Painonnostoa kokeilemaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Caitlyn
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Löytyisikö mimmeistä muita innokkaita painonnostoa kokeilemaan? Vaikka olen itse rautaa heilutellut jo vuosikausia, niin työntö ja tempaus ovat minulle tyystin tutkimatonta maaperää.

Painonnostoseuroista varmaan löytyisi joku opastamaan innokkaita. Voin selvitellä asiaa, jos jotakuta muutakin kiinnostaa...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei taida kukaan uskaltaa paikkojaan särkee. Eh he hee! Minä aloin ajatella tämän tekstis perusteella pitäsköhän kokeilla. Minulla kun siihen olisi mahdollisuus.. Paitsi saattaa olla noloa kokeilla, jos ei jaksa "ihmeellisiä" painoja nostaa päänsä yläpuolella. Nimittäin kun ei ole sitä nopeutta, jota tässä tarvittaisiin. Tai enpä tiedä, voi ollakin räjähtävyyttä..?? ( ehkä keskivertoihmistä enemmän, mutta sepä on tullutkin treenillä ) .Ei sadan metrin juoksu kerro kaikkea nopeudesta....

Zone-sarja -42%
Vasta huomasin tän jutun, mutta kiinnostaa! Olis kiva just käydä rauhassa opastuksen kanssa tekniikat läpi. Ei varmaankaan ollut tarkoituksena lähteä heti ykkösmaksimeita repimään eli muutkin heikot kuin minä mukaan vaan :D.

Luulen vähän niin, että painonnoston perustekniikat opetellaan alkuun harjanvarren kanssa, eli ei pitäisi olla voimasta kiinni :D. Saisikohan kertaopastuksesta jo sen verran irti, että uskaltaisi hilupainoilla ottaa välillä työntöä tai tempausta mukaan saliohjelmaa piristämään...

Kyselen asiasta vähäsen tällä tai ensi viikolla. Unohdin sanoa, njotta pääkaupunkiseudulla, kelepaako?

\o/ Minä kans. Jossain määrin on tuttuja nuo liikkeet jo, tullut vähän omin päin räpellettyä, mutta ei todellakaan olisi pahitteeksi saada ihan asiantuntijan opastusta.

Latest posts

Back
Ylös Bottom