Painonnousu

Eli tarkoitus olisi saada paino nousemaan 85-90 kiloon. Tällä hetkellä painan juuri ja juuri 70kg. Salilla en käy. Kotona teen punnerruksia, vatsalihaksia ja leukoja. Miten tämmöinen muutos käytännössä onnistuu ja kuinka nopiaa? Montako kertaa päivässä pitää syödä ja liikkua? Kaikki neuvo tarpeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli tarkoitus olisi saada paino nousemaan 85-90 kiloon. Tällä hetkellä painan juuri ja juuri 70kg. Salilla en käy. Kotona teen punnerruksia, vatsalihaksia ja leukoja. Miten tämmöinen muutos käytännössä onnistuu ja kuinka nopiaa? Montako kertaa päivässä pitää syödä ja liikkua? Kaikki neuvo tarpeen.

Paino nousee syömällä ja lihas kasvaa treenaamalla. Kannattaa käydä salilla jos meinaat lihaksia saada, sillä nuo punnertamiset ei kyllä auta sinua saamaan lihasmassaa tuolle kilomäärälle mitenkään. Tuo onnistunee muutamassa vuodessa jos ei läskiä halua laskea mukaan. Mikäli huomioidaan läskikin niin silloin tuon saavuttaa muutamassa kuukaudessa.

Rupea vaan käymään salilla ja syömään kunnolla niin tulee lihastakin. Ei pelkillä punnerruksilla, leuoilla ja vatsojen teoilla pärjää. Käy etsimässä aloittelijoiden osiolta joku yksinkertainen 1-jakoinen ohjelma ja aloita sillä salilla käynti.

Paino nousee syömällä ja lihas kasvaa treenaamalla. Kannattaa käydä salilla jos meinaat lihaksia saada, sillä nuo punnertamiset ei kyllä auta sinua saamaan lihasmassaa tuolle kilomäärälle mitenkään. Tuo onnistunee muutamassa vuodessa jos ei läskiä halua laskea mukaan. Mikäli huomioidaan läskikin niin silloin tuon saavuttaa muutamassa kuukaudessa.

Aika paljo fläsää kyl tuleeki sit jos 15kg parissa kuussa nousee paino. Yleensä sitä lihasta voi saada semmosen kilon kk:ssa. Toki alussa voi tulla enemmänki, mut en suosittele kasvattaa liikaa sitä painoo liian nopeesti. Ja kato välillä sinne peiliinki sen vaa'an sijasta.

Aika paljo fläsää kyl tuleeki sit jos 15kg parissa kuussa nousee paino. Yleensä sitä lihasta voi saada semmosen kilon kk:ssa. Toki alussa voi tulla enemmänki, mut en suosittele kasvattaa liikaa sitä painoo liian nopeesti. Ja kato välillä sinne peiliinki sen vaa'an sijasta.

No niinhän minä juuri kirjoitin, jos alkuunkaan luit edes sen mitä kirjoitin :)

Eli muutamassa vuodessa jos ei halua läskinä, mutta jos läskikin käy niin muutamassa kuukaudessa ;)

Salille mars ja ruokavalio kuntoon! thats it.
komppaan.
Tai no paino nousee pelkillä plussakaloreilla, mut mene vaan sinne puntille ja keskityt perusliikkeisiin (mave,kyykky,penkki) ja lihasmassa kasvaa kohisten ;)

itsehhän olin juurikin samassa jamassa tämän vuoden helmikuussa.Painoa oli muistaakseni 71kg. ja halusin sen 90-100kg
tuosta päivästä lähtien olen käynyt aikalailla joka toinen päivä salilla ja välipäivinä välillä harrastanut aerobista liikuntaa. Palautusjuoma aina naamaan salin jälkee ja paljon kanaruokia ja rahkaa + muita proteiinipitoisia eväitä. Töissä kun olen niin syön siellä lämpimän ruoan, rahkapurkin, leipää ja hedelmiä + kotona 1-2 lämmintä evästä ja leipähommia, periaatteena olen pitänyt että nälissään ei passaa olla n. 1tuntia pidempään. Itselläkin vituttaa tuo kun kreatiinikuurin aikana naama kukkii melko lahjakkaasti, mutta kyllä ne katoaa kun kreakuurikin loppuu.Paino nousi jotain 5kg muutamassa kuukaudessa kun aloin syömään kuin miehet(aloin salilla käymään), siitä 80kiloon pääsi muutamissa kuukausissa, mutta tuosta oli vaikea saada lisää painoa vaikka söin aivain tajuttomasti. nyt painoa n.85 ja alkaa kroppa olemaan kaukana siitä 70kg siis positiivisessa mielessä, mutta nyt pitää alkaa hidastamaan tuota massan lisäystä koska näyttää tuota ylimääräistä tulevan takamukseen ja reisiin turhan paljon :/

sika bulkkia vaan ei painon nousu ole treenaamisesta kiinni sun pitää poika syödä. 6 ateriaa päivässä ja pullat vaihdat perus ruokaan

"Yleensä sitä lihasta voi saada semmoisen kilon kk:ssa"??? KILO LIHAA KUUSSA? no voi helvetti saa olla kunnon dopingit päällä. Tuo teitäs 12 kiloa vuodessa. Useat ammattibodarit on tyytyväisiä jos ne saa puhdasta lihasta pari kiloa vuoden aikana!

Tarkoitit varmaan et kilo kuussa painoa lisää, eikä lihasta. Tämä olisi hyvin maltillinen tahti, jolloin rasvaa ei samalla kovasti kertyisi, mikäli saliharjoittelu ja ruokavalio on kuosissa.

Aika perus "en-voi-salille-mennä-mutta-haluan-silti-lihakset-ja-sikspäkin-näkyviin"

Plääh, mitäs mä tässä edes valitan, eipä oo mun asia..

Mutta oikeasti, kannattais ees kokeilla sitä salia...

"Yleensä sitä lihasta voi saada semmoisen kilon kk:ssa"??? KILO LIHAA KUUSSA? no voi helvetti saa olla kunnon dopingit päällä. Tuo teitäs 12 kiloa vuodessa. Useat ammattibodarit on tyytyväisiä jos ne saa puhdasta lihasta pari kiloa vuoden aikana!

Tarkoitit varmaan et kilo kuussa painoa lisää, eikä lihasta. Tämä olisi hyvin maltillinen tahti, jolloin rasvaa ei samalla kovasti kertyisi, mikäli saliharjoittelu ja ruokavalio on kuosissa.
Kyllä toi 1kg lihasta per kuukausi on ihan mahdollista jos on vasta aloittanut treenaamaan, tahti on kova ja ravinto optimaalista. Mulla on max 1-2kg tullut fläsää lisää ja paino noussut 10kk aikana 10kg. En tietenkään oleta, että samalla tahdilla montaa vuotta voisi kasvaa tietenkään, alussa on helppoa saada massaa.

Jos puhdasta lihaa saisi max pari kiloa vuodessa lisää niin millä hitolla Hulkki olisi 90-kiloinen kisakireydessä reilu parikymppisenä? :david:

Aika perus "en-voi-salille-mennä-mutta-haluan-silti-lihakset-ja-sikspäkin-näkyviin"

Plääh, mitäs mä tässä edes valitan, eipä oo mun asia..

Mutta oikeasti, kannattais ees kokeilla sitä salia...
En tietääkseni ole puhunut siitä mitään, että haluan lihakset näkyviin ja sikspäkin. Olen vain puhunut painonnoususta. Ei ylimääräinen läski mua haittaa.

No kyseessä nyt ei varmaan ollut ammatikseen bodaava henkilö? Tosiaankin voi alussa saada tota tahtia sitä musklee.

No kyseessä nyt ei varmaan ollut ammatikseen bodaava henkilö? Tosiaankin voi alussa saada tota tahtia sitä musklee.

Alussa tahti on toki kova vaikka käsienkin reeni koostuisi pelkästä kaljapullojen korkkailusta (kärjistettyä). Ottakaahan sitten huomioon kun alatte käyttelemään kreatiineja yms, että lihakset vetää vettä sisäänsä ja näin niiden paino silloin nousee. reilu 70% lihaksen painostahan on vettä

Joo kilo kuussa. Mitähä ite oon tehny väärin prkl.

Joko vika on siinä että:
a) Oot treenannu liian pitkään, ei toi kilo per kuukausi oo ikuisuuksiin mahdollista.
tai
b) Joko ravinto tai ruokavalio mättää, etkä syö tarpeeks/oikeeta safkaa.

Joko vika on siinä että:
a) Oot treenannu liian pitkään, ei toi kilo per kuukausi oo ikuisuuksiin mahdollista.
tai
b) Joko ravinto tai ruokavalio mättää, etkä syö tarpeeks/oikeeta safkaa.

Siinäpä se juuri onkin,että täytyy myös lisätä sitä syömistä painon nousun mukana..,mutta maltti on valttia ja pitää tehdä pitkäjänteisesti työtä sen eteen,niin jonain päivänä se paino tavoitteissa :)

-nimim.30kg lisää 7v. aikana..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom