Pakkiksella vippejä jo yli tuhat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
No ohan tää vippihinta ihan kohallaan saatuihin etuihin nähden. Että jo senkin takia kannattaa maksaa ja tottahan tän kokonen palsta jo tarttee taloudellista tukeakin!

aika hyvin taitaa tukea tullakkin. vuodessa tämä tekee siis.. 10e x 1000 = 10 000e. kuukaudessa keskimäärin 830 euroa. sillähän luulisi palstan pysyvän pystyssä. =D

onneksi keskustelu on vielä mahdollista ilman vip oikeuksiakin. ;)

nevahood sanoi:
aika hyvin taitaa tukea tullakkin. vuodessa tämä tekee siis.. 10e x 1000 = 10 000e. kuukaudessa keskimäärin 830 euroa. sillähän luulisi palstan pysyvän pystyssä. =D

Alvit ja normiverot pois myös noista. Keskustelu on aina mahdollista ilman vippejä, vippi on erikoissydeemi halukkaille.

nevahood sanoi:

Näin uutena Vip-jäsenenä ainakin minusta tämä 10 ekeä tuntuu hinnalta mistä sekä moderaattorit :worship: ,että me käyttäjät voitamme. Pojat saavat korvausta tehdystä työstä ja me Vipit taasen hyviä etuja esim. Pakkiksen kaupasta, mistä saa nopeasti katettua tuon 10 eken hinnan postimaksuista yms.

AInakin minusta tämä toimii todella hienosti :thumbs:

nevahood sanoi:

Noilla summilla ei kyllä liiketoimintamielessä todellakaan juhlita, joten ainakin itse pidän tätä palstaa puhtaasti "aatteellisena" toimintana. Itse olen ainakin saanut täältä moninkertaisesti takaisin tuohon vip-maksun todella alhaiseen hintaan nähden. Toivottavasti opin lähivuosien aikana riittävästi lajista, jotta minullakin olisi jotain takaisin annettavaa; ainakin muille, vanhempana aloittaville treenaajille :kippis1:

niinpä. yritäin vain itselleni selitellä miksi en ole vippejä vielä hankkinut. =D siis käytännössähän moderointikin on vapaaehtoistyötä, ei tuosta kukaan varmasti rahallisesti hyötymään pääse. ilman mainostajia pelkkä serveri ja yhteys varmasti söisi tuon hinnan.

Mä olen saanut ite henk.koht. tältä palstalta niin paljon tietoa, että mun on pakko maksaa tuo naurettavan pieni summa vuodessa. En varmasti saisi nukuttua yöllä muuten... Jokainen "vipitön" palstalainen voisi mun mielestä seuraavan kerran esimerkiksi baarissa ollessaan (tiedän. kaikki ei käy) laittaa sen 10€ sivuun sen sijaan, että ostaa pari paukkua/pelaa pläkäriä ja osoittaa rispektinsä äijien duunille.

Ymmärrän toisaalta "vipittömienkin" kannan olla maksamatta mikäli heistä tuntuu etteivät saa rahalleen vastinetta. Kehoittaisin kyseisiä henkilöitä kuitenkin punnitsemaan tuon seikan uudelleen, koska itse en usko sen tilanteen olevan mahdollinen...

Knowing is good but understanding what you are knowing is much better.

Proteos sanoi:
Mä olen saanut ite henk.koht. tältä palstalta niin paljon tietoa, että mun on pakko maksaa tuo naurettavan pieni summa vuodessa. En varmasti saisi nukuttua yöllä muuten... Jokainen "vipitön" palstalainen voisi mun mielestä seuraavan kerran esimerkiksi baarissa ollessaan (tiedän. kaikki ei käy) laittaa sen 10€ sivuun sen sijaan, että ostaa pari paukkua/pelaa pläkäriä ja osoittaa rispektinsä äijien duunille.
Toi pani meikäläisen kyllä miettimään vipiksi liittymistä....tulee kuitenkin tunti tolkulla päivässä täällä notkuttua....

Pitäis keksiä jotain kivaa uutta vipeille, yksi jutska olisi, mutta se vaatii raskasta modaamista. Steroid.comissa on semmoinen arcade pelisysteemi, ihan huippu. Siinä voi ottaa turnauksia yms siistiä, kaikki tulokset menee tietokantaan ja niistä tulee top listat. Pelejä on tetristä yms. Olis siisti lisä vipsukoille. Jos on jotain ehdotuksia mitä vippi alueelle lisäyksiä, niin otetaan vastaan. Viimeisinhän oli tuo Ex-Pertti osio, mikä muuten on IMO siisti.

Onko sulla Mike valmiina jossain jotain "tilastoja" vippien määrästä. Esim puolivuosittain? Ihan vaan mielenkiinnosta mukava nähdä miten kehittynyt...mä sillä tiedolla muuten mitään tee. ;)

Timba79 sanoi:
Onko sulla Mike valmiina jossain jotain "tilastoja" vippien määrästä. Esim puolivuosittain? Ihan vaan mielenkiinnosta mukava nähdä miten kehittynyt...mä sillä tiedolla muuten mitään tee. ;)

En ole valitettavasti mitään sen kummempaa tilastoa pitänyt, koska tuo on pitkään pysynyt vakiona. Nyt se kuitenkin on tämän vuoden aikana noussut tasaisesti. Kiitos siitä kaikille liittyneille.

Mike sanoi:
Pitäis keksiä jotain kivaa uutta vipeille, yksi jutska olisi, mutta se vaatii raskasta modaamista. Steroid.comissa on semmoinen arcade pelisysteemi, ihan huippu. Siinä voi ottaa turnauksia yms siistiä, kaikki tulokset menee tietokantaan ja niistä tulee top listat. Pelejä on tetristä yms. Olis siisti lisä vipsukoille. Jos on jotain ehdotuksia mitä vippi alueelle lisäyksiä, niin otetaan vastaan. Viimeisinhän oli tuo Ex-Pertti osio, mikä muuten on IMO siisti.

Jos tommonen tulee ni täytyy kyllä heti liittyä vipiks,
mut enköhän mää muutenkin jo kohtapuolin liity
:)

Mike sanoi:
Muuta pientä tilastoa on muuten tuolla historia tredissä.
Klik!

Jep, kiitti. Eli ei ollut kovin pitkä aika kun oli rekisteröityneitä 1000 kpl ja nyt on vippejä jo saman verran. Aikalailla kovaa vauhtia on tämä kasvanut.

Ja itse taas tänään huomasin tän hyvin, kun olin viikonlopun menossa je en sitten tänne päässyt. Seuraan kuitenkin ton treeni ja ravinto sekä aloittelijoiden puolen kaikki ketjut ja tässä on nyt kohta kolme tuntia tätä kahlattu läpi ja vieläkin on lukematonta aineistoa. Koko palstan seuraaminen viekin sitten aikaa jo ihan kiitettävästi.

Back
Ylös Bottom