välillä ja muistaakseni ihan suht kovia rautoja liikutteli.
En millään muista mikä oli nimimerkki?
jsjarvn tai jotain? Tais saada myös bannit.
View: https://www.instagram.com/p/CJ-kCG6gE7s/?igshid=10rmy510i4uij
En itsekään sitä tilannetta rekisteröinyt/liekö se siivottiinkin sitten pois, mutta monoa kuulemma tuli.Mistäköhän syystä? Eikös pääosin ihan asiallista sisältöä tuottanut?
Sanoi rumasti lisäravinteistaMistäköhän syystä?
Sanoi rumasti lisäravinteista
En tarkkaan muista mitä kirjotti, mutta instaan laittoi silloin kuvakaappauksenkin siitä tekstistään miksi potkittiin pois.
On kyllä hieno ihminen, joskus sen reenipätkiä tulee katseltua. Ei paljoa tekosyitä keksi reenin esteeksi.
Kuten sanoin, väittelen Pakkotoistolla monista asioista kuten Apple, autot, maahanmuutto, treeni, joissa mulla ei ole mitään lehmää ojassa. Mua vain vituttaa yli kaiken toi sormella osoittelu ja mun viestien dumaaminen aina jollain haistavittu syyllä. Ja jos joku on niin saatanan kujalla, ettei ymmärrä esim hiilihydraatin vaikutusta urheilusuorituksen aikana, vaan argumentti on tota tasoa, niin mun puolesta ulos sitten. Mä niin vähän keskusteluissa koskaan puffaan sponsoreita, että mua yksinkertaisesti tommoiset syytökset vituttaa ja koska mä omistan mestan, voin päättää kuka kirjoittaa ja kuka ei.Kyllä mä ymmärrän että sun pitää sponssien takia täällä pää vihreenä vääntää siitä kuinka lisäravinteet on Tosi Hyödyllisiä
Jerry on mukava äijä. Päivittäin ollaan yhteyksissä, puhutaan fitneksestä, vertaillaan kumpi meistä reenaa kovemmin ja kumpi panostaa lajiin enempi. Myöskään perus homoilua unohtamatta.
Ettei vaan olisi tuolla Takamaan foorumilla nykyään..?Mihkäs Fux on kadonnu?![]()
Yritin miettii, eikä tullu ku yks nimimerkki mieleen ihme kyllä. Hän oli joku JoopasJoopas tjs. vastaava.Välillä tänne pakkikselle vuosien mittaan aina ilmestyy porukkaa, jotka tuntuvat kirjoittavan pitkiä viestejä yötä päivää. Voi mennä parista kuukaudesta vuoteen niin sitten kadotaan suurinpiirtein savuna ilmaan. Välillä saatetaan tehdä hetken come back. Vähän semmoista kaikki tai ei mitään meininkiä viestittely uran suhteen. Jotkut ovat tosi asiallisia ja jotkut taas todella erikoisia höyrypäitä.
Tuleeko muille mieleen näitä tapauksia?